CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament).

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). Empty
MissatgeAssumpte: És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament).   És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). EmptyDs Gen 29, 2011 4:49 pm

Doncs si. Són hores molt baixes pels habitants d'Athel Loren que veuen com dia rere dia els savis homes arbre i altres esperits del bosc, que dónen vida a la natura que ens envolta, són abatuts inmisericordement per guerrers equipats amb objectes màgics contra els que no hi tenen res a fer, o eliminats per poderosos fetillers. Cada dia que passa els nostres guerrers disminueixen en número i les nostres fronteres ja no són segures.
No fa gaire, veient els nous allauds de caos i maldad que assolarien el nostre estimat món, la nostre benhaurada Reina Ariel decidí prendre part activa en els conflictes de fora les nostres fronteres, per tal d'evitar la nostra pròpia destrucció. Em nomenà a mi, príncep Aslan, comandant en cap de les tropes silvanes. No estàvem preparats.
He fallat a sa majestat i ara ens batem en retirada altre volta cercant la protecció del fons màgic del Bosc d'Athel Loren.

Però Reina Ariel m'ha encomanat una altra missió: mentre les nostres tropes es refan en força i número dins del Bosc, he hagut d'anar a cercar ajut dels nostres germans de sang d'Ulthuan. Allà, si bé oprimits per les seves pròpes lluites, sobretot amb Naggaroth, diversos Senyors i Prínceps han fet l'esforç de cedir-me algun dels seus soldats que voluntàriament volgués venir al vell continent. He pogut reunir una tropa de xoc suficient per defensar-nos un temps, encara que els espies d'Ulthuan m'han avisat que mentre feia de reclutador en aquella fantàstica illa, a les muntanyes de la Fi del Món, els Orcs s'estaven reorganitzant de tal manera que serien una força difícil de parar.

Arribant altre volta a Athel Loren amb el nou exèrcit, Ariel em feu un nou honor: malgrat les derrotes passades i el mal tràngol en què ens trobàvem, qui comandaria la força dels alts elfs per defensar Athel Loren seria jo mateix.


Príncep Aslan, súbdid d'Orió i la Reina Ariel.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). Empty
MissatgeAssumpte: Re: És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament).   És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). EmptyDs Gen 29, 2011 5:25 pm

mencanta el...no estavem preparats jajajaaja,ets la ostia.Tuuu mes et val que protegeixis millor ulthuan que no athel loren!!!XDD cheers lol!
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). Empty
MissatgeAssumpte: Re: És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament).   És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). EmptyDs Gen 29, 2011 6:27 pm

Jo continuo sent fidel a Athel Loren, però amb unes altres tropes.
Quan vulguis em pots fer d'entrenador, que he d'anar aclimatant els nous soldats als reptes de sempre!!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). Empty
MissatgeAssumpte: Re: És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament).   És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). EmptyDs Gen 29, 2011 6:36 pm

kuan vulguis!per cert miret aviam k necesites i et miru si el colega u te,si vols kedem un dia i fem altos vs lagartos
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). Empty
MissatgeAssumpte: Re: És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament).   És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). EmptyDs Gen 29, 2011 8:54 pm

Sobretot necessitaria Maestros de la espada (Cas que m'els pogués deixar a bon preu!). Per la partida, què tal dijous a les 18:20 (més o menys, sempre acostumo a fer tard, no és que sigui un mal vici, són minuts més de vida que tinc, jejje).
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). Empty
MissatgeAssumpte: Re: És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament).   És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). EmptyDg Gen 30, 2011 12:10 am

kedem a les 7 si et va be,axi tinc tems de fer encarrecs.
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). Empty
MissatgeAssumpte: Re: És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament).   És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). EmptyDg Gen 30, 2011 5:30 am

D'acord doncs. Dijous a les 19:00 h, batussa entre alts elfs i homes sauris.
Tornar a dalt Ir abajo
SanxuA

SanxuA


Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 03/10/2008

És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). Empty
MissatgeAssumpte: Re: És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament).   És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). EmptyDg Gen 30, 2011 1:34 pm

Molt profunda aquesta declaració, i molt ben tramada per dir que no deixes de ser fidel al teu exèrcit! m'agrada, de veritat.
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). Empty
MissatgeAssumpte: Re: És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament).   És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). EmptyDg Gen 30, 2011 2:51 pm

No t'equivoqis, de "tramada" res, és la pura realitat!!! (Imaginació al poder, jeje)
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). Empty
MissatgeAssumpte: Re: És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament).   És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). EmptyDt Feb 01, 2011 1:05 pm

M'has acollonit, per uns moments he pensat que deixaves el club.
Que fariem sense els teus escuradents...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). Empty
MissatgeAssumpte: Re: És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament).   És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament). Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
És arribada l'hora dels adeus, benvolguts camarades de CWM (momentàniament).
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Partida dels foscos vs els ossos
» Venta dels 4 exercits a preu regalat
» La nova miniatura dels Condes Vampiro es...
» Busco braç amb llibre de la matriu dels mags AE
» Quatre dubtes generals dels reyes funerarios

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: