CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 BATALLA DE PALADINS

Ir abajo 
+2
giri
Leinad
6 participantes
AutorMissatge
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

BATALLA DE PALADINS Empty
MissatgeAssumpte: BATALLA DE PALADINS   BATALLA DE PALADINS EmptyDt Gen 12, 2010 1:01 pm

Dos Paladins de caos busquen contentar els seus deus. Dani VS Pol

P.D.: QUE CORRI LA SANG!!!!!!!!!!!!!!!!! Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

BATALLA DE PALADINS Empty
MissatgeAssumpte: Re: BATALLA DE PALADINS   BATALLA DE PALADINS EmptyDt Gen 12, 2010 4:15 pm

a kina hora?
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

BATALLA DE PALADINS Empty
MissatgeAssumpte: Re: BATALLA DE PALADINS   BATALLA DE PALADINS EmptyDt Gen 12, 2010 6:50 pm

Un bon dia perque el caos regni la terra!
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

BATALLA DE PALADINS Empty
MissatgeAssumpte: Re: BATALLA DE PALADINS   BATALLA DE PALADINS EmptyDc Gen 13, 2010 12:23 pm

a les 09:00 del mati, aquesta hora encara dorms Giri!!
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

BATALLA DE PALADINS Empty
MissatgeAssumpte: Re: BATALLA DE PALADINS   BATALLA DE PALADINS EmptyDc Gen 13, 2010 2:40 pm

si em pots pasar a buscar io vindre a veureus dani !!!! k fa mol temps k no ens veiem i de pas et donu diners i tu a mi em dones la clau. a mes li e de donar una coseta al pol k ia fa dies k la tenim pendent !!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

BATALLA DE PALADINS Empty
MissatgeAssumpte: Re: BATALLA DE PALADINS   BATALLA DE PALADINS EmptyDc Gen 13, 2010 5:21 pm

nops,k tinc examen de fisica a les 10 xd
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

BATALLA DE PALADINS Empty
MissatgeAssumpte: Re: BATALLA DE PALADINS   BATALLA DE PALADINS EmptyDj Gen 14, 2010 3:22 pm

MASACRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Espectacular partida! El caos també pot fer massacee! Jo puc fer masacre!.

Despres de que la carrega del meus Ogros dragon no fes cap ferida a la seva cavalleria de Caos i que en la seva fase de magia fulmines la meva cavalleria de Caos....

...He tingut la sort de cara!! La meva magia ha eliminat el seu Principe Demonio. El rugido sols s'ha carregat un personatge i tres cavallers del caos. En un desafio el meu paladin ha matat el seu ( amb l'espasa eterea).

P.D.: Aquesta partida hem dona anims per poder aspirar a guanyar alguna partida aquesta lliga. Arian, vaig a per tu!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

BATALLA DE PALADINS Empty
MissatgeAssumpte: Re: BATALLA DE PALADINS   BATALLA DE PALADINS EmptyDj Gen 14, 2010 3:29 pm

Eps moltes felicitats! Veus com guanyes i ha sobre el pol tot un general del caos!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

BATALLA DE PALADINS Empty
MissatgeAssumpte: Re: BATALLA DE PALADINS   BATALLA DE PALADINS EmptyDj Gen 14, 2010 5:30 pm

ostreessss sorpresaaa!!!,moltes felicitats!!!aviam no es k men alegri per cap dels dos ja k sok impercial,pero krek k et mereixies una masacre per la bona preparacio de la llista,as fet servir lo k et vaik dir o no?Be moltes felicitats ja que consideru k el pol es un expert en aixo dels guerrers del caos(diria k es lunic k ma guañat am kaos xd)
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

BATALLA DE PALADINS Empty
MissatgeAssumpte: Re: BATALLA DE PALADINS   BATALLA DE PALADINS EmptyDj Gen 14, 2010 8:32 pm

Bé, què dir de la partida...
Ha estat molt intensa, amb molts morts en pocs torns. Tot volava, feia por o tenia força 7.
A mitja partida la cosa pintava molt bé per mi, però una bona fase de magia a base del saber del fuego + un paladin amb una bona combinació d'objectes a dut al Dani cap a la victoria.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

BATALLA DE PALADINS Empty
MissatgeAssumpte: Re: BATALLA DE PALADINS   BATALLA DE PALADINS EmptyDv Gen 15, 2010 4:47 am

jajajaja,hauria d'haber aparescut un slann i fer volar tots els guerrers de cada bandol jajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





BATALLA DE PALADINS Empty
MissatgeAssumpte: Re: BATALLA DE PALADINS   BATALLA DE PALADINS Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
BATALLA DE PALADINS
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Duel de Paladins
» nit de batalla
» Després de la batalla
» Tarde de batalla
» BATALLA EN EL CEMENTERIO!!!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Calendari partides-
Canviar a: