Club Warhammer Manresa

ÍndexÍndex  CalendariCalendari  FAQFAQ  CercarCercar  Llista de MembresLlista de Membres  Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Comparteixi | 

Montura demoníaca

AutorMissatge
aslan

Nombre de missatges : 586
Ubicació : berga

MissatgeAssumpte: Montura demoníaca   Dl Feb 11, 2013 3:34 am

Quan van treure els aplastacranis es va donar per suposat que la peana dels Juggernauts de khorne passava a ser igual que la nova peana dels Aplastadors de Khorne (una espècies d'intent de peana de carro). Fins aquí cap problema. Però es va donar per fet també que la peana de la montura demoníaca passava a ser de les mateixes dimensions, i així ho considerava jo quan col.locava el meu heroi amb montura dins la unitat de Juggies. La qüestió és que en el llibre nou la montura surt en foto tant amb peana de caballeria normal com amb la peana quadrada gran. Grans mestres del coneixement warhammeril, quin és la sol.lució a la qüestió?
- Aprofito ja d'entrada per demanar perdó, altre vegada i si és escaient, per si he comés la falta de trampa involuntària al col-locar la meva montura demoníaca en la peana de juggie, doncs donava per fet que era així com havia passat a ser (Això sobretot va pel Místik, com no, però també per bastants d'altres que heu patit o m'heu massacrat aquesta unitat)
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
giri

Nombre de missatges : 2018
Ubicació : manresa

MissatgeAssumpte: Re: Montura demoníaca   Dl Feb 11, 2013 11:48 am

surt am les dos peanes dius?

valten

Nombre de missatges : 640

MissatgeAssumpte: Eis   Dl Feb 11, 2013 1:28 pm

Segons posa a la web va amb una peana de 50mm
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
aslan

Nombre de missatges : 586
Ubicació : berga

MissatgeAssumpte: Re: Montura demoníaca   Dl Feb 11, 2013 4:01 pm

M'he confós al comparar els dos códex, l'antic i el nou. En el nou només i surt la peana que diu el Valten.
Aclarit doncs l'assumpte. No puc fer servir el meu heroi en montura demoníaca com si portés peana de juggi.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Montura demoníaca   

Tornar a dalt Ir abajo

Montura demoníaca
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Dubtes reglament Fantasy-
Canviar a: