CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 1era ronda de lliga

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

1era ronda de lliga Empty
MissatgeAssumpte: 1era ronda de lliga   1era ronda de lliga EmptyDt Gen 19, 2010 5:28 pm

a les 10 del mati:

Ihilian vs Martu
Alts elfs vs skavens

Que creieu vosaltres, la plaga embrutara lo suficient la roba als elfs per a que fugin esporuguits o les ratotes dolentotes fugiran cagats per la Ira d'Ulthuan i els seus habitants?


peor farafalta algu que vingui a obrir i tancar el local, som els 2 unics menors que ens mantenim al hammer, aixi que ens heu de cuidar xDXD
Aixo si, al cmap de batalla, no vui pas pietats, que aixi se'n apren mes rapid, i jo vui aprendrem com vosaltres, que tots sou molt bons collons!

Ja tinc ganes de jugar la partida !!!





Ithilian


Editat per darrera vegada per Ithilian el Dt Gen 19, 2010 5:29 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

1era ronda de lliga Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1era ronda de lliga   1era ronda de lliga EmptyDt Gen 19, 2010 5:29 pm

sempre am ulthuan!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

1era ronda de lliga Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1era ronda de lliga   1era ronda de lliga EmptyDt Gen 19, 2010 5:33 pm

Suposu que la llista es a 2000 puntets i sense chars especials oi? merci!

Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

1era ronda de lliga Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1era ronda de lliga   1era ronda de lliga EmptyDt Gen 19, 2010 6:36 pm

escric per a dir que no se per quin motiu la partida no ha kedat guardada al calendari :S

aclareixu aqui que sera el diumenge 24 de desembre a les 10 dle mati.

Merci!

Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

1era ronda de lliga Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1era ronda de lliga   1era ronda de lliga EmptyDt Gen 19, 2010 7:17 pm

Ouch! jo el 24 imposible que estare fent la cursa de Sant Fuitós!

Visca els Skavens!!!!

No tinc res contre tu Ithilian... pero odio els AE xD
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

1era ronda de lliga Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1era ronda de lliga   1era ronda de lliga EmptyDj Gen 21, 2010 1:17 am

ningu podra obrir i tencar?

es important perque encara que volguem, no podem obrir els dos som menors, XD

no se ja em direu algu
salutacions!


Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

1era ronda de lliga Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1era ronda de lliga   1era ronda de lliga EmptyDj Gen 21, 2010 1:27 am

ressss,les rates menjar per gats,mes val k espavilin akets elfos abans de k els lagartos hagin dajudarlos xdd
Tornar a dalt Ir abajo
martu

martu


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 05/10/2008
Ubicació : santfri

1era ronda de lliga Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1era ronda de lliga   1era ronda de lliga EmptyDg Gen 24, 2010 6:56 pm

EMPAT ABSOLUT!!
no massa a dir.... partida en la k e rigut mooolt jajaja i en la k m sembla l'ithilian no gaire xD!! una roda skaven IMPRESIONANT un canó IMPRESIONANT i un pebetero am falta de personal ,, a si i moooolta magia ELFA ..
mestant agradan akestes ratotes...
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

1era ronda de lliga Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1era ronda de lliga   1era ronda de lliga EmptyDg Gen 24, 2010 7:33 pm

kasum tot deu al paru i aket pebetero am falta de treballadors xd ia sas el proxim dia mes rates per empeñar xd
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

1era ronda de lliga Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1era ronda de lliga   1era ronda de lliga EmptyDg Gen 24, 2010 8:54 pm

Emmpaaaaaaaaaaaaaat???? ufff dons quan jo i era feia pinta a que es tenia que anar cap a alguna banda...

Que has fet al final amb les alimenyes, guerrers i picadores????


Jaaaa o dea jo! Pebeter + 40 monges! es una tropa que el enemic no vol que arrivi, per lo que es una tropa que haura de menjar molta magia i dispar! i sense salvació...
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

1era ronda de lliga Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1era ronda de lliga   1era ronda de lliga EmptyDg Gen 24, 2010 10:17 pm

amb una de disfuncions que feia riure, a casi cada fase de magia he tingut disfuncio, increible....

pero deu meu, i el martu i els seus skavens que els hi pasa...sembla que tiri un dau de 2 cares alhora de tirar la força del rajos del cano i de la rueda, increible, ho has baixat del 5 en tota la partida, un parell de carros han volat, imaginat si estava destructiva, que inclus m'ha ajudat a mi a empatar menjantse els corredores de sombras hahaha!XD

nono, ha estat be, peor a mi hi ha mes gent que no pas les ratotes dolentes que em fan molta por...i sense tneir en compte que portu probablement el pitjor exercit de tots.....ho portu clar per a guanyar alguna partida.

Ha estat be tot i aixi

ens veiem!

Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

1era ronda de lliga Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1era ronda de lliga   1era ronda de lliga EmptyDg Gen 24, 2010 10:33 pm

jo no hi estik dacord,tu esforceti i vuras kom amb els altos elfos podras guañar partides,aviam io u feia tu tmb pots,i el martu am akestes ratotes ven renovades no tindra probelemes per donar sorpreses als millors contrincans xd
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

1era ronda de lliga Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1era ronda de lliga   1era ronda de lliga EmptyDg Gen 24, 2010 10:36 pm

Encara no m'heu respost com ha resolt el tema dels 4 maestros contre les alimanyes i els del clan (i lo més important... les picadores... que no se si el martu ho ha vist, pero al ser de torneig no li he pogut dir clarament com utilitzar les picadores... pero aquells maestros estavan al pou...)


En quant al tema exercit i victories;

1, els que porteu "poc" temps jugant (compara amb altres i partides d'experiencia) jo crec que al Club hi ha un nivell molt molt molt alt...

2, tots els exercits tenen posibilitats, si que es cert que n'hi ha d'afavorits... pero recordar, que tots tenen el punt feble, i els skavens encara son molt nous.

Sobre skavens; jdr tius... ja o sabeu de tota la vida, si els daus surten de 4 en amunt, el Skaven té moltes posibilitat de guanyar... si als daus surten molts uns, tothom pot morir sense saber perque xD pero normalment els Skavens jajajaja

Ara... la sort del cano, si treia 5, pero has tingut sort en que no et cardes la peana a sobre (mentre jo i era...) pk sino... xD papilla de caracol!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





1era ronda de lliga Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1era ronda de lliga   1era ronda de lliga Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
1era ronda de lliga
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» 1a ronda lliga
» 2a ronda de lliga
» Ratas per totes bandes!!!! 3a ronda lliga
» 1r Ronda Lliga
» 3a Ronda de lliga MartuVsXelo

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Calendari partides-
Canviar a: