CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Invasio del caos

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Invasio del caos Empty
MissatgeAssumpte: Invasio del caos   Invasio del caos EmptyDl Abr 26, 2010 9:01 pm

El caos en la seva escalada al poder, intenta entrar pel nord de l'Imperi, tot arrasant el que troba, pero hi ha un grup d'elfs foscos que tenen la mateixa intencio i potser s'hauran de veure les cares per saber qui s'endura els tresors imperials...

A les 9:30
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Invasio del caos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Invasio del caos   Invasio del caos EmptyDt Abr 27, 2010 11:25 pm

Algu s'apunta a esmorzar avanç per anar agafant forces??
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Invasio del caos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Invasio del caos   Invasio del caos EmptyDc Abr 28, 2010 12:51 am

com no !!!! ia saps k no men perdu ni 1 jajajaj
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Invasio del caos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Invasio del caos   Invasio del caos EmptyDc Abr 28, 2010 1:00 am

bueno dons ja et trucare per quedar, algu mes s'anima?
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Invasio del caos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Invasio del caos   Invasio del caos EmptyDc Abr 28, 2010 1:46 am

Jo arribaré de guardia o sigui que vindré justet!
No sé pas si arribaré per esmorzar!
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Invasio del caos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Invasio del caos   Invasio del caos EmptyDs Maig 01, 2010 8:13 pm

Tantes expextatives que tenia en aquesta partida...
L'exercit que jo havia desplegat ho tenia prou bé per plantar cara als elfos, però en un moment determinant de la partida se m'ha plantejat un parell d'opcions i he triat la incorrecta:
L'opció bona era intentar fregir a magia una unitat de verdugos que tenia a 13cm i que ja havia patit baixes. (els tenia a tiro amb 3 mags de nvl2)
Enlloc d'això m'he llançat al combat cos a cos i el resultat ha estat fatal. La tropa estava recolzada per una sacerdotisa elfa bruja porta de batalla que ha fet 8 atacs amb F6 i que duia l'estandart d'atacar 1r. Tot per 200 punts!!!. SIMPLEMENT BRUTAL, O COM DIRIA EL GIRI: INFUMABLE!!!!!!!!

Després d'això ja no m'he pogut recuperar i la partida ha acabat amb l'aniquilació total del meu exercit.
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Invasio del caos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Invasio del caos   Invasio del caos EmptyDs Maig 01, 2010 9:57 pm

per algo li diuen el dios del assesinato a khaine
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Invasio del caos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Invasio del caos   Invasio del caos EmptyDg Maig 02, 2010 10:01 pm

Bueno

Partida tactica, on hi havia magia pels 2 cantons, on caop dels 2 va destacar per grans tirades màgiques i com diu el pol, la unitat de verdugos va fer molt mal i la guardia negra no va arribar a entrar en joc.
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Invasio del caos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Invasio del caos   Invasio del caos EmptyDg Maig 02, 2010 10:08 pm

ia esta be k descansin algun dia
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Invasio del caos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Invasio del caos   Invasio del caos Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Invasio del caos
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Invasio del caos
» Invasio del caos
» Provem el caos
» 1a ronda: Caos vs HL
» L'ERA DE CAOS

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Calendari partides-
Canviar a: