CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Bones gent de manresa

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Doomer

Doomer


Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 34

Bones gent de manresa Empty
MissatgeAssumpte: Bones gent de manresa   Bones gent de manresa EmptyDl Des 10, 2012 2:57 pm

Bones gent de manresa!

Soc el Jordi, d'Igualada, mes conegut per Salom o Negre.

Dimecres he de passar per manresa i ja que hi soc si a la tarda algu li vingués de gust fer una partideta doncs no em costa res pillar la miqueta d'exercit que tinc.

Aixi doncs si algu aquest dimecres a la tarda, preferiblement doreta te temps i ganes ja ho sabeu Wink

Porto Ogros i els punts m'adapto a conveniencia.

Salut,

PD: Els que veu assisitir dimecres pasat a la partida contra els d'igualada... soc el que va jugar contra el Mistik
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

Bones gent de manresa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bones gent de manresa   Bones gent de manresa EmptyDl Des 10, 2012 6:00 pm

krakkk io mateix jugare si vols,aixi provem akets ogrets.Et va be llista a 2999?
Tornar a dalt Ir abajo
Doomer

Doomer


Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 34

Bones gent de manresa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bones gent de manresa   Bones gent de manresa EmptyDl Des 10, 2012 8:36 pm

2999 Perfecte.

Aixi tb et va b per testejar la llista per dissabte Wink

Necessitare alguna mini suposo que no hi haura cap problema no? Hora? Quan et vagi be senyor preferiblement no massa tard...

Salut maquina!
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

Bones gent de manresa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bones gent de manresa   Bones gent de manresa EmptyDl Des 10, 2012 9:03 pm

jordi... si necesites minis.... les meves son al local.... dispossa de les que vulguis.... hi ha de tot i en cuantitat... el giri sap on son....

PD... ( accepa les meves disculpes per la zancada veloz dels meus cuernos petreos) Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Doomer

Doomer


Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 34

Bones gent de manresa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bones gent de manresa   Bones gent de manresa EmptyDl Des 10, 2012 9:40 pm

Deeeh!

Tranqui misitik si jo tampoc ho sabia, despres parlant-ho amb vem dir hosti si no en te de zancada veloz... Pero si tots els problemes fossin aquests...
No pateixis que en cap moment vaig pensar que fos expressament ni que em volguesis "tangar" i no va ser aquesta la causa de la meva derrota Wink A mes com a jugador de ogros tb ho podria haver sabut jo i no va ser el cas.

M'he fet una llista nova a 2500 i he retocat la de 2999 amb algun dels teus consellets a veure que tal Wink

Merci un cop mes per deixar-me les minis, i tranquil que ja te la tornare la derrota aquesta algun dia...

Salut,

Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

Bones gent de manresa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bones gent de manresa   Bones gent de manresa EmptyDt Des 11, 2012 3:46 pm

krakk a kina hora estaras disponible tu?
Tornar a dalt Ir abajo
Doomer

Doomer


Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 34

Bones gent de manresa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bones gent de manresa   Bones gent de manresa EmptyDt Des 11, 2012 4:00 pm

Mestre,

Suposo que sobre les 4 ja podria ser al vostre local. Si aixo i amb el teu permis li demano el teu num de mobil al rabanasta i parlem per wats i aixi em dius exactament on esta el local (que tinc una vaga idea...) i aixi tb ens podem avisar en cas de imprevistos.

En principi doncs, compta que sobre les 4 a 2999.

Salut,
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Bones gent de manresa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bones gent de manresa   Bones gent de manresa Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Bones gent de manresa
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Membres Club Warhammer Manresa
» Busco gent
» Mes gent al club!
» Gent fidel al CWM
» Flames Of War

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Retador-
Canviar a: