CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Guerrers vs Cavallers

Ir abajo 
+3
Gorthor
IMPERATOR
Humbolch
7 participantes
AutorMissatge
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDt Des 02, 2008 1:01 am

Partida de lliga entre Manel (Guerrers del caos) vs Dani (Bretonia)
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDt Des 02, 2008 11:43 am

una molt bona partida!! ... apuesto 1 euros por bretonia!!! ... alguien la asume??
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDt Des 02, 2008 3:44 pm

io no barrejo plaer am negocis. jejejeje. nomesw apostaria per mi mateix. i lo d k la lliga esta decidida no u tink tan clar pk l'eloi porta dos partides mes k io i en akestes puc guañar uns kuan punts k disputin la lliga.
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDt Des 02, 2008 5:43 pm

home que eno esta desidida esta clar! ... pensa que una de les dues partides es comtra mi! .. jjjijijiji

ho tens clar!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDt Des 02, 2008 6:22 pm

si algu es veu a cor de parar els dimonis k mu digui,penseu k leloi tmpoc esta acostumat a portarlos i ia us dic io k li podria treure mol, mes el suc,per exemple prat la llista k es va fer contra tu la trobo mol mes dolenta k la k portava kontra mi,pk si sarriba a fikar incineradores contra tu no arriben hidres,aixo tu aseguru
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDt Des 02, 2008 6:45 pm

Jajajajajaj temps al temps camarasdes... que entre Skavens i dimonis no hi ha ni una similitut!!!! I es vritat que la llistre que portava contra el giri era bona per matar tot tipos de Elfs! jejejeje
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDt Des 02, 2008 8:33 pm

es el de sempre ... hi han dos exercits que sobre sorten de la resta aixo esta clar!! ... un sempre pica primer i l'altre comença la partida i el jugar marxa a buscar un cafe tot dien: jugan sols ells!

toma ya!

si realment els incineradores son bunisims!!
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDt Des 02, 2008 9:04 pm

Lo que els dimonis i els altrs elfs son bons es veritat pero tambe hi fa el general, aixi quan l'eloi pilli el truquillo , redeu ja em començo a escagarrinar !! Pero els oscuros tambe estan molt be, redeu, que son el meu 2n exercit i n'estic content, encara que jo si que no els se portar lol!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDt Des 02, 2008 9:54 pm

Els altos elfos no sonm tan bons,sino u podeu comprovar pk e perdut dos partides de lliga contra vampirs i caos,k en teoria no son els exercits k em poden posar mes problemes
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDt Des 02, 2008 10:54 pm

giri aixo ha estat com, tu has dit en els posts, mala sort, pk analitzan una miketa les renovacions dels diferents exercits, si compares les velles edicions amb les noves, els elfs estan canviadíssims, son bastant per no dir molt mes bons que abans, i no s'han tornat pas mes cars en punts ni res per l'estil, en canvi , segons el ke he llegit i les partides ke he fet, l'imperi esta quasi iwal(amb perdo per als imperials, pero eske diria ke es aixi, i mes d'un general imperial esta d'acord amb mi), i algunes coses quasi les han empitjorat, com es ara el cano de salves, aixi que jo diria que tampoc es podem keixar jeje Razz lol!


wenu, a kuidarse


Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDc Des 03, 2008 1:46 am

no no si io no em keixu pas del exercit en si,em keixu del meu exercit k em falla A MI,seguramen a altre gent no,pero esta kla k io krek k el els alts elfs son de lo millo
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDc Des 03, 2008 1:48 am

aixo es justament el ke volia sentir d'un noble i grant alt elfs, com ha de ser

els elfs seran el millor fins a la mort!(sense comptar els foscos Mad )

apa gent
salut!!


Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDc Des 03, 2008 11:26 am

tambe hi ha que dir GIRI ... que et comensem a coneixer a nivell tactic boskos estandar que pots passar pel bosc ... maestros i moltissima magia! ... i tampoc son invansibles!



.............
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDc Des 03, 2008 3:23 pm

Que vols dir sense comptar amb els foscos jeje, ja veuras aquests germanets ...
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDc Des 03, 2008 3:24 pm

La frase, els Dimonis jugen sols, vaig a fer el cafe, es mes trola... pero be, si creieu que son tant bons es pk realment no heu parat a pensar com guanyar-los.... recordo que quan van sortir els nous alts elfs es deia el mateix d'ells...

Per mi els dimonis es un exercit molt bo, pero tenen un dels majors punts febles que es super dependent per el exercit... i quan el trobeu sera molt més facil guanyar-los...

N+ cal veure com ja m'han tret 3 empats, dels quals 2 n+ han estat utilitzan uns 600-1000 punts del exercit.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDc Des 03, 2008 4:19 pm

Narcis pel k refereix a lok tu dius, es en les partides en k no utilitzo o be les coses k porto sempre o la magia les k perdu,ia k intentu provar coses i no em funcionen,i una altre gran cosa k em decideix les partides es la mala sort en els chekeos de lideratge,a mes a mes porto moltisimes partides jugan igual am tots els meus exercits i a la gent enkara li costa trobarme el punt.
Per una altre banda estik totalment dacor am leloi en dir k els dimonis son mol bons pero no invansibles ja k kunsideru k invansible no ia re,am tots els exercits nous pasa igual,potser am els alts elfs no tan pk simplemen es una renovacio pero kuan van sortir silvanos o bretonia pasa exactamen igual k ara am dimonis,pero si us rendiu no teniu res a fer,per sort io tinc un exercit mol bo tambe de reserva k potser kontra dimonis no te res a fer,pero am els altres exercits son ells els k no tenen tan a fer,saluttt
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDc Des 03, 2008 6:57 pm

Amb Imperio jo em veig capaç de guanyar a Dimonis per exemple...

Pero no dire com...
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDc Des 03, 2008 9:44 pm

Jo algun dia podre plantar cara als maleits dimonis, tot es saber rezar a la dama com es degut ! ( lo que passa es que els meus cavallers son uns borratxos i no hi ha maera que rezin)
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDc Des 03, 2008 10:28 pm

lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDv Des 05, 2008 2:19 am

alchohol-power. Las puntas de lanza se desmadran.

PROXIMAMENTE EN LOS MEJORES CINES

lol!
Tornar a dalt Ir abajo
ktss_12

ktss_12


Nombre de missatges : 63
Fecha de inscripción : 05/10/2008
Edad : 29

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDv Des 05, 2008 10:04 am

jajaja
estreno: 5 de diciembre en cines
xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDv Des 05, 2008 11:32 am

moltes partidetes aket finde e .......... i totes interesants !!!
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDv Des 05, 2008 11:34 am

a kina ora es akesta partida ?¿
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers EmptyDv Des 05, 2008 3:27 pm

A partir de les 8 tarda aviu a la sala gran dels cines !!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Guerrers vs Cavallers Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guerrers vs Cavallers   Guerrers vs Cavallers Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Guerrers vs Cavallers
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Guerreros vs cavallers
» CAVALLERS DEL CAOS
» Condes Vampiro (Arian) VS Guerrers del Caos (Pol)
» rumors guerrers del caos
» Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Calendari partides-
Canviar a: