CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 WARHAMMER ONLINE: AGE OF RECKONING

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Gutiluz

Gutiluz


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Edad : 34

WARHAMMER ONLINE: AGE OF RECKONING Empty
MissatgeAssumpte: WARHAMMER ONLINE: AGE OF RECKONING   WARHAMMER ONLINE: AGE OF RECKONING EmptyDt Oct 14, 2008 11:31 am

Bones gent!!!! Me comprat el Warhammer Online i sa de dir k vicia una mica XD. Tot i que comparat amb el WOW, encara li queda molt per millorar. De totes maneres, els grafics no estan malament del tot i el rerafons del joc es tal com el coneixem. Qui vulgui probar que m'ho digui, que jo puc deixar el joc pk us linstaleu i vosaltres nomes haureu de comprar la prepago per poder jugar durant 2 mesos (el jo val 50 eurazos i la prepago vora un 26 euros).

Aupa warhammeroos!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

WARHAMMER ONLINE: AGE OF RECKONING Empty
MissatgeAssumpte: Re: WARHAMMER ONLINE: AGE OF RECKONING   WARHAMMER ONLINE: AGE OF RECKONING EmptyDt Oct 14, 2008 6:17 pm

llastima kees tingui que pagar per jugar online! ... prefereixo pagar el local! ...

world warcraft es molt mes bo!
Tornar a dalt Ir abajo
 
WARHAMMER ONLINE: AGE OF RECKONING
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» warhammer online-age of reckoning
» Per demà divendres nit: Warhammer o Warhammer 40K
» Warhammer o Warhammer 40k
» FaQ Warhammer 7ª de AMB
» Warhammer o Warhammer 40k

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Món Warhammer-
Canviar a: