CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Informació

Ir abajo 
+22
SapoOverde
valten
daargo
Rabanasta
Lazverius
aslan
Humbolch
devoc
mistik
shakar
Kastro \m/
lictor9559
Leinad
Mannfred
Snorri
Detsu
Makario
giri
patan
Evil
Maeko
xelo
26 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
SapoOverde

SapoOverde


Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 28/12/2012

Informació - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 3 EmptyDv Des 28, 2012 5:06 pm

No dubtis que algun dia ens hi pasarem, el Deivit el coneixem i ens va passar unes fotos y ja en tenim ganes. per cert nosaltres fem els seguents ejercits.
Hombres Lagarto, Enanos, Skaven i Guerrers del Caos. ;D
Tornar a dalt Ir abajo
Alkoz

Alkoz


Nombre de missatges : 250
Fecha de inscripción : 26/10/2008

Informació - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 3 EmptyDv Des 28, 2012 9:22 pm

SapoOverde escrigué:
No dubtis que algun dia ens hi pasarem, el Deivit el coneixem i ens va passar unes fotos y ja en tenim ganes. per cert nosaltres fem els seguents ejercits.
Hombres Lagarto, Enanos, Skaven i Guerrers del Caos. ;D

Bones sapo, el Deivit es de santpedor tambe? perque jo tmb ho soc, no ens coneixem?
Tornar a dalt Ir abajo
http://frenteeste.es/
Ocnar

Ocnar


Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 17/01/2013
Edad : 42

Informació - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 3 EmptyDj Gen 17, 2013 1:59 pm

Bones!

Trastejant per internet he trobat el club, sóc un general alt elf acabat de sortir de l'academia, fa temps que remeno pel hobby però per la vessant de la pintura i ara tenia ganes de provar el joc. Amb un amic que té enanos hem fet alguna partideta, però m'agradaria veure i aprendre a jugar contra altres exèrcits.
Quins horaris de partides feu? per veure una miqueta com va la cosa?
Que cal fer per ''ser'' del club??

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Informació - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 3 EmptyDj Gen 17, 2013 2:42 pm

bones!avui mateix si vols duran la tarda hi ha varies partides,yo no hi sere fins les 7 o aixi pero hi haura gent que et podra ensenyar o resoldre qualsevol dubte,paset si pots i aixi et coneixem,sino estigues atent al retador que hi anem penjant partides.
Cada dilluns al vespre fem sesio de pintura i campanya i despres anem a sopar al frankfurt si et vols pasar es el dia que hi ha mes gent,salut company
Tornar a dalt Ir abajo
Ocnar

Ocnar


Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 17/01/2013
Edad : 42

Informació - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 3 EmptyDj Gen 17, 2013 10:53 pm

giri escrigué:
bones!avui mateix si vols duran la tarda hi ha varies partides,yo no hi sere fins les 7 o aixi pero hi haura gent que et podra ensenyar o resoldre qualsevol dubte,paset si pots i aixi et coneixem,sino estigues atent al retador que hi anem penjant partides.
Cada dilluns al vespre fem sesio de pintura i campanya i despres anem a sopar al frankfurt si et vols pasar es el dia que hi ha mes gent,salut company

Bones de nou,
Ja miraré de passar el dilluns, merci.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
alexkawa




Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 05/02/2013

Informació - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 3 EmptyDt Feb 05, 2013 9:13 pm

bones!
em dic alex i fa anys vaic començar a pintar eldars, fa poc em vaic comprar la isla de sangre i m'agradaria apendre a jugar-hi perque no en tinc ni idea, si hi hagues algu disposat a ensenyar-me ho agrairia molt, gracies!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Informació - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 3 EmptyDt Feb 05, 2013 10:51 pm

bones alex,aqui apendras a jugar no pateixis,estaria be que vinguesis un dia que hi hagues partida per coneixens i texplicaria una mica el funcionament,els dilluns al vespre sempre hi ha quedada a les 8:30-9 i de pas sopem un al bar del costat del club,vinet i xarrem! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
alexkawa




Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 05/02/2013

Informació - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 3 EmptyDt Feb 05, 2013 11:26 pm

moltes gracies, el dilluns que be em pasare aviam que tal!
Tornar a dalt Ir abajo
3nchuf3




Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 12/06/2015

Informació - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 3 EmptyDv Jun 12, 2015 2:48 am

Qu aixo encara esta viu?
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Informació - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 3 EmptyDv Jun 12, 2015 6:15 pm

be el foro no el toquem mai ja que tenim grup de whatsapp i tot ho parlem per alla pero el club esta en ple funcionament encara
Tornar a dalt Ir abajo
3nchuf3




Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 12/06/2015

Informació - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 3 EmptyDv Jun 19, 2015 1:54 pm

Deixo aqui el meu movil perque m'agradaria rebre informacio i si m'agrada apuntar-me i tot!



Gracies
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Informació - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Informació   Informació - Página 3 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Informació
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
 Temas similares
-
» Una mica d'informació

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Informació General Nouvinguts-
Canviar a: