CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 lliga!!!! ratetes vs besties verdes

Ir abajo 
+5
SanxuA
Humbolch
giri
Gorthor
mistik
9 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lliga!!!! ratetes vs besties verdes   lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 EmptyDg Oct 24, 2010 9:17 pm

sobretot els skavens k com diu el sanjuan no els mates, ells es maten !!!!
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lliga!!!! ratetes vs besties verdes   lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 EmptyDg Oct 24, 2010 9:32 pm

certifico aixo de que es maten ells solets....els grups d'apollo..... al 6º torn van explotar un darrera l'altre(soposo que per reescalfament) aixo si...despres de fer la seva feina.... la meva unitat de 30 orcos negres es va quedar en menos de 10.... i a la llista de coses que odio mes del mon......just despres de les hidres del Dani.... hi ha la maleida abominacion i el decimo tercer hechizo. affraid
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lliga!!!! ratetes vs besties verdes   lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 EmptyDl Oct 25, 2010 2:23 pm

just despres de les hidres? pero si les pobretes mai fan res de bo (si son dolentotes, dolentotes..)
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lliga!!!! ratetes vs besties verdes   lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 EmptyDl Oct 25, 2010 3:31 pm

les hidres estan a la llista de tothom em sembla jajajajajaj
Tornar a dalt Ir abajo
SanxuA

SanxuA


Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 03/10/2008

lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lliga!!!! ratetes vs besties verdes   lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 EmptyDc Oct 27, 2010 9:14 pm

Jo crec que per davant les hidres hi ha el Dani. Senyors, no odiem la hidra en si, sinó el monstre del Dani quan les porta!!

P.D: De bon rotllo Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lliga!!!! ratetes vs besties verdes   lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 EmptyDc Oct 27, 2010 9:55 pm

mahahahaha pobres hidres que us han fet? jo el que li tindria por es a 1000 arpies juntes!
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lliga!!!! ratetes vs besties verdes   lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 EmptyDc Oct 27, 2010 11:08 pm

Jo també: un dia amb 20 arquers vaig voler disparar contra 5 i em penso que només en vaig matar 1. Si se m'en posen 1000 al davant o quedem tots d'acord per jugar al "corro de la patata" tots junts o que juguin elles soles i a mi em deixin en pau. He dit. Que encara no he trobat l'última estella i ja n'estic fins als nassos que em massacreu i de ser la riota del Món Warhammer en general i sobretot, en temps de Dol.
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lliga!!!! ratetes vs besties verdes   lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 EmptyDc Oct 27, 2010 11:12 pm

Posdata: Dit això trobo que jugar amb més d'una hidra atempta contra la dignitat de la persona (entenent com a persona qualsevol ésser racional viu, sigui de la raça que sigui, elf, humà, nan, etc, notis que queden exclosos els orcs i goblins i els eskavens), és antiesportiu, i antirreglamentari (el que passa és que alguna mala ànima ho va esborrar de les Fags, però cregueu-me, és com us dic)
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lliga!!!! ratetes vs besties verdes   lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 EmptyDj Oct 28, 2010 12:49 am

jejeje

pero tu rai que tens homes arbre, que foten osties com pans!!
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lliga!!!! ratetes vs besties verdes   lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 EmptyDj Oct 28, 2010 4:07 am

toa la rao dani. io en canvi k tinc contra homes arbre ?? tancs de vapor am atacs de foc ?? no es el mateix jajaajaj
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lliga!!!! ratetes vs besties verdes   lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 EmptyDj Oct 28, 2010 2:28 pm

Bueno, no em queixaria pas dels imperials, dels reies encara tot i que amb la 8 la magia encara els hi surt be, jo encanvi els pobres bretonians no en tenim de bitxos grossos...
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lliga!!!! ratetes vs besties verdes   lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 EmptyDj Oct 28, 2010 4:02 pm

pero si tens hipogrifos !!!! i golpe letal heroico
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lliga!!!! ratetes vs besties verdes   lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 EmptyDj Oct 28, 2010 8:15 pm

M'ha semblat notar certa ironia en la conversa entre vosaltres dos, Humbolch i Gorthor, o és que de cop i volta m'he posat neguitós al sentir la paraula "tanc"?
Si les partides continuen anant així acabaré per suplicar a games workshop que rebaixin 275 punts els homes arbre i els facin unitats bàsiques. Potser llavors no quedaré l'últim dels tornejos. El primer ja n'hi ho somio, però si pugés algún lloc per sobre del penúltim seria algun avenç per la meva autoestima com a comandant ES, ni que fos en aquestes condicions
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lliga!!!! ratetes vs besties verdes   lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 EmptyDj Oct 28, 2010 10:14 pm

Ui el meu hipogrifo es una maquina de matar, casi per l'estil d'una aguila! jejeje, val el mateix que un grigo / manticora i redeu que es dolent el cabron !! lol!

PD: Aslan, lo que has de demanar es a Games que et faci un arbre estil el arbre mare d'Avatar, que aixi segu que no perds!
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lliga!!!! ratetes vs besties verdes   lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 EmptyDv Oct 29, 2010 1:08 am

Clar, clar, llavors faran girocópteros enanos de l'estil d'aquelles naus que hi sortien i que van rostir el pobret arbust. Allà tenen carbó vegetal per fer carn a la brasa durant 6 generacions de mil.lenaris mínim.
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lliga!!!! ratetes vs besties verdes   lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 EmptyDv Oct 29, 2010 1:11 am

Em farà gràcia veure aquestes bestiotes teves (encara no les he vistes mai). Però ja que tard o d'hora me les he de trobar m'estimaria veure com les pateix primer un altre, que temps tindré jo de dessagnar-me sota les seves urpes i m'estimo més que no m'agafi per sorpresa.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: lliga!!!! ratetes vs besties verdes   lliga!!!! ratetes vs besties verdes - Página 2 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
lliga!!!! ratetes vs besties verdes
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» partida de lliga condes vs besties verdes
» Lagartos vs Besties
» Besties vs Cavalls
» BESTIES VS LAGARTOS
» oscuros vs besties

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Calendari partides-
Canviar a: