CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Dubte sobre Llancers Altos Elfos

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Set

Set


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Manresa

Dubte sobre Llancers Altos Elfos Empty
MissatgeAssumpte: Dubte sobre Llancers Altos Elfos   Dubte sobre Llancers Altos Elfos EmptyDl Ago 15, 2011 10:58 pm

Tinc un dubte sobre els altos elfos: en la white dwarf de setembre del 2010, a la pàg 24 (Isla de Sangre), diu que en una formació de 4 files de vuit llancers elfs, TOTS els llancers poden lluitar en combat. Creia que eren dos files les que podien lluitar, més una tercera perquè són llancers (si no parlem d'una horda, es clar).
Per altra banda, en el llibre d'exèrcit diu que tenen una regla especial que es diu Destresa Marcial, que fa que "Los altos elfos armados con lanzas pueden luchar con una fila adicional situada unicamente al frente. Eso significa que luchan habitualmente con tres filas, o dos en el turno que cargan".
Com he dit, jo creia que lluitaven amb tres files ja pel sol fet de ser llancers, per tant no veig el sentit d'aquesta regla especial, a no ser que sigui aquest el motiu de lluitar amb quatre files sense ser horda. Espero que m'hagi explicat bé, es una mica liós... Gracies anticipades!
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Dubte sobre Llancers Altos Elfos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dubte sobre Llancers Altos Elfos   Dubte sobre Llancers Altos Elfos EmptyDt Ago 16, 2011 12:01 am

És senzill. El códex Altos Elfos es va escriure en edicions passades, quan només picava la primera fila en combat. La regla els hi donava un bonificador d'una fila extra als llancers elfs en combat a banda del bonificador de fila per ser llancer. Per tant, abans picaben en dues files els torns en què carregaven i en tres la resta de torns, mentre que els llancers dels altres exèrcits picaven amb una fila el torn en què carregaven i amb dues la resta de torns. Aquesta edició però, tothom pica amb una fila davantera extra. Així doncs, un llancer de qualsevol raça picarà amb dues dues files el torn en què carrega i tres la resta de torns, i un alt elf picarà amb tres files el torn en què carrega i amb quatre la resta de torns (o, evidentment, si són carregats).
Al principi he dit que era senzill. Jo, arribats a aquest punt, ja no sé què dic. Algú que en sàpiga més que ho aclareixi.
Tornar a dalt Ir abajo
Set

Set


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Manresa

Dubte sobre Llancers Altos Elfos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dubte sobre Llancers Altos Elfos   Dubte sobre Llancers Altos Elfos EmptyDt Ago 16, 2011 3:12 pm

Gracies Aslan, avui he anat a comprar el nou llibre d'exèrcit dels elf i allà ja està tot més clar.
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Dubte sobre Llancers Altos Elfos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dubte sobre Llancers Altos Elfos   Dubte sobre Llancers Altos Elfos EmptyDt Ago 16, 2011 6:31 pm

Ja, ja, ja. Tota la meva parrafada per acabar concluïnt: "millor que m'acabi comprant el llibre". Si és que com a profe no tinc preu.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Dubte sobre Llancers Altos Elfos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dubte sobre Llancers Altos Elfos   Dubte sobre Llancers Altos Elfos EmptyDt Ago 16, 2011 7:31 pm

io tmb faik altos elfos i laslan sa explikat molt be
Tornar a dalt Ir abajo
Set

Set


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Manresa

Dubte sobre Llancers Altos Elfos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dubte sobre Llancers Altos Elfos   Dubte sobre Llancers Altos Elfos EmptyDl Ago 22, 2011 9:17 pm

No, no...T'has explicat molt bé i ens has ajudat molt. Me'l he comprat pel que has dit de que es va escriure "en edicions passades", així tinc la versió actualitzada i a més també volia tenir les noves UM.
Ah, volia aclarir que el dubte és del meu pare que fà Altos Elfos, jo soc un elfo oscuro i rey funerario.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Dubte sobre Llancers Altos Elfos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dubte sobre Llancers Altos Elfos   Dubte sobre Llancers Altos Elfos Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Dubte sobre Llancers Altos Elfos
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» CARROS. Dubte sobre desafiaments
» altos elfos vs elfos oscuros
» Altos elfos!
» altos elfos
» Altos elfos

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Dubtes reglament Fantasy-
Canviar a: