CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 BBQ x festes??

Ir abajo 
+3
mistik
giri
Humbolch
7 participantes
AutorMissatge
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

BBQ x festes?? Empty
MissatgeAssumpte: BBQ x festes??   BBQ x festes?? EmptyDj Nov 25, 2010 4:06 pm

Dons veien que hi ha gent que pot jugar poc, els hi pregunto i aquestes festes o el pont us aniria be fer una jornada com les que hem fet?
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

BBQ x festes?? Empty
MissatgeAssumpte: Re: BBQ x festes??   BBQ x festes?? EmptyDj Nov 25, 2010 5:05 pm

ami si k em va be jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

BBQ x festes?? Empty
MissatgeAssumpte: Re: BBQ x festes??   BBQ x festes?? EmptyDj Nov 25, 2010 7:20 pm

io depen del dia igual no puc......ara per festes tinc mes feina....
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 50
Ubicació : berga

BBQ x festes?? Empty
MissatgeAssumpte: Re: BBQ x festes??   BBQ x festes?? EmptyDj Nov 25, 2010 8:00 pm

Jo en principi m'apunto. Ara, el dia 28 de desembre ja el tinc compromès (i no és broma, per cert).
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

BBQ x festes?? Empty
MissatgeAssumpte: Re: BBQ x festes??   BBQ x festes?? EmptyDj Nov 25, 2010 9:12 pm

io del 27 al 30 treballo. els altres dies em van be
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

BBQ x festes?? Empty
MissatgeAssumpte: Re: BBQ x festes??   BBQ x festes?? EmptyDv Nov 26, 2010 5:01 pm

Tot depèn del dia, etc... però tant de bo pugués venir.
Tornar a dalt Ir abajo
Alkoz

Alkoz


Nombre de missatges : 250
Fecha de inscripción : 26/10/2008

BBQ x festes?? Empty
MissatgeAssumpte: Re: BBQ x festes??   BBQ x festes?? EmptyDj Des 02, 2010 7:29 pm

Bones, en principi per jugar a 40k o mordheim jo jugaria.

Fara cosa d´un any o dos vaig intentar de quedar amb vosaltres pero la feina que feia no em donava marge de temps aixins que vaig desistir de quedar per jugar, encara que vaig continuar coleccionant miniatures.

Ara fa cosa d´un mes que estic a l´atur aixins que estic reprenent el hobby, tinc una petita força de Marines i un batallo principal de Guardia Imperial a mes de dues bandes de Mordheim y un equip a mig fer de Bloodwold.

Per jugar tinc disponibles tots els dies de la setmana ( a cualsevol hora damati tarda o vespre) menys els dissabtes al demati. Les primeres partides aurien de ser petites per reenganxar les regles perque de la ultima edicio de 40k pode e jugat 2 o 3 partides.

Una cosa interesant tambe seria poder quedar una estona amb algun membre del club per que m´expliqui com ho teniu enllestit, algun volunari que tingui una estona?

Saluts
Tornar a dalt Ir abajo
http://frenteeste.es/
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

BBQ x festes?? Empty
MissatgeAssumpte: Re: BBQ x festes??   BBQ x festes?? EmptyDj Des 02, 2010 8:09 pm

bonessss alkozzz feia tems k no et veiem per aki,la veritat es k el 40k el tenim mol mort tots,potser fa un añ k no i jugu personalment i molts membres del club nomes disposen de fantasy,la barbacoa seria enkarada a aket tipus,pero si vols jugar algun dia io estia enkantat de poder recordar normes am tu,pk les haurem de repasar juns ja k no menrecordo de la meitat xd lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Alkoz

Alkoz


Nombre de missatges : 250
Fecha de inscripción : 26/10/2008

BBQ x festes?? Empty
MissatgeAssumpte: Re: BBQ x festes??   BBQ x festes?? EmptyDj Des 02, 2010 8:51 pm

Cuan vulgueu podeu començar a dirme dies y hores per quedar, segur que a la qe començin a tronar els canons del imperi surten idols del caos y demes xenos a fer-nos front, ames mireu el seguent enllaç segur que us motiva a tots per quedar mes sovint

https://cwmanresa.forocatalan.com/l-art-de-cwm-f17/escenografia-ojo-fotus-t839.htm
Tornar a dalt Ir abajo
http://frenteeste.es/
Contenido patrocinado





BBQ x festes?? Empty
MissatgeAssumpte: Re: BBQ x festes??   BBQ x festes?? Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
BBQ x festes??
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» i x comensar ls festes.................guerrraaaaaa!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: