CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Baixa..... temporal

Ir abajo 
+8
Atomic Dog
SanxuA
lelo
Gorthor
Humbolch
Mannfred
polupc
Leinad
12 participantes
AutorMissatge
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Baixa..... temporal Empty
MissatgeAssumpte: Baixa..... temporal   Baixa..... temporal EmptyDc Maig 12, 2010 10:16 am

Per causes alienes als senyors del Caos, us tinc que comunicar que no podre continuar jugan la lliga, el proper dijous 20 m'operen i estare una temporada fora de circulació.

Com que es final de temporada ja començaare la planificació de la temporada vinent i jo i els meus guerrers del caos farem un estage de pretemporada. Tambe s'esta estudiant de fre una minigira de preparació per USA o per China per tal de recollir fons pel club. No es descarten traspasos compres o cesions de miniatures. En aquest equip ningu es intrasferible.

Espero que al tornar ja hagi pintat unes quantes miniatures i el meu exercit llueixi una mica més.

Si puc i els mesu adversaris poden, la setmana que ve faria les partides que hem queden, la de la ronda més la pendent amb el Xelo.
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Baixa..... temporal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Baixa..... temporal   Baixa..... temporal EmptyDc Maig 12, 2010 10:52 am

OOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH!!!

Els meus guerreres es queden sols davant la dura tasca de defensar el nom dels deus del caos!

Espero que tot et vagi bé, i que ens veiem aviat!
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Baixa..... temporal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Baixa..... temporal   Baixa..... temporal EmptyDc Maig 12, 2010 12:28 pm

Recupera't ràpid que si no faràs ràbia si tens gaires minis pintades.
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Baixa..... temporal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Baixa..... temporal   Baixa..... temporal EmptyDc Maig 12, 2010 2:32 pm

Recupera't rapid , i cuida't fort!!
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Baixa..... temporal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Baixa..... temporal   Baixa..... temporal EmptyDc Maig 12, 2010 4:23 pm

digalsi a les infermeres k et posin 150 punts menys jajajajaj

k vagi tot mol be
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Baixa..... temporal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Baixa..... temporal   Baixa..... temporal EmptyDc Maig 12, 2010 4:46 pm

Va, segur que tot anira molt bé!

Però ves pensant eee... que ara que havies agafat un bon ritme i ets un bon contrincant no s'et oblidi tot eee!!!

Vaa cuidet molt!
Tornar a dalt Ir abajo
SanxuA

SanxuA


Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Baixa..... temporal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Baixa..... temporal   Baixa..... temporal EmptyDc Maig 12, 2010 5:00 pm

Nano, això no serà res! tu pots amb el que et tirin a sobre i més!
Ànims i pinta força, espero acabar l'abominación abans que tornis (aquesta història ja fa molt que em dura xD)
Tornar a dalt Ir abajo
Atomic Dog

Atomic Dog


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 13/04/2010

Baixa..... temporal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Baixa..... temporal   Baixa..... temporal EmptyDc Maig 12, 2010 5:37 pm

Ei Mestre! K vagi molt be la intervencio i recuperat aviat! que vull veure aquests "guerreros" en accio ;-)
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Baixa..... temporal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Baixa..... temporal   Baixa..... temporal EmptyDc Maig 12, 2010 5:38 pm

daniiiiiiiiii foteli gass akiiiiiiii,aviam si et recuperes aviat i veiem correr els teus guerrers del caos kom fins ara jhajajaja,ara en seriu milloret rapid i desde aki desitjarte moltes salvacions especials xd
Tornar a dalt Ir abajo
martu

martu


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 05/10/2008
Ubicació : santfri

Baixa..... temporal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Baixa..... temporal   Baixa..... temporal EmptyDc Maig 12, 2010 6:26 pm

recuperet i descansa el k et calgui nanu i ja hi haura tyems de jugar! ale cuidet
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Baixa..... temporal Empty
MissatgeAssumpte: Eiis   Baixa..... temporal EmptyDc Maig 12, 2010 10:33 pm

Eissss dani!! tas de recupera rapid nanu!!!estic segur q els deus del caos tajudaran molt i tornaras desegida a fotre lleña am els guerres traidors jejeje kuidat força!!
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Baixa..... temporal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Baixa..... temporal   Baixa..... temporal EmptyDj Maig 13, 2010 12:26 pm

Ostres Dani!!! El club no serà el mateix amb tu de baixa!!! No fotrem crits als k no paguen i no trurem punts perquè sí!!! Wnu nanu cuida't molt i si vols, podem jugar dissabte al matí o diumenge a la tarda/nit. Com vulguis nanu, vagi b!!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Baixa..... temporal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Baixa..... temporal   Baixa..... temporal EmptyDj Maig 13, 2010 9:56 pm

Aquesta setmana estic de guardia a la feina. Seria molt arriscat jugar, tot podria ser que m'aguessis d'acompanyar a fer algun rescat.....
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Baixa..... temporal Empty
MissatgeAssumpte: Re: Baixa..... temporal   Baixa..... temporal Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Baixa..... temporal
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Una altra baixa -.-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: