CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 el pont del pilar

Ir abajo 
+4
giri
mistik
Gorthor
Humbolch
8 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 50
Ubicació : berga

el pont del pilar - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: el pont del pilar   el pont del pilar - Página 2 EmptyDl Oct 11, 2010 2:16 am

Com amics com sempre, suposo. Però el Giri té raó, és important saber l'hora de desembainar l'espasa (o desenterrar les arrels, depenent del cas)
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

el pont del pilar - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: el pont del pilar   el pont del pilar - Página 2 EmptyDl Oct 11, 2010 10:32 am

io kedaria com sempre cap alla les 10:00-10:30
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

el pont del pilar - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: el pont del pilar   el pont del pilar - Página 2 EmptyDl Oct 11, 2010 11:24 am

Oks a les 10, jo ja comprare la teca, per cert, no se si el Xelo, Arian i Sanjuan estan al corrent de la barbacoa, que potser els hi faria gracia.

PD: PORTEU PLAT, COBERT, GOT PEL DINAR
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

el pont del pilar - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: el pont del pilar   el pont del pilar - Página 2 EmptyDc Oct 13, 2010 10:46 am

feia dies que no treia els elfitos de maniobres.....pero vist el resultat...crec que passaran una bona temporada a les estanteries...... nomes puc dir una cosa.....waaaaaaaaaaaagh!
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

el pont del pilar - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: el pont del pilar   el pont del pilar - Página 2 EmptyDc Oct 13, 2010 2:25 pm

Bueno, un dia entretingut, tot i haver-hi baixes d'ultima hora, bona jornada en que vaig descobrir que els elfs foscos poden jugar sense hidres ni dracs, ( si mai ho hagues dit ).

Per la pròxima mes!!
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 50
Ubicació : berga

el pont del pilar - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: el pont del pilar   el pont del pilar - Página 2 EmptyDc Oct 13, 2010 9:43 pm

Vist el que es va veure jo crec que la clau la va tenir el Mestre Templer: tu Humbolch només pots jugar amb ballesters i sense fase de dispar. Així els altres potser tindrem alguna (potser "alguna") oportunitat.
Bé, jo haig de dir que he estat pensant com van anar les partides i estic bastant satisfet: una mitja derrota com sempre contra el Humbolch (mitja derrota perquè al tercer torn ja em vaig haver de retirar per manca de personal sobre la taula, i com que una partida dura sis torns, no es considera una derrota sencera, matemàtica pura), i dues mitjes victòries contra els altres dos contrincants que no van voler acabar la partida amb mi, la qual cosa m'agreuja fortament i m'ofent l'honor que haurà d'ésser restituit irremeiablement en els camps de la Glòria i la Perdició. Vae Victis.
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

el pont del pilar - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Eis   el pont del pilar - Página 2 EmptyDc Oct 13, 2010 9:44 pm

Siiii diaaa molt divertit si señor Smile avere si ho repetim i res,avere si comensem ja la lliga no???
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

el pont del pilar - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: el pont del pilar   el pont del pilar - Página 2 EmptyDc Oct 13, 2010 10:49 pm

señorrr vaik faltar pero he de dir k va ser un error tecnic,vist el mal tems vaik trukar el prat per saber si havieu anat a jugar pero no mel agafava,i vaik pensar k savia anulat xddd,io tmb sok llest de collons,a la tarda em va dir k tava malalt,per la proxima i sere segur,per altre banda sabeu algu del pol per la lliga?diria k nomes falta ell per confirmar,sino ia començare am els preparatius,digueu algu cuan abans millor
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





el pont del pilar - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: el pont del pilar   el pont del pilar - Página 2 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
el pont del pilar
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Avanç del pont...
» partida pel pont
» partida pel pont

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: