Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  CalendariCalendari  FAQFAQ  CercarCercar  Llista de MembresLlista de Membres  Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Comparteixi | 
 

 Arma de mano+escudo

Ir abajo 
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
giri

avatar

Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 29
Ubicació : manresa

MissatgeAssumpte: Arma de mano+escudo   Dv Des 12, 2008 4:53 am

per tenir el +1 en combat,apart de estar per davan,tan larma com lescut poden ser magics o no es conta?
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
lelo
Admin
avatar

Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dv Des 12, 2008 6:01 pm

comoorrr?¿?¿

_________________

Mientras Dios se rie, empaña su pluma en vino, y embriagado escribe, en fino, parodias que regala por destino.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
giri

avatar

Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 29
Ubicació : manresa

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dv Des 12, 2008 6:29 pm

que si portes una arma magica i un escut,o una arma normal i un escut magis o els 2 magics,si et dona el +1 en combat?
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
lelo
Admin
avatar

Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Ds Des 13, 2008 12:03 am

No em veu dir que no?
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Ithilian

avatar

Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 25

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Ds Des 13, 2008 12:15 am

diria ke no, si dus una alabarda magica no dona el +1 a la força no?



apaa
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Leinad

avatar

Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Ds Des 13, 2008 3:23 pm

Jo crec que si, perque al ser alabarda no pots portar escut igualment.

Onaltre cosa es que et posi que et dona +2 a la força, llavors es una +2 a la teva força 3.

Si la bonificació que et dona aquesta arma magica es diferent a la bonificacio que dona l'alabarda (+1F) s'han de complimentar.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
giri

avatar

Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 29
Ubicació : manresa

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Ds Des 13, 2008 5:47 pm

si una alabarda magica es considera una alabarda si k et dona +1F
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Gorthor

avatar

Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dg Des 14, 2008 2:12 pm

aixo si. el k no se es ki si les dues son magikes k pasa.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
xelo
Admin
avatar

Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dg Des 14, 2008 6:39 pm

Si és màgic en teoria no et dona el bonificador si no t'especifica que es pot combinar com si fos normal.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari http://cwmanresa.forocatalan.com
IMPERATOR

avatar

Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dl Des 15, 2008 11:45 am

et benificia igual!
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Gorthor

avatar

Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dl Des 15, 2008 6:12 pm

io estic d'acord am el xelo.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
lelo
Admin
avatar

Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dl Des 15, 2008 11:33 pm

Proposo k algu o pregunti a Games Work-Shop
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
giri

avatar

Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 29
Ubicació : manresa

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dl Des 15, 2008 11:42 pm

Be ho hem estat miran am el xelo, i krek k em arribat a la conclusio k aixo k es preten fer comporta mol mes de lo k es parla,pk per la mateixa regla ell am nans es podria fikar una arma a dos mans i ekiparli runes i es seguiria consieran arma a dos mans,llavors akell runa k u posiblita no srviria de re,per altre banda podriem ekiparnos una arma magica i i una arma de mano adicional i tindria els dos efectes,per tant krek k no es pot fer
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Leinad

avatar

Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dt Des 16, 2008 12:12 am

En el manual, a la pàgina 120 diu:

Les armes màgiques sempre ignoren les regles especials que s'apliquen a una arma ordinària del mateix tipus si no s'especifica una altre cosa en la decripció de l'arma.

Aixo te a veure amb el fet de que hi ha molts tipus d'armes. Mirant-me el llubre d'ogros veig que en moltes de les seves armés màgiques comencen dient: arma a dos mans. Vol dir que, si no te un modificador especial a la força, aquesta arma te +2F i també que ataca en ultim lloc.

A l'Imperi hi ha una arma, espasa, que hem dona un +2 a la força. Com que no diu lo contrari, es considera una arma d'una sola mà i per tant puc portar un escut, i lo més logic es que equesta posibilitat es doni per tal de poder aprofitar la bonificació que et dona l'escut. Si no hauria de posar que es una arma a dos mans, i per tant no pots dur escut, però que no te la restricció de picar ultim.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
lelo
Admin
avatar

Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dt Des 16, 2008 12:54 am

Es a dir, que si la arma / escut especifica que es com a tal, si que s'aplica el benefici.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
xelo
Admin
avatar

Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dt Des 16, 2008 1:14 am

Jo crec que una arma de mà té regles especials al combinar-la amb escut. Per tant, si és màgica no obtens el benefici entenc jo.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari http://cwmanresa.forocatalan.com
lelo
Admin
avatar

Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dt Des 16, 2008 1:26 am

Jo entenc que si t'especifica que es una arma de ma, significa que han gastat tinta per especificar-ne la regla especial... es a dir, k si t'especifica quin tipus d'arma es, es per algu...
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
giri

avatar

Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 29
Ubicació : manresa

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dt Des 16, 2008 2:23 am

aixo es lo k diu les aclaracions de games workshop:

P. ¿Un personaje puede beneficiarse de la regla de infantería "combatir con un arma de mano y un escudo" descrita en la página 56 del Reglamento, si va armado con un arma de mano y un escudo mágico?
R. Sí. Aunque no se beneficiaría de esta regla en caso de ir equipado con un arma mágica y un escudo o escudo mágico, porque el arma mágica no está sujeta a las reglas normales de las armas de mano.

Tema tancat.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Gorthor

avatar

Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dt Des 16, 2008 2:24 pm

PERFECTE
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Humbolch

avatar

Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dt Des 16, 2008 3:20 pm

Redeu, contundent Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
lelo
Admin
avatar

Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dt Des 16, 2008 6:58 pm

Sí, es el que deia!!! Pero si la arma magica esta descrita com a arma de ma, si que es beneficia del +1, ja que estara descrita com a tal!

Si una Alabarda et fa atacar primer, et don el +1 F i atacar primer, sempre que es descrigi que es una alabarda!
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Gorthor

avatar

Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dt Des 16, 2008 7:37 pm

crec k no pk una arma de ma magica i una arma de ma adicional no et donen el +1 atac inclus k sigui considerada com un arma de ma
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
xelo
Admin
avatar

Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dt Des 16, 2008 9:29 pm

Em sembla k hi han molt poques armes màgiques que t'esepcifica que es consideren arma de mà per utilitzar excut...
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari http://cwmanresa.forocatalan.com
lelo
Admin
avatar

Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dt Des 16, 2008 10:25 pm

Una arma magica i una arma de ma adicional si que et dona el atac extra! simplement que aquest atac extra no es beneficia de l'habilitat de la arma magica!

Trhot el Inmundo; llibre skaven, te que diferencia els atacs, ja que en fa 4 amb golpe letal i 1 de normal
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
giri

avatar

Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 29
Ubicació : manresa

MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   Dc Des 17, 2008 12:29 am

Aviam señors com ho he de dir,si es arma magica,NO ES BENEFICIA DE RE!nomes es combnable am arma de ma normal i escut normal o magic,u diu ben cla,sino eloi agafet el reglament i on diu armas magicas veuras k et diu k no tenen beneficis especials,a mes a mes k kap arma magica et diu k sigui arma de ma i si tu diu es k ho han de renovar,salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Contenido patrocinado




MissatgeAssumpte: Re: Arma de mano+escudo   

Tornar a dalt Ir abajo
 
Arma de mano+escudo
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Dubtes reglament Fantasy-
Canviar a: