CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 UNITATS AMB DIFERENTES PEANES.

Ir abajo 
5 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

UNITATS AMB DIFERENTES PEANES. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: UNITATS AMB DIFERENTES PEANES.   UNITATS AMB DIFERENTES PEANES. - Página 2 EmptyDj Oct 28, 2010 2:27 pm

Es com el senyor dels nans amb portadors, palanquin de nurgle i algun altre
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

UNITATS AMB DIFERENTES PEANES. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: UNITATS AMB DIFERENTES PEANES.   UNITATS AMB DIFERENTES PEANES. - Página 2 EmptyDj Oct 28, 2010 8:23 pm

Els meus Elfos Silvanos NO, jo poso dintre una unitat d'arboris algún personatge i el tio es penja al front una grossa diana amb un cartell "DISPARIN AQUÍ, SIUSPLAU", perquè vol ser mereixedor d'un magnífic funeral abans no acabi el combat, és més, jo crec que per anar bé, algun el voldria ja abans de començar, si no, no entenc com és que van a la batalla tant protegits per "escorces". Però això ja és un altre tema, la qüestió és que no he trobat cap tipus de combinació per les meves unitats en el sentit del post aquest (Digueu-me ruc)
Tornar a dalt Ir abajo
 
UNITATS AMB DIFERENTES PEANES.
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Necessito 3 peanes de carro
» unitats de besties monstruoses
» Unitats d'una sola columna

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Dubtes reglament Fantasy-
Canviar a: