CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 A la 8a va la vençuda...

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

A la 8a va la vençuda... Empty
MissatgeAssumpte: A la 8a va la vençuda...   A la 8a va la vençuda... EmptyDj Jul 08, 2010 2:44 pm

Dons com que el dia 10 es posa a la venda el llibre, els dos Danis farem una partida en 8a edicio, a partir de les 8 del vespre fins...
Tot pot ser que duri mes d'una nit, jeje, pero esteu tots invitats a vindre!
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

A la 8a va la vençuda... Empty
MissatgeAssumpte: Re: A la 8a va la vençuda...   A la 8a va la vençuda... EmptyDj Jul 08, 2010 4:38 pm

M'encantaria vindre pero es k tambe treballo.
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

A la 8a va la vençuda... Empty
MissatgeAssumpte: Re: A la 8a va la vençuda...   A la 8a va la vençuda... EmptyDv Jul 09, 2010 12:23 pm

Ja m'agradaría venir aveureus...
Per cert, al Joguiba fa una setmana que estan venent el nou reglament.

I aprofito per deixar un rumor ahir vaig estar a Barna amb un extreballador de GamesWorkshopperò encara hi té molt de contacte i em va dir que hi ha el rumor de que el reglament petit que vindra amb la caixa d'iniciació no serà complert, sino nomès amb regles bàsiques i després et posarà rotllo "para saber mas consulta al manual del reglamento oficial". No m'estranyaria...
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

A la 8a va la vençuda... Empty
MissatgeAssumpte: Re: A la 8a va la vençuda...   A la 8a va la vençuda... EmptyDt Jul 13, 2010 9:18 pm

Bueno, ja em estrenat 8a, un empat com deu mana, o sigui khaine. Primeres observacions, molta destruccio, magia potent el dispar es brutal ara, els combats son un parell de rondes maxim, i les maquines de guerra interessants.

N'he de fer mes!!
Tornar a dalt Ir abajo
festobiker

festobiker


Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 11/07/2010

A la 8a va la vençuda... Empty
MissatgeAssumpte: Re: A la 8a va la vençuda...   A la 8a va la vençuda... EmptyDc Jul 14, 2010 7:05 pm

Que hos semblaria fer una petita narració de les partides per penjarles al foro?aixi també serviria com una mica de repas sobre la 8 edició,que espero que em passin fotocopiada perque 60 leuros son 10 bitllets d'abans y aixó fa mal nen!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





A la 8a va la vençuda... Empty
MissatgeAssumpte: Re: A la 8a va la vençuda...   A la 8a va la vençuda... Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
A la 8a va la vençuda...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Calendari partides-
Canviar a: