CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Tormenta de Magia.

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Tormenta de Magia. Empty
MissatgeAssumpte: Tormenta de Magia.   Tormenta de Magia. EmptyDv Jul 15, 2011 12:18 am

Bueno, no si algu ha comprat la tormenta, jo si, i us puc dir que es un reglament estil Apocalipsis, que per fer partides de mes de 3000 punts li dona vidilla al joc, la pregunta es que si el club l'ha de comprar, a veure que en penseu.
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Tormenta de Magia. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tormenta de Magia.   Tormenta de Magia. EmptyDv Jul 15, 2011 5:53 pm

Jo he vist que els nans tenen màgia (o alguna cosa així...). Jo ho vull provar!!!!! JAJAJ. Si el club l'ha de comprar o no, és una decisió que involucra a tots socis. Per mi sí, ja que serà utlitzat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Tormenta de Magia. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tormenta de Magia.   Tormenta de Magia. EmptyDv Jul 15, 2011 6:32 pm

Jo crec que poden ser partides ideals pels dies que fem barbacoes o altres dies que ens volguem reunir un grupet només per jugar una gran partida. El meu dubte, abans d'haber-me llegit el llibre, és si cal gastar-se gaire en monstres i demés per poder-hi jugar en condicions, perquè si és així potser no en farem res només amb el llibre.
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

Tormenta de Magia. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tormenta de Magia.   Tormenta de Magia. EmptyDv Jul 15, 2011 7:41 pm

sempre podem fer proxis amb d'altres monstres que ja tinguem....
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Tormenta de Magia. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tormenta de Magia.   Tormenta de Magia. Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Tormenta de Magia.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Tormenta de Magia.
» Cartas d magia
» cartes de màgia
» Jo també obro torn obert de tormenta de ostias a full

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: