CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 els altos elfos volen treures la pols xd

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

els altos elfos volen treures la pols xd Empty
MissatgeAssumpte: els altos elfos volen treures la pols xd   els altos elfos volen treures la pols xd EmptyDj Feb 04, 2010 5:55 pm

prometo no portar el drac,em va be kualsevol dia meñs divendres,salut!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

els altos elfos volen treures la pols xd Empty
MissatgeAssumpte: Re: els altos elfos volen treures la pols xd   els altos elfos volen treures la pols xd EmptyDg Feb 07, 2010 11:20 pm

ningu sapunta a fer una partideta?xd
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

els altos elfos volen treures la pols xd Empty
MissatgeAssumpte: Re: els altos elfos volen treures la pols xd   els altos elfos volen treures la pols xd EmptyDl Feb 08, 2010 1:16 am

Com que veig que no et responen, jo fare l'esforç ( ui si quin esforç...)

A mi m'anira be el dimarts al vespre , que tal t'aniria?
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

els altos elfos volen treures la pols xd Empty
MissatgeAssumpte: Re: els altos elfos volen treures la pols xd   els altos elfos volen treures la pols xd EmptyDl Feb 08, 2010 1:25 am

ami be jejeje,am que jugaras?
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

els altos elfos volen treures la pols xd Empty
MissatgeAssumpte: Re: els altos elfos volen treures la pols xd   els altos elfos volen treures la pols xd EmptyDl Feb 08, 2010 2:19 am

Que no treuras el darc, CABRON!!!!! A partir d'ara esta prohivit portar dracs o qualsevol animal( el Dani Bonvehi Si que pot venir).

Crec que podem dir que nomes els portes contra mi, si Les sargantanes tinguessin un ja me l'hauries portat CABRON!!
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

els altos elfos volen treures la pols xd Empty
MissatgeAssumpte: Re: els altos elfos volen treures la pols xd   els altos elfos volen treures la pols xd EmptyDl Feb 08, 2010 3:18 pm

Que m'estas dien animalot? va redeu, si l'ultim cop que vaig jugar una bestia grossa, ni m'en recordo.

Giri jugare amb oscuros, que crec que sols he jugat 1 cop amb altos vs tu!!!!

DOns dimarts a les 9 et va be?
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

els altos elfos volen treures la pols xd Empty
MissatgeAssumpte: Re: els altos elfos volen treures la pols xd   els altos elfos volen treures la pols xd EmptyDl Feb 08, 2010 6:20 pm

molt rebe dimarts a les 9.Xcer,estik una miketa fins els kollons de k totom pugui fikarse de tot,k si hidres,k si tancks,k si matalotodo am disco de tzeench,que si devoradores,minotauros de la condenacion,mincloeixo am estegadons,campanas i pebeteros.... i que els altos elfos k som un dels exercits pitjors renovats a la k ens fikem un drac la gent ia salarma,pos si tenim el drac es per algu i com k esta al codex pos el juguem,algu sha mirat lo que es un principe oscuro aguantan un estegadon o una tropa de 5 tius rebentan una unitat a tirus?o ara em direu k jugar dos hidres o dos pebeteros es millor k portar un drac?
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

els altos elfos volen treures la pols xd Empty
MissatgeAssumpte: Re: els altos elfos volen treures la pols xd   els altos elfos volen treures la pols xd EmptyDl Feb 08, 2010 7:33 pm

Estic amb tu amb lo de que si surt al codex evidentment ho pots portar, només faltaria. A mi si una cosa de la llista em dona bons resultats no tinc perquè prescindir-ne. Que consti que jo mai he demanat a ningú que no es poses alguna cosa del seu exercit!
Una altre cosa és que de vegades no només és el fet de portar 1 drac o 2 hidres o 3 paladins en disc, etc. sinó que ens oblidem que warhammer és un joc per divertir-se, i no només per rendibilitzar al màxim els punts i així apallissar al màxim els rivals...
A TOTS ens agrada guanyar, però en el fons, les millors partides son les més disputades, en que els 2 jugadors arriben amb opcions fins l'ultim torn...
Ah! I és un comentari dirigit a tothom eh!

Apa, a disfrutar! I tu Giri, posa't el drac!
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

els altos elfos volen treures la pols xd Empty
MissatgeAssumpte: Re: els altos elfos volen treures la pols xd   els altos elfos volen treures la pols xd EmptyDl Feb 08, 2010 10:39 pm

Tu tranquil, que ja saps que jo mai protesto per lo que portis Giri ( bueno com em vinguis amb 4 aguiles no se jo ...) els altos elfos volen treures la pols xd Lol

I estic amb vosaltres si surt al codex es per posar-ho, tot i que com diu el Pol les partides igualades son molt divertides, i posar-se un drac tampoc vol dir arrasar, ho se pro molt be i el Giri tambe !!

Ens veiem les cares dema Giri!!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

els altos elfos volen treures la pols xd Empty
MissatgeAssumpte: Re: els altos elfos volen treures la pols xd   els altos elfos volen treures la pols xd EmptyDl Feb 08, 2010 11:06 pm

nono tinc molt cla que en moltisimes partides el drac no et surt a conte,pero em refereixu k la gent el veu com algu mol culdur i k es massa i k no sauria de fikar gaire,kuan ia koses k no es veuen i les trobo mol mes besties k un drac,pk sa de contar k ami un drac em val mes de 600 punts,pero la gent no u veu....

Fins dema gran dani!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

els altos elfos volen treures la pols xd Empty
MissatgeAssumpte: Re: els altos elfos volen treures la pols xd   els altos elfos volen treures la pols xd EmptyDl Feb 08, 2010 11:12 pm

a xcer dani,no se si et ta de fer mes por el drac o un slann ajajja
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

els altos elfos volen treures la pols xd Empty
MissatgeAssumpte: Re: els altos elfos volen treures la pols xd   els altos elfos volen treures la pols xd EmptyDt Feb 09, 2010 12:59 am

Por, panic, terror... amb un -3 al lideratge i sense el general a 30 cm.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

els altos elfos volen treures la pols xd Empty
MissatgeAssumpte: Re: els altos elfos volen treures la pols xd   els altos elfos volen treures la pols xd EmptyDt Feb 09, 2010 1:05 am

jajajaj viska la gran granota!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

els altos elfos volen treures la pols xd Empty
MissatgeAssumpte: Re: els altos elfos volen treures la pols xd   els altos elfos volen treures la pols xd EmptyDt Feb 09, 2010 1:09 am

Jo saps que el que em fan terror son les aguiles, lo demes sols por, jeje.

Si he de triar entre l'slann o el drac, suposo que depen de l'exercit, lo que si que tinc clar que amb bretonia el drac segur ! Amb els oscuros per sort tenim coses que ens ajuden contre aquests formidables enemics, amb els pobres bretols en canvi...

Fins dema crack!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





els altos elfos volen treures la pols xd Empty
MissatgeAssumpte: Re: els altos elfos volen treures la pols xd   els altos elfos volen treures la pols xd Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
els altos elfos volen treures la pols xd
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» altos elfos vs elfos oscuros
» altos elfos
» Altos elfos
» Altos elfos!
» altos elfos

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Retador-
Canviar a: