CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 La competencia

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Sachiel




Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 05/01/2009

La competencia Empty
MissatgeAssumpte: La competencia   La competencia EmptyDc Nov 24, 2010 3:04 pm

Com deia a l'altre post, estudio com està el tema a la regió Smile. A part de vosaltres, hi ha més grups/clubs/asociacions/llocs on jugar? Em refereixo a qualsevol wargame, no només a Warhammer Fantasy. Vosaltres sou les més fàcils de localitzar per internet, però no sé si els únics Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

La competencia Empty
MissatgeAssumpte: Re: La competencia   La competencia EmptyDc Nov 24, 2010 3:07 pm

Bueno, jo a la comarca no conec res mes, i realment estaria content que hi hagues alguna cosa mes, se que a Vic n'hi ha un pero no els he vist mai, i a Igualada hi ha el Cansejo, que en conec molts i son bona gent.
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

La competencia Empty
MissatgeAssumpte: Re: La competencia   La competencia EmptyDc Nov 24, 2010 3:45 pm

io crec que som els unics pero tamve i a gent a manresa k jugar a warhammer i no esta al club
Tornar a dalt Ir abajo
Sachiel




Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 05/01/2009

La competencia Empty
MissatgeAssumpte: Re: La competencia   La competencia EmptyDc Nov 24, 2010 6:58 pm

Gràcies pels comentaris. Provaré de demanar pels forums més famosos dels diferents jocs (Marcus Beli per Fantasy, el forum Oficial de Infinity, etc.) a veure si algú ho veu i contesta.

Ara mateix Fantasy és el joc que tinc més abandonat, però estic intentant retornar-hi. Quan tingui alguna cosa decent per jugar ja us ho diré Smile

Per cert, si algú s'anima a provar Warmachine o Infinity, no tinc cap problema en fer-vos una demo Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





La competencia Empty
MissatgeAssumpte: Re: La competencia   La competencia Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
La competencia
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: