CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Partideta + BBQ septembre ?¿

Ir abajo 
+4
Leinad
Humbolch
aslan
Gorthor
8 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Partideta + BBQ septembre ?¿ - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partideta + BBQ septembre ?¿   Partideta + BBQ septembre ?¿ - Página 3 EmptyDc Set 15, 2010 8:41 am

vale doncs aixi no jugare am besties jajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Partideta + BBQ septembre ?¿ - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partideta + BBQ septembre ?¿   Partideta + BBQ septembre ?¿ - Página 3 EmptyDc Set 15, 2010 2:33 pm

Aixo, ja pots jugar amb els imperials!!
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 50
Ubicació : berga

Partideta + BBQ septembre ?¿ - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partideta + BBQ septembre ?¿   Partideta + BBQ septembre ?¿ - Página 3 EmptyDc Set 15, 2010 6:52 pm

Però sense el saber del metall, evidentment (jo he de tenir alguna possibilitat d'arribar a mig camp amb els meus homes arbres o arboris i que morin en un digne combat cos a cos, no que caiguin ignominiosament per uns encanteris de fetillers de nivell 1 que em diran: Au eixerit, aquests 300 puntets a escalfar estufes!!. I tot això abans de començar a moure com aquell qui diu).
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Partideta + BBQ septembre ?¿ - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partideta + BBQ septembre ?¿   Partideta + BBQ septembre ?¿ - Página 3 EmptyDc Set 15, 2010 8:22 pm

Bueno, sempre pots portar un exercit totalment diferent, sense homes arbre, arboris i pots sorpendre a mes d'un pensant que el metall a gent sense armadura poca cosa fa!
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 50
Ubicació : berga

Partideta + BBQ septembre ?¿ - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partideta + BBQ septembre ?¿   Partideta + BBQ septembre ?¿ - Página 3 EmptyDj Set 16, 2010 12:01 am

Si t'he de ser sincer en un tipus de llista semblant l'hi estava donant voltes aquests dies, però encara no m'hi he posat en serio sobre paper i llapis. Quan la tingui feta ja te l'enviaré (que no voldrà pas dir que la pugui jugar de moment, doncs molt em temo que no tinc la quantitat de miniatures que em farien falta, però aquest ja és un altre tema).
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Partideta + BBQ septembre ?¿ - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partideta + BBQ septembre ?¿   Partideta + BBQ septembre ?¿ - Página 3 EmptyDj Set 16, 2010 2:27 pm

Jo en tinc una d'esperits del bosc, que crec que com a llista tematica es molt interessant, a mes pensa que si et fan molt de mal a magia, fes una cosa, el teu mag, el fas tejedor, aixi el pots posar amb els arboreos i li dones RM3 aixi tindras especirl de 4+ contre magia .
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 50
Ubicació : berga

Partideta + BBQ septembre ?¿ - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partideta + BBQ septembre ?¿   Partideta + BBQ septembre ?¿ - Página 3 EmptyDj Set 16, 2010 6:31 pm

Això és el que vaig intentar fer en l'última partida, quan creia que se sumaven resistències (la de l'unicorni de 2 més la del mag per amuleto de 3, total 5, vaja, que m'anava força bé). Es veu que tenia un dia amb una tendència una mica pronunciada a interpretar reglaments i llistes molt de cara al meu favor. Aquesta llista temàtica que dius tu ja me la passaràs, a veure què tal és (vols dir que és possible jugar sense arquers? Deu ser aquella que vas dir que m'hi divertiria molt encara que era impossible que guanyés mai res). Bé, ja me l'enviaràs.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Partideta + BBQ septembre ?¿ - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partideta + BBQ septembre ?¿   Partideta + BBQ septembre ?¿ - Página 3 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Partideta + BBQ septembre ?¿
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
 Temas similares
-
» Partideta al 40
» Partideta!
» Partideta al 40 2.0
» Partideta?
» una partideta

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: