CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 em sap greu..

Ir abajo 
+2
polupc
martu
6 participantes
AutorMissatge
martu

martu


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 05/10/2008
Ubicació : santfri

em sap greu.. Empty
MissatgeAssumpte: em sap greu..   em sap greu.. EmptyDj Jun 24, 2010 5:47 pm

Deixu el club
despres de molt temps pensant-hi, e vist que el warhammer ja no es lu meu, ni m'enganxa ni tinc gens clar k el vulgui seguir jugant, potser daki un temps mi tornu a enganxar, el problema k tinc es que kuan noto una cosa kom una obligació l'acavu odiant,,
em sap greu si us he fastidiat una mica la lliga,, tot i axi acabaré les que em quedin em sembla k son : sanxua, newy-ork, prat i pol.. si n'hi han més mu dieu
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

em sap greu.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: em sap greu..   em sap greu.. EmptyDv Jun 25, 2010 9:30 am

En tens una de pendent amb mi... però evidentment veient com estan les coses a mi m'és ben igual si la juguem o no!

No pateixis, igual d'aquí un temps ens tornem a trobar al camp de batalla!
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

em sap greu.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: em sap greu..   em sap greu.. EmptyDv Jun 25, 2010 9:37 am

Bueno Martu, dirte que seras benvingut si vols tornar, i si no ens veiem el camp de batalla un altre cop ja ho farem de festa per aquests racons!
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

em sap greu.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: em sap greu..   em sap greu.. EmptyDs Jun 26, 2010 1:36 am

Anims companys, tot son epoques, ara una de dolenta, ara una de bona....

Quan vulguis tornar tens les portes obertes!!

P.D.: Sempre que vulguis pots passar a veure partides, potser el nou reglament et fa camviar de pensqament?
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

em sap greu.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: em sap greu..   em sap greu.. EmptyDs Jun 26, 2010 2:41 pm

Bueno, tranquil... tot té el seu temps i el seu moment. Si mai vols tornar, ja saps a on som!
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

em sap greu.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: em sap greu..   em sap greu.. EmptyDl Jun 28, 2010 3:27 pm

Trankil martu. La nostra partida no crec k tingui trascendencia per la lliga. A veure si despres de l'estiu i tornes am la nova edicio k crec k les rates milloraran bstan
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





em sap greu.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: em sap greu..   em sap greu.. Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
em sap greu..
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: