CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 maelstrom games

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

maelstrom games Empty
MissatgeAssumpte: maelstrom games   maelstrom games EmptyDj Jul 19, 2012 4:31 pm

a la pagina angles de maelstrom games aquesta setmana fan molt bons descontes i am gastos de envio gratis,a mes a mes com mes gastem mes desconte ens faran per un vale de desconte especial k tinc,aixi dons si voleu algu mu heu de dir abans del dia 23
Tornar a dalt Ir abajo
Gutiluz

Gutiluz


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Edad : 34

maelstrom games Empty
MissatgeAssumpte: Re: maelstrom games   maelstrom games EmptyDv Jul 20, 2012 10:50 am

Home, de tot lo k hi ha, passat a Euros, surt entre 3-7 euros mes baratu aproximadament, llavors depenent del desconte adicional que tens tot seria mirar algu més... A mi em molaria un Varghulf, però depenent d'aquest descompte que dius potser m'engresco amb alguna cosa més, de quant estem parlant?
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

maelstrom games Empty
MissatgeAssumpte: Re: maelstrom games   maelstrom games EmptyDv Jul 20, 2012 4:58 pm

dons mira si demanem fins a 100 lliures ens fan un 4%,de100 a 200 un 6% i mes pos un 8 o un 10,pensa k es adicional al preu k tenen,am gastos de envio gratis
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





maelstrom games Empty
MissatgeAssumpte: Re: maelstrom games   maelstrom games Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
maelstrom games
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Maelstrom games, funcionament?
» Comanda a Maelstrom
» Games Day 2012 a BCN!!!
» Wayland Games
» Games day & Golden demon 2009"leganes,madrid"

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: