Club Warhammer Manresa

ÍndexÍndex  CalendariCalendari  FAQFAQ  CercarCercar  Llista de MembresLlista de Membres  Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Comparteixi | 

Compro restes horrores/vargheist

AutorMissatge
Mannfred

Nombre de missatges : 469

MissatgeAssumpte: Compro restes horrores/vargheist   Dc Feb 22, 2012 10:10 pm

He vist ke sobren moltes cosessss i si no les heu de fer servir us les compro
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
aslan

Nombre de missatges : 586
Ubicació : berga

MissatgeAssumpte: Re: Compro restes horrores/vargheist   Dj Feb 23, 2012 2:47 am

A mi em sobra una sabata vella. Desaparellada, això si. Perfecte estat. 15 euros i és teva.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Mannfred

MissatgeAssumpte: Re: Compro restes horrores/vargheist   Dj Feb 23, 2012 10:30 am

I JO TINC UNS CALÇOTETS NOMÈS FETS SERVIR UNES 25 VEGADES AMB DOS FORATS AL DAVANT IDEALS PER PODER-TE RASCAR ELS OUS SENSE HAVER DE TREURETELS.
TELS CANVIO PER LA SABATA QUE M'ANIRÀ DE PERLES PER DESPRÉS POERTELA TIRAR PEL CAP.

JA SÉ QUE ETS UNA MICA HORRORÓS I QUE FREQUENTES "BARS-GAIS" PERÒ EL POST NO ANAVA DIRIGIT A TU, JEJE.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Humbolch

Nombre de missatges : 1705
Ubicació : Del terròs

MissatgeAssumpte: Re: Compro restes horrores/vargheist   Dj Feb 23, 2012 3:19 pm

Mannfred escrigué:
I JO TINC UNS CALÇOTETS NOMÈS FETS SERVIR UNES 25 VEGADES AMB DOS FORATS AL DAVANT IDEALS PER PODER-TE RASCAR ELS OUS SENSE HAVER DE TREURETELS.
TELS CANVIO PER LA SABATA QUE M'ANIRÀ DE PERLES PER DESPRÉS POERTELA TIRAR PEL CAP.

JA SÉ QUE ETS UNA MICA HORRORÓS I QUE FREQUENTES "BARS-GAIS" PERÒ EL POST NO ANAVA DIRIGIT A TU, JEJE.

M'he quedat sense paraules... lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
giri

Nombre de missatges : 2018
Ubicació : manresa

MissatgeAssumpte: Re: Compro restes horrores/vargheist   Dj Feb 23, 2012 5:23 pm

simplement increible,digne del mestre grimmir battlehammer,el mannfred el podriem incloure dins dels majetes team humbolch!jajajaja es sublim
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
aslan

Nombre de missatges : 586
Ubicació : berga

MissatgeAssumpte: Re: Compro restes horrores/vargheist   Dj Feb 23, 2012 10:44 pm

Jo també m'he quedat mut. Ara mateix guardo la sabata, no sigui que em torni volant.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Mannfred

MissatgeAssumpte: Re: Compro restes horrores/vargheist   Dj Feb 23, 2012 11:59 pm

bon rollo,ehhh
es que veure amb il·lusió que t'han contestat un correu de compra venta i trobar-te que t'ofereixen una sabata vella fa que de manera espontànea s'et ocurreixin mil disbarats, jeje.

Per cert Giri, lo de majetes team seria tot un honor però nomès falta que aprengui a jugar a warhammer.

Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
giri

Nombre de missatges : 2018
Ubicació : manresa

MissatgeAssumpte: Re: Compro restes horrores/vargheist   Dv Feb 24, 2012 1:00 am

aixo ho arreglem en dos dies
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Compro restes horrores/vargheist   

Tornar a dalt Ir abajo

Compro restes horrores/vargheist
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Compra-Venta-
Canviar a: