CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Partida demo de FOW

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 50
Ubicació : Manresa

Partida demo de FOW Empty
MissatgeAssumpte: Partida demo de FOW   Partida demo de FOW EmptyDc Gen 09, 2013 6:41 pm

Bona tarda,
avui per motius de feina, he baixat a Barcelona, i aprofitant la proximitat del lloc on havia d'anar, m'he acostat a Central de Jocs, botiga de referència a Barcelona del FOW. Adjunto link http://www.centraldejocs.com/botiga/

El tema és que a part de "regalar-me" uns reis endarrerits (uns M18 Tank Destroyer amb la seva secció de reconeixement), he parlat amb en Joan, que és el responsable de la botiga, a part d'un jugador molt actiu de FOW.

Aquest dissabte, per si algú en té interès, fan una demo a la botiga, i segurament en 2 o 3 setmanes en faran una altra.

Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Partida demo de FOW Empty
MissatgeAssumpte: Eis   Partida demo de FOW EmptyDc Gen 09, 2013 11:45 pm

Jo vaig estar el dimarts a la botiga i realement hi ha de tot, i el joan t'assesora perfectament,e vist la taula on jugen hi esta molt bé.viam si ens animem nusaltres i jugem
Tornar a dalt Ir abajo
SapoOverde

SapoOverde


Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 28/12/2012

Partida demo de FOW Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partida demo de FOW   Partida demo de FOW EmptyDj Gen 10, 2013 10:45 am

Per els que no poguem anar-hi m'agradaria que en fesim una aqui a sant fruitós perque jo tambe n'estic interessat. ;D
Tornar a dalt Ir abajo
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 50
Ubicació : Manresa

Partida demo de FOW Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partida demo de FOW   Partida demo de FOW EmptyDj Gen 10, 2013 11:28 am

Jo no hi podré anar pas, us ho comentava a nivell de informació. No descarto anar a veure'n alguna més endavant, però m'agradaria intentar-ho primer amb vosaltres, i si de cas llavors per ampliar coneixements.

Ja anireu dient, vosaltres que sou els "amos del cotarro", quan s'ha de montar.

Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Partida demo de FOW Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partida demo de FOW   Partida demo de FOW Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Partida demo de FOW
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Partida demo-tuneada FOW a Central
» Partida demo de Fow a Central de Jocs a Barcelona.
» NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS
» Partida pk sí!
» Partida a 40K

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: FOW-
Canviar a: