CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Arpies E. Oscuros

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Set

Set


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Manresa

Arpies E. Oscuros Empty
MissatgeAssumpte: Arpies E. Oscuros   Arpies E. Oscuros EmptyDg Feb 19, 2012 11:43 pm

Bones, com alguns sabeu tinc un petit i novell exèrcit Druchii que, poc a poc, va creixent. M'estic pensant si afegir-hi unes arpies (necrofagos de la cripta + ales de tiranido, que la miniatura "oficial" no m'agrada). Algú que les hagi utilitzat o algú que les hagi patit em podria dir que en pensa? Normalment jugo contra Altos Elfos.
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Arpies E. Oscuros Empty
MissatgeAssumpte: Re: Arpies E. Oscuros   Arpies E. Oscuros EmptyDl Feb 20, 2012 3:10 am

Si jugues contra "altos elfos" i ets del club, no portis arpies, no són bones. I sobretot, ni una "hidra"; entesos? Prohibit portar, perquè és molt inútil, el "Colgante de Kaeleth".
Espero haber-te sigut d'ajuda, encara que suposo que el Humbolch ja et dirà la seva.
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Arpies E. Oscuros Empty
MissatgeAssumpte: Re: Arpies E. Oscuros   Arpies E. Oscuros EmptyDl Feb 20, 2012 3:05 pm

Arpies es facil, una unitat de 5 cada 1000 punts.

La transformacio que et recomano, es Diablillas d'slanesh + gargoles de tiranidos
Tornar a dalt Ir abajo
Set

Set


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Manresa

Arpies E. Oscuros Empty
MissatgeAssumpte: Re: Arpies E. Oscuros   Arpies E. Oscuros EmptyDl Feb 20, 2012 7:47 pm

Pos tens raó, queden millor les diablillas que els necrófagos i crec que et faré cas; però jo el què preguntava és si són utils en les partides.
Per cert, que jo creia que amb els components dels tiranidos venien ales soles i veig que no... que sabeu on en puc trobar de soles? És que comprar tota una caixa de gàrgoles per esquarterar-les sense miraments i usar-ne només les ales no m'agrada gaire. Si no, utilitzaré les ales d'arpia dels components dels EO però són més lletges.
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Arpies E. Oscuros Empty
MissatgeAssumpte: Re: Arpies E. Oscuros   Arpies E. Oscuros EmptyDc Feb 22, 2012 4:38 pm

A veure utils ho son i son imprescindibles, pero s'ha de saber jugar.

Lo de les ales de components es molt MALA idea, dons sols es mitja ala i 10 et valen 20 euros, lo que valen les gargoles, que son de plastic, i les arpies de metall.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Arpies E. Oscuros Empty
MissatgeAssumpte: Re: Arpies E. Oscuros   Arpies E. Oscuros Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Arpies E. Oscuros
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Altos vs oscuros
» Altos vs oscuros
» Oscuros on sale
» La 1era d'oscuros
» oscuros vs besties

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: