CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Fer una partida contra qui sigui

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Fer una partida contra qui sigui Empty
MissatgeAssumpte: Fer una partida contra qui sigui   Fer una partida contra qui sigui EmptyDl Ago 02, 2010 11:29 pm

Estic de vacances i tinc una necessitat urgent d'anar practicant i aprenent com va tot això. Per tant, tot aquell que vulgui practicar i/o refer-se d'alguna massacre del Humbolch o el Gorthor està convidat a la germanor que dona l'entrexocar de les armes, qualsevol dia a qualsevol hora.
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Fer una partida contra qui sigui Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fer una partida contra qui sigui   Fer una partida contra qui sigui EmptyDt Ago 03, 2010 8:27 am

Si vols podem quedar demà a les 15:15. Jo encara tinc el cul una mica ensetat de jugar amb aquest parell, juas,juas.

Tu jugues amb silvanos veritat?

Jo de moment lagartos.
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Fer una partida contra qui sigui Empty
MissatgeAssumpte: No sigui dit!!!   Fer una partida contra qui sigui EmptyDt Ago 03, 2010 12:39 pm

Vinga doncs, confirmadissim. Dema a les 15.15 silvanos contra llengardaixos se les hauran cara a cara. Fixa tu els punts de la partida.
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Fer una partida contra qui sigui Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fer una partida contra qui sigui   Fer una partida contra qui sigui EmptyDt Ago 03, 2010 1:40 pm

De moment fem 2.000 punts a veure que tal si et sembla pq no s'allargui molt.
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Fer una partida contra qui sigui Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fer una partida contra qui sigui   Fer una partida contra qui sigui EmptyDt Ago 03, 2010 4:06 pm

A 2000 doncs. Fet
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Fer una partida contra qui sigui Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fer una partida contra qui sigui   Fer una partida contra qui sigui EmptyDt Ago 03, 2010 4:40 pm

aslan menkantaria jugar contra tu pk tambe faik silvanos i vull veureu kin tipus destrategia utilitzes i kom funcionen en 8a edicio Wink
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Fer una partida contra qui sigui Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fer una partida contra qui sigui   Fer una partida contra qui sigui EmptyDc Ago 04, 2010 12:55 am

Molt be Giri, doncs podem fer la partideta quan et vagi be. De moment l'estrategia que faig servir es intentar arribar al 6e torn amb alguna miniatura. A vegades falla.
En 8ena edicio encara estic molt peix, es que, de fet, era novell fins i tot en 7ena. Pero ja m'anire curtint.
Digues dia, hora i a quants punts.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Fer una partida contra qui sigui Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fer una partida contra qui sigui   Fer una partida contra qui sigui EmptyDc Ago 04, 2010 5:32 pm

mmm ia et confirmare el dia pk e de mirar kuan marxu
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Fer una partida contra qui sigui Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fer una partida contra qui sigui   Fer una partida contra qui sigui Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Fer una partida contra qui sigui
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» partida contra un colega meu que du vampirs
» Busco general x lluitar contra Imperio
» Rates famèliques contra servidors del bosc
» oscuros del DANI contra mi... RATESS
» Algu per jugar contra Guardia?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Retador-
Canviar a: