CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Llistat de botigues

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Sachiel




Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 05/01/2009

Llistat de botigues Empty
MissatgeAssumpte: Llistat de botigues   Llistat de botigues EmptyDc Nov 24, 2010 3:01 pm

Bones a tots,

Fa mooolt temps que no em passava per aquest forum. Ara que sembla que estic més temps per Sant Joan, estic investigant com està el tema wargames a la comarca Smile.

Per començar, quines botigues coneixeu del hobby? Pel que he llegit Joguiba segueix portant Warhammer. La 2 de piques segueix existint?
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

Llistat de botigues Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llistat de botigues   Llistat de botigues EmptyDc Nov 24, 2010 3:05 pm

el 2 de piques existeix.... pero ja no te warhammer..... a manresa nomès esta el joguiba....
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Llistat de botigues Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llistat de botigues   Llistat de botigues EmptyDc Nov 24, 2010 3:05 pm

Bones

Dons pel que fa a botigues es el joguiba i no se si alguna joguineria te alguna cosa esporadica, el 2 de piques ja no porta warhammer. Ens falta especialitzacio a la comarca!
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Llistat de botigues Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llistat de botigues   Llistat de botigues EmptyDc Nov 24, 2010 3:48 pm

crec que al poligon de sant fruitos i a una botiga k es diu drim que tenen algo pero mol poc. nomes algunes caixes basiques
Tornar a dalt Ir abajo
Sachiel




Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 05/01/2009

Llistat de botigues Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llistat de botigues   Llistat de botigues EmptyDc Nov 24, 2010 6:56 pm

Carai, quina llàstima que hi hagi tan poca cosa. En part és comprensible, les condicions que posa GW a les botigues són draconianes, i els altres jocs no tan populars corren el risc de no vendre's.

Algún dia que m'apropi al Joguiba els preguntaré a veure com els va el tema, i si es plantejen obrir-se a altres marques (tot i que això també ha d'anar acompanyat de jugadors).
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Llistat de botigues Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llistat de botigues   Llistat de botigues Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Llistat de botigues
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: