CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM

Ir abajo 
+6
Ithilian
Humbolch
riki_saltarin
giri
daargo
Gorthor
10 participantes
AutorMissatge
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM Empty
MissatgeAssumpte: Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM   Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM EmptyDl Mar 16, 2009 9:50 pm

Pues eso, el guti, el giri i io estem mirant de organitzar un torneig. Anirem a parlar am la associacio de veins del poble nou per veure si ens podrien deixar el local del matadero (on millor per fer batalles jejejeje). Crec k pel k fa escenografia i taules anem bastant b pero el k si k faltaria es mirar de arreclar els boscos k i han pel local. Mirarem de organitzarlo pk pugui jugar el maxim de gent del club (tothom potser no podra ser) i a veure si podem fer k gent de fora vingui i conegui el club !!! Ara estem anant a bastants tornejos a fora i ja es hora de ferne un aqui.


A mesura k anem tinguent novetats sobre la organitzacio del torneig informare en akest post.
Tornar a dalt Ir abajo
daargo

daargo


Nombre de missatges : 23
Fecha de inscripción : 18/02/2009
Edad : 38

Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM   Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM EmptyDt Mar 17, 2009 2:25 am

Eiii nanos!!! Em sembla de conya k organitzem el 1er torneig!!! En tinc moltissimes ganes!!!!
Si pot ser a mi m'agradaria k fos en diumenge pk els dissabtes treballo i ho tink impossible. a viam, si tothom vol dissabte no passa res però posats a dir voto x diumenge!!!
També penso k hauriem de poder jugar tothom ki vulgui del nostre club, vui dir k tots som socis i ns fa il·lusió jugar. A partir d'aki si tenim mes places convidar a gent de fora, pero si hem d dxar a gen del club sense jugar xk vingui gen de fora... no se no ho veig b. com ho veieu els altres?
dons re xikets k ho vei de conya i k vui participar en tot el k sigui necessari x tirar el torneig endavant! axi k no dubteu a dirme si necessiteu ajuda! tb pot ser una bona ocasio x portar la meva taula. ia en parlarem! k vagi mb!!!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM   Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM EmptyDt Mar 17, 2009 2:55 am

bueno el prat el guti i io ens reunirem i ia decidirem mes o meñs el k hem de preparar i acteseguit u exposarema votacio aviam k us sembla,evidenmen totom k vulgui juga u podra fer sense inconenients i tindra preferencia per sobre kualsevol de fora
Tornar a dalt Ir abajo
riki_saltarin

riki_saltarin


Nombre de missatges : 31
Fecha de inscripción : 08/01/2009
Edad : 30

Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM   Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM EmptyDt Mar 17, 2009 9:36 am

k wai^^

po io tink n dubte tota la gent k vingi de fora vosaltres ke eu anat a tornejos tots son mejors dedat?

vaji be!
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM   Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM EmptyDt Mar 17, 2009 3:36 pm

Bueno, no cal dir que jo estic aqui per ajudar, nomes fa falta que m'ho digueu, i penseu que tinc furgoneta per poder portar coses!
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM   Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM EmptyDt Mar 17, 2009 4:32 pm

aki teniu un elf amb un taulell tamany oficial i 4 o 5 bosquets amb 2 colines una normaleta i una petitona, bastant currat tot!

si necessiteu alguna cosa, m'ho dieu i ho portare però si necessiteu el taulell, algú m'haurà d'ajudar a dur-lo, però rai, visc a l'ave maria , aixi ke podem anar ràpid
inga gent!

CWM al poder! Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
lurkar




Nombre de missatges : 20
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM   Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM EmptyDt Mar 17, 2009 9:26 pm

Quan el monteu.. espero un link al nostre foro... i us tornem la invasió!! lol!

Per cert, si necessiteu ajuda logística nosaltres us en podem oferir, p'el que necessiteu!

Anims, estresa una mica pero val la pena, fa goig veure com arriba la gent a casa teva i et juga el torneig!!

Un salut

Lurkar
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM Empty
MissatgeAssumpte: eiss   Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM EmptyDt Mar 17, 2009 11:32 pm

Bones yo dispusu dun taule tb i vastan grandet,i dos caballets.jam direu si poden ser utils.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM   Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM EmptyDt Mar 17, 2009 11:40 pm

i tan i tan,tot serveix aki,i lurkar estas invitat
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM   Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM EmptyDc Mar 18, 2009 3:48 pm

jo tb us puc aportar la meva saviesa nana i el meu fetge cerveser. Aquí em teniu per fer cosetes (i lletges tb)!!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM   Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM EmptyDc Mar 18, 2009 7:20 pm

curradissim .. jo faig el cartell !!! ... si vole-ho os dono un cop de mà!! ---
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM   Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM EmptyDj Mar 19, 2009 5:41 am

be beeee se van a cagarrrr jajajaja,io crec k podem fer algu interesan,ia pensarem ia!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM   Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Organització torneig 27 de juny
» Torneig de 40k a Girona
» Mes probes per torneig
» Torneig Badalona!
» torneig morada 40k

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Tornejos-
Canviar a: