CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Flames Of War

Ir abajo 
+4
Mannfred
Taquru
mistik
valten
8 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 49

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDl Des 24, 2012 1:31 am

Bonessss,
he estat una mica liat amb la petita malalta.... primer de tot,..benvingut phead, espero que ens coneguem aviat, igualemnt amb el dogged i posem en marxa el fow.
Ja fa un temps que estic liat amb el warhammer i feia temps que em rondava el començar alguna altre cosa com mordheim, necromunda, etc però ha estat ara amb la sortida en castellà del fow que he recordat quan era petit i em comprava aquelles bossetes de paper amb una matriu de plàstic de soldats i em feia uns camps de batalla guapíssims però sense l'alicient de poder disputar una batalla amb un reglament.

Pensava que ja erau uns veterans d'això del fow, però teniu ja un donimi del fet històric i les diferents unitats que jo flipo, vaig perdudíssim.
Sempre m'ha molat el fet històric i l'estètica alemana però em perdo i veig una llista d'exèrcit i no entenc un pijo.

Be, no foto mes rollo, com que m'agradaria fer-me alemanys i després americans tu i el dogged ja m'hanireu ensenyant a mesura que aprengui el joc.
De moment em pillo l'open fire que al joguiba m'han dit que fins el dia 28 no el tindrem, i partir d'aqui a veure si pillo algun exèrcit de segona mà que sempre serà més baratillo.

de moment serem si no m'equivoco.

Dogged: alemanys i soviètics
Aslan: alemanys
Mannfred: alemanys

Phead: americans
Tacuru: britànics
Valten: americans

Mistik: ??

Jo aposto per quedar el dissabte 28,..fem un cal pitu... i mirem de fer una partideta els que tingueu minis i els demès mirem. A més ja tindrem l'open fire per que m'aclariu què és cada cosa.

Nomès em que dir...BON NADAL!!! i que el tió us cagui moltes minis!!


Editat per darrera vegada per Mannfred el Dl Des 24, 2012 2:22 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDl Des 24, 2012 1:56 am

Doncs si no em surt cap contratemps, m'apunto a aquest Cal Pitus amb els meus 5 Tigers. Encara que necessitem d'algun d'aquests veteranos que ens ensenyin una mica de què va la cosa.
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Eis   Flames Of War - Página 3 EmptyDl Des 24, 2012 11:51 am

Manfred ami apuntam am amercians i alemanys juajua,JO kedaria un día mes endevant q aixi podriam tenir les minis del open fire "montades".Pero com vosaltres digueu.
Tornar a dalt Ir abajo
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 49
Ubicació : Manresa

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDl Des 24, 2012 12:10 pm

Hola companys,
primer de tot. Jo sóc un novell, novell-novell-novell en el tema minis. Tinc el reglament fa temps amb anglès i l'hi he anat donat unes llegides, i el tema històric és el que em va al 100%, però els cracks jugant amb reglaments sou vosaltres, tal i com ja li vaig comentar al Valten.

Dissabte que ve, crec que puc montar-m'ho, que un servidor com algú altre per el que he vist, té descendència, i això llliga molt.
Miraré de tenir acabats els meus 5 sherman 76, que lògicament no hi tenen res a fer amb els Tiguers, però qui sap... Conmpletats tinc 4 bases de mg/rifle plattoon, 3 de comandament i una de bazooka. Si apreto fort, podrem ampliar una mica el tema, però ara mateix, quan acabi això, seguiré treballant des de casa, que se suposa que tinc vacances però ni això puc fer bé...

Concreto que jo faig paracaigudistes americans, que tenen per defecte la consideració de veterans i amb moral màxima... Això sí, amb menys peanes per els mateixos punts que d'altres.

A veure si entre tots anem millorant el tema, la vostra habilitat com a jugadors habituals de jocs amb minis, els coneixements de'n Dogged, tant de jugador com d'eminència històriaca (que com ja va dir, fins a finals de gener no ho té massa bé, però ja us dic que sé del que parlo) i els meus modestos coneixements...

A veure si ens podem veure aquest 28, i Bon Nadal a tots.
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDl Des 24, 2012 4:56 pm

bones... divendres 28... o dissabte 29.... us heu equivocat en alguna de les dos coses.... Very Happy
per cert si es el dissabte 29... us recordo valten i asland...i taquru... que tenim reunió de la lliga dels guerrers extraordinaris....
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 49

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDl Des 24, 2012 5:15 pm

Volia dir dissabte 29, a quina hora teniu la reunió??, divendre 28 xungo pq es el dia que recollim les minis al joguiba. sino ho deixem per mes endavant i els que teniu mes minis pos feu la partida d'exibició, jeje.

podem quedar igualement sense fer partida, i ens coneixem, la fem petar i em feu una petita introducció, més que res que no començaré a comprar minis sense saber una mica de que va , no sigui que m'infli a comprar coses que després es quedaran xupant banquillo, ( com el casillas, XDDD).
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDl Des 24, 2012 10:02 pm

Què caram és aquesta reunió dels guerrers extraordinaris? Des de quan està convocada i de què va?
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 49

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDl Des 24, 2012 10:36 pm

Parlant amb la dona poder em va millor diumenge. Digueu dia i mu monto.
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED

DOGGED


Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDt Des 25, 2012 12:00 am

Sí, com diu en Phead, fins d'aquí a un mes estaré liadet. Però apunteu que també hi poso britànics...

Bon Nadal a tothom!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 49

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDj Des 27, 2012 12:33 pm

Lopen arriba dema al magatzem, si arriba tard no estara a la venta fins dissabte. Aixi que si us va be quedem diumenge, sino mes endavant.
De totes maneres si no quedem diumenge pel flames of war... Tacuru!! Tinvoco a fer una partida de 40.000 .
Per cert tacuru mhe kedat temporalment sense whatsapp
Tornar a dalt Ir abajo
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 49
Ubicació : Manresa

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDv Des 28, 2012 12:45 pm

Mannfred escrigué:
Lopen arriba dema al magatzem, si arriba tard no estara a la venta fins dissabte. Aixi que si us va be quedem diumenge, sino mes endavant.
De totes maneres si no quedem diumenge pel flames of war... Tacuru!! Tinvoco a fer una partida de 40.000 .
Per cert tacuru mhe kedat temporalment sense whatsapp

Perdó, em podeu aclarir si finalment heu quedat o no?? és que intentaria venir a treure el cap, ni que sigui per donar-me a coneixer, però no m'ha quedat clar si heu quedat o no per demà dissabte,.. Question
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Eis   Flames Of War - Página 3 EmptyDv Des 28, 2012 1:15 pm

Pues no se jeje, jo kedaria divendres o dissabte q ve,aixi segurament tots tindre el open fire,i aixi tenim mes minis montades,que m'en dieu?
Tornar a dalt Ir abajo
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 49
Ubicació : Manresa

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDv Des 28, 2012 1:20 pm

Jo la setmana que ve, impossible. Seré tot el cap de setmana amb el tema reis de la meva filla, i no ho fem a Manresa, però cap problema, ja m'enganxaré amb en Dogged més endavant!
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 49

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDv Des 28, 2012 2:54 pm

JA TINC L'OPEN FIRE!!!

Jo demà dissabte impossible.

Phead, Diumenge seré al club segur o bé amb el Tacuru fent una partida de 40k ( si respon) o sino hi aniré a pintar minis, així que si vols passar algú hi haurà. Agafaré les coses de l'open fire per si de cas et passes i m'ho expliques una mica.

Valten, la setmana que ve també estaré liat amb el tema reis i canalla, XDD.


EStem en contacte per quedar més envadant.

ës increible la qualitat de detall que tenen les minis ambn lo petites que són, que guapoooooo!
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: EIS   Flames Of War - Página 3 EmptyDv Des 28, 2012 3:41 pm

Es veritat q el finde q ve son reis.. sorry,pues buneo cuan digeu, jo mel pillare aeusta tarde ya hi han ganetes de vure les minis.
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDg Des 30, 2012 4:31 pm

Algú que s'estigui fent aliats es vol canviar els alemanys que li venen a la caixa de l'Open fire per la meva part d'aliats? Jo d'aliats de moment no en faré i completar la meva part alemana m'aniria de perles.
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED

DOGGED


Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDl Des 31, 2012 1:30 am

Jo tinc algunes coses d'alemanys que podria canviar pels tancs. Un parell de SdKfz 7 amb canons de 2cm AA, un parell de canons 88... Els antiaeris poden anar molt bé també contra infanteria, i els 88s són invaluables, sigui contra avions o contra tancs...
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDl Des 31, 2012 5:03 am

Molt bé Dogged, els meus tancs són teus i em passes aquests canons de gros calibre i els dos antiaeris. Mira quin dia et va bé passar pel club i fem el canvi i, si vols, em comences a ensenyar a jugar una mica a pocs puntets (750 o 1000, com et sembli)
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Guerra!!!!!!   Flames Of War - Página 3 EmptyDl Des 31, 2012 12:58 pm

Bueno nois, jo ja tinc un bon regiment de alemanys i Aliads preparats per donar guerra a qui vulgui!!
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED

DOGGED


Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDl Des 31, 2012 4:54 pm

OK Aslan; millor digue'm quan hi seràs tu, i de pas l'adreça ;-) i m'hi passaré. Jo, per a jugar, m'hauré d'esperar un mes fins acabar exàmens, que tampoc en sé i estudiar el manual té ara menys prioritat que altres estudis...

Per cert que em fa l'efecte que ens estem juntant prou persones perquè el joc arrenqui bé, ja devem ser mitja dotzena com a mínim entre gent del club i foranis com en Phead o jo mateix. Igual es podria fer un subfòrum i tot, per no començar a col·lapsar l'Off-Topic en quant comencem a penjar enllaços, reports, ressenyes, etc.

I també per cert que veient el que vau penjar fa poc, en quant arrenqui es podria intentar la campanya de Market Garden...
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDl Des 31, 2012 7:50 pm

Com que seré fora uns dies ja t'avisaré quan sàpiga del cert que puc venir per aquí. Bon Any!!
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED

DOGGED


Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDl Des 31, 2012 10:51 pm

Mercès.

BON ANY A TOTHOM!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 49
Ubicació : Manresa

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDt Gen 01, 2013 2:14 pm

Bon any a tots.
Espero coneixer aviat a tots els que no conec personalment, i que d'això en surtin hores de convivència jugant... o sigui, propòsit 2013, poder dedicar hores a FOW.
Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 49

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 EmptyDt Gen 01, 2013 2:33 pm

Per un 2013 ple de batalles!!

bon any a tots!
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Hola   Flames Of War - Página 3 EmptyDj Gen 03, 2013 1:50 pm

Degut a la compra de tancs alemanys, pel q veig la marca de flames of war deixa molt que desitjar am la calitat dels tancs en cambi la marca Plastic Soldier son realments bons i molt mes baratus,ja la coneixeu no akesta marca?jo us recomanu realment q si us eu de fer am tancs us mireu bé si hi han de la marca Plastic Soldiers pq realment valen la pena.

Un altre cosa, algu te llibres de inteligencia??? i de quinas epoques?
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Flames Of War - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flames Of War   Flames Of War - Página 3 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Flames Of War
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» LLIGA CATALANA DE FLAMES OF WAR

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: OFF-Topic-
Canviar a: