CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 ESDLA i el Hobbit

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Gutiluz

Gutiluz


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Edad : 34

ESDLA i el Hobbit Empty
MissatgeAssumpte: ESDLA i el Hobbit   ESDLA i el Hobbit EmptyDg Des 09, 2012 11:37 pm

Bones a tots!! He vist que el Takuru proposava jugar al señor dels anells, axia que obro aquest post per formalitzar aquest tema. Jo mapunto, i magradaria trobar a algu per fer unes partidetes de familiaritzacio amb les normes.

Els que us animeu digueu i mirem de quedar alguna tarda !!!

Salutt!!
Tornar a dalt Ir abajo
Taquru

Taquru


Nombre de missatges : 56
Fecha de inscripción : 01/11/2011
Edad : 35
Ubicació : Manresa

ESDLA i el Hobbit Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESDLA i el Hobbit   ESDLA i el Hobbit EmptyDl Des 10, 2012 2:50 pm

Ei! doncs jo m'apuntu a jugar, tinc de tots els exercits pero prefereixu Mordor, esperu k portis del bandol de la llumi sino dona igual xD ^^
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

ESDLA i el Hobbit Empty
MissatgeAssumpte: Eis   ESDLA i el Hobbit EmptyDl Des 10, 2012 3:25 pm

Eiss jo tb m'apuntu,tinc poketa cosa jo, de gondor rohan i alguna cosa de mordor pero no tinc ni idea de com es jugar..
Tornar a dalt Ir abajo
Gutiluz

Gutiluz


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Edad : 34

ESDLA i el Hobbit Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESDLA i el Hobbit   ESDLA i el Hobbit EmptyDl Des 10, 2012 4:51 pm

Jo tinc de tot també, però em mola més jugar amb bàndol de la llum.

El que podem fer es mirar algun dels escenaris del codex i practicar mentre el fem o fer alguna llista a 750 - 1000 puntets per comensar a pillar el trankillu.

Kin dia us va bé de quedar? Per mi hauria de ser una tarda a partir de les 5:30 o caps de setmana + festes de nadal a cualsevol hora XD

Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
Evil

Evil


Nombre de missatges : 165
Fecha de inscripción : 30/08/2011
Edad : 45
Ubicació : St Joan City

ESDLA i el Hobbit Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESDLA i el Hobbit   ESDLA i el Hobbit EmptyDl Des 10, 2012 5:18 pm

Bones, jo posiblement em pilli aixo:

- 17 arqueros

- 14 guerreros (arma + escudo)

- 16 guerreros (lanza + escudo)

- Gandalf

- Porta estandarte ejercito de las sombras

- Principe Imrahil de Dol Amroth a caballo

(Todo montado menos el porta y el principe en blister, todo sin pintar) 30 euritos?

salu2!

Veieu be el preu???? Amb aixo ja es pot jugar????
Tornar a dalt Ir abajo
Taquru

Taquru


Nombre de missatges : 56
Fecha de inscripción : 01/11/2011
Edad : 35
Ubicació : Manresa

ESDLA i el Hobbit Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESDLA i el Hobbit   ESDLA i el Hobbit EmptyDl Des 10, 2012 7:24 pm

on as vist akesta ganga?? nomes els 2 herois k venen ja valen els 30 euros, aixo si, els guerrers de quin regne son? gondor? el porta aket si no compres els fantasmes crec k no el faras pas servir, pero sempre es pot conversionar xD gamesworchop sesta posan molt careru avans x 16 euros tenies 24 tius ara x 20 euros tens 12 tius...
Tornar a dalt Ir abajo
Taquru

Taquru


Nombre de missatges : 56
Fecha de inscripción : 01/11/2011
Edad : 35
Ubicació : Manresa

ESDLA i el Hobbit Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESDLA i el Hobbit   ESDLA i el Hobbit EmptyDl Des 10, 2012 7:28 pm

Guti ami el dia que diguis podem quedar per la tarda a les 5:30, pero una sugerencia es k aket joc es de "escaramuzas" crec k el standart es 500-750 punts, pensa k aki es mou com a 40k un per un, si el exercit el jugem molt gran ens i passarem la vida, segons e llegit 500punts ja son 2 hores de joc xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Gutiluz

Gutiluz


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Edad : 34

ESDLA i el Hobbit Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESDLA i el Hobbit   ESDLA i el Hobbit EmptyDl Des 10, 2012 7:55 pm

l'oferta esta de p*mare evil, i jo crec que sí, que en tindras prou per comensar com a mínim i fer pratidetes.

Doncs comencem amb una a 500 puntets si et sembla Takuru! K tal dimecres tarda?? entre avui i dema li foto un repas a ls normes i a veure com han de ser les llistes, kins requisits i tal... També fare inventari del que tinc, aviam amb que jugo XD
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

ESDLA i el Hobbit Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESDLA i el Hobbit   ESDLA i el Hobbit EmptyDl Des 10, 2012 9:23 pm

abans si q era mes q res escaramuzas pero am l'ultim reglamen ja potencien les unitats grans amb el tema de les companyies i els monstres, trolls...
Tornar a dalt Ir abajo
Gutiluz

Gutiluz


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Edad : 34

ESDLA i el Hobbit Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESDLA i el Hobbit   ESDLA i el Hobbit EmptyDl Des 10, 2012 10:33 pm

Pero aquest que dius tu (la Guerra del Anillo) es un altre tipu de joc, el Hobbit manté l'estil de joc vell.

La Guerra del Anillo es més semblant a WH Fantasy, en plan unitats i exercits més toxos. El que jo vull probar ara de moment es el vell, aviam que tal... Si no mola recuperem rapid l'expancio de la Guerra del Anillo!!! XD

Prat, tu i jo també hem de jugar ehh!!!

Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

ESDLA i el Hobbit Empty
MissatgeAssumpte: Eis   ESDLA i el Hobbit EmptyDt Des 11, 2012 3:15 am

Jo a part de tenir la caixa q ve la compañia i un troll i uns cuans trasgos,tinc uns 20 guerres de rohan uns 5 jinetes, 4 guardias personals i uns 14 exploradores,tb tinc uns cuants orcos pero no don son xd
Tornar a dalt Ir abajo
Gutiluz

Gutiluz


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Edad : 34

ESDLA i el Hobbit Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESDLA i el Hobbit   ESDLA i el Hobbit EmptyDt Des 11, 2012 10:11 am

Per cert, us deixo l'enllaç des d'on us podeu descarregar el reglament amb totes les normes. Ho dic per fer servir tots també els mateixos valors de punts de minis i tal, per començar en tenim suficient. Aquesta tarda em miro els escenaris i en decidim un per provar.

http://www.discusionez.com/descargas/11729-%5Bresubido%5D-reglamento-esdla-juego-de-batallas-estrat%E9gicas.html#.UMWncIb1AdU

Si algú troba més codex (els dels diferents exèrcits per exemple) que els penji i així ens els podem descarregar tots!!

Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
Taquru

Taquru


Nombre de missatges : 56
Fecha de inscripción : 01/11/2011
Edad : 35
Ubicació : Manresa

ESDLA i el Hobbit Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESDLA i el Hobbit   ESDLA i el Hobbit EmptyDt Des 11, 2012 5:20 pm

Guti dimecres em va be pero nomes fins les 8, k despres tinc partida contra el Evil, jo tinc el reglament fisicament i en Catalá muahahah i l'ultim "codex" per dirho de alguna manera de elfs i nans i explica prou be la composicio del exercit, tambe e buscat informacio en un foro k es exclusiou del senyor dels anells

http://www.laguerradelanillo.com/

no si an matat en el nom xD
Tornar a dalt Ir abajo
Gutiluz

Gutiluz


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Edad : 34

ESDLA i el Hobbit Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESDLA i el Hobbit   ESDLA i el Hobbit EmptyDt Des 11, 2012 6:03 pm

Perfect, si et sembla bé quedem dimecres a les 5:45 al local i fem el que puguem, ni que sigui com a primer contacte.

El que sí que t'agrairia és que em diguessis si hi ha alguna norma destacable a l'hora de fer la composició de l'exercit (màxim herois i coses per l'estil). De totes maneres a 500 punts tampoc et pots flipar, jo pensava ficar 1 ó 2 herois de menys de 100 punts i la resta guerrers normals...

Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
Taquru

Taquru


Nombre de missatges : 56
Fecha de inscripción : 01/11/2011
Edad : 35
Ubicació : Manresa

ESDLA i el Hobbit Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESDLA i el Hobbit   ESDLA i el Hobbit EmptyDt Des 11, 2012 6:31 pm

x el k ma semblat entendre sa de portar 1 heroi que faci la funcio de "general" i despres per cada Heroi pots portyar 12 miniatures, els herois poden ser amb nom o sense, i de la faccio k sigui mentres siguin o be de la llum o be de la foscor, hiha un limit de arcs x l'exercit i es del 33% osea de cada 3 guerrers nomes 1 pot portar arc, i la logica temporal, osea en un exercit no pots ficar a Aragorn i a Isildur, per k de un al altre els separa una barrera de 1000 anys xD

tornan a la composicio dimecres tu puc ensenyar millor pero un exemple seria:

Aragorn -general de l'exercit +12 muertos del sagrario

heroi sense nom + 12 guerrers de gondor -6 amb llança i escut
-6 amb escut i arma de ma


Eomer (heroi de rohan) + 12 genets de Rohan -6 amb llança i escut
-3 amb arc
-3 amb arma de ma i escut


amb aixo crec k ens podem fer una idea, per exemple akesta tropa seria de la batalla de minas Tirith de la peli "el retorno del Rey"
Tornar a dalt Ir abajo
Gutiluz

Gutiluz


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Edad : 34

ESDLA i el Hobbit Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESDLA i el Hobbit   ESDLA i el Hobbit EmptyDt Des 11, 2012 6:56 pm

Guai, dons ja me la plantejo així!!

Fins dimecres!!
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

ESDLA i el Hobbit Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESDLA i el Hobbit   ESDLA i el Hobbit EmptyDj Des 20, 2012 12:08 pm

Un cop vista la peli, crec q hi hauria d'haber una norma adicional al joc de warhammer!

Radagast el pardo:
Radagast, gastando un punto de poder al inicio de sus fases de movimiento, puede comer una seta del bosque negro lo que le beneficia doblando su atributo de movimiento (gracias a sus conejos) y mas 2 ataques debido a los extraños movimientos q hace cuando ataca.

Q creieu???? Xd
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





ESDLA i el Hobbit Empty
MissatgeAssumpte: Re: ESDLA i el Hobbit   ESDLA i el Hobbit Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
ESDLA i el Hobbit
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» The Hobbit
» Preparant al hobbit

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: