CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Tinc que tornar-me a repetir?

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Tinc que tornar-me a repetir? Empty
MissatgeAssumpte: Tinc que tornar-me a repetir?   Tinc que tornar-me a repetir? EmptyDj Jul 09, 2009 1:12 pm

Es tant simple d'entendre com;

dia 9, i al compte del Club hi han 163€, i n'hem de pagar 330€... La gent que paga puntual ja ho ha fet, i 3 membres del Club porten més mesos pagats dels que haurien de tenir...


Això no es una BROMA... Pero o sembla...
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Tinc que tornar-me a repetir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc que tornar-me a repetir?   Tinc que tornar-me a repetir? EmptyDj Jul 09, 2009 3:51 pm

lelo jo els diners juny i juliol els hi vaig donar al guti per a ke kuan et veies ke tels donés. Va ser el dia que em van venir a buscar el teulell per a fer el torneig


krek k eren juny i juliol, i si tinc pagat el juny ja, doncs eren juliol i agost

apa doncss

Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Tinc que tornar-me a repetir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc que tornar-me a repetir?   Tinc que tornar-me a repetir? EmptyDj Jul 09, 2009 5:21 pm

elooo a la bustia ian 110 euros meus!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Tinc que tornar-me a repetir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc que tornar-me a repetir?   Tinc que tornar-me a repetir? Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Tinc que tornar-me a repetir?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» uns que volen tornar a la tomba.....

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: