CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 dimecres i/o/u divendres

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

dimecres i/o/u divendres Empty
MissatgeAssumpte: dimecres i/o/u divendres   dimecres i/o/u divendres EmptyDs Oct 02, 2010 7:59 pm

dimecres per la tarda i divendres al vespre tinc lliure per jugar `partideta.... algù s'anima?
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

dimecres i/o/u divendres Empty
MissatgeAssumpte: Re: dimecres i/o/u divendres   dimecres i/o/u divendres EmptyDg Oct 03, 2010 2:11 am

El divendres vespre si el poguessis reservar per a mi, si us plau.
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

dimecres i/o/u divendres Empty
MissatgeAssumpte: Re: dimecres i/o/u divendres   dimecres i/o/u divendres EmptyDg Oct 03, 2010 7:46 am

adjudicat.... a les 21:00 et va be?.... a 3000 punts?..i que prefereixes que porti...orcos o elfos?
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

dimecres i/o/u divendres Empty
MissatgeAssumpte: Re: dimecres i/o/u divendres   dimecres i/o/u divendres EmptyDg Oct 03, 2010 2:33 pm

A les 21:00 em va perfecte, a 3000 punts em va que ni pintat i sobre orcs o elfs tu mateix.
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

dimecres i/o/u divendres Empty
MissatgeAssumpte: Re: dimecres i/o/u divendres   dimecres i/o/u divendres EmptyDl Oct 04, 2010 4:23 pm

donç portaré orkos.....
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

dimecres i/o/u divendres Empty
MissatgeAssumpte: Re: dimecres i/o/u divendres   dimecres i/o/u divendres EmptyDl Oct 04, 2010 8:27 pm

Molt millor. Matar a germans de sang sempre fa més pena. A més els de la pell verda són els dolents i els elfs som els bons de la pel.li. Això vol dir que ens has de deixar guanyar.
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

dimecres i/o/u divendres Empty
MissatgeAssumpte: Re: dimecres i/o/u divendres   dimecres i/o/u divendres EmptyDs Oct 09, 2010 5:55 pm

Mistik, joder ja (perdó per la paraulota): quina part de "m'has de deixar guanyar" no vas entendre?
Vaja palllissot ens varen fotre els verdulaires aquests als pobres silvanos, que aviat ens passaran a dir els "morats" de tantes pallisses com rebem. Massacre total a favor dels orcs i goblins. Athel Loren està pitjor que la selva Amazònica, cada dia més profanada. Què serà de nosaltres? (Avui estic molt pessimista, no em feu cas).
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

dimecres i/o/u divendres Empty
MissatgeAssumpte: Re: dimecres i/o/u divendres   dimecres i/o/u divendres EmptyDg Oct 10, 2010 9:53 am

Es normal, si tots el test de lideratge que feies treis 12 o mes amb 2d6.... Els hi has d'explicar al teu exercits que els combats poden durar més d'un torn.
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

dimecres i/o/u divendres Empty
MissatgeAssumpte: Re: dimecres i/o/u divendres   dimecres i/o/u divendres EmptyDg Oct 10, 2010 6:08 pm

Tens raó. Els meus elfs estaven o mandrosos o tenien pressa per altres plans un divendres nit i semblaven el xino aquell del "yatá", i jo semblava la xinesa emprenyada del "comoqueyatá". Haurem de fer instrucció seriosa de cara al dimarts.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





dimecres i/o/u divendres Empty
MissatgeAssumpte: Re: dimecres i/o/u divendres   dimecres i/o/u divendres Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
dimecres i/o/u divendres
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» dimecres tarda i/o/u
» Dimecres nit
» dimecres de condes
» dimecres tarda?
» dimecres tarda?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Retador-
Canviar a: