CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 nou exèrcit de fantasy?

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Maeko

Maeko


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 12/09/2011
Ubicació : Berga

nou exèrcit de fantasy? Empty
MissatgeAssumpte: nou exèrcit de fantasy?   nou exèrcit de fantasy? EmptyDs Set 17, 2011 12:08 pm

Bones al veure que la majoria feu fantasy al club, m'he començat a mirar els exèrcits, n'he trobat 3 que em fan el pes: reyes funerarios, condes vampiro i ogros, que en penseu, algun consell?
gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

nou exèrcit de fantasy? Empty
MissatgeAssumpte: Re: nou exèrcit de fantasy?   nou exèrcit de fantasy? EmptyDs Set 17, 2011 2:37 pm

io ara em fare una llista dogros pero els vampirs tiven molt i els nous funeraris tmb estan molt be,aixo a gustos pero tots son bons,sincerament et recomanu els reyes pk ningu mes en porta i haura mes varietat
Tornar a dalt Ir abajo
Maeko

Maeko


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 12/09/2011
Ubicació : Berga

nou exèrcit de fantasy? Empty
MissatgeAssumpte: mersi   nou exèrcit de fantasy? EmptyDs Set 17, 2011 3:29 pm

dons moltes gràcies pel consell ehhehe no sabia que triar i ara segurament em comensare a fer reyes funerarios que m'agraden també molt, i la meva mini preferida és ia la necroesfinge puff...BRUTAL! HAHAHAHAH Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

nou exèrcit de fantasy? Empty
MissatgeAssumpte: Re: nou exèrcit de fantasy?   nou exèrcit de fantasy? EmptyDs Set 17, 2011 10:48 pm

dons espero veuret aviat a la taula fen una partideta contra els meus lagartos!
Tornar a dalt Ir abajo
Maeko

Maeko


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 12/09/2011
Ubicació : Berga

nou exèrcit de fantasy? Empty
MissatgeAssumpte: Re: nou exèrcit de fantasy?   nou exèrcit de fantasy? EmptyDs Set 17, 2011 11:03 pm

ahhaahahahah no corris tant encara l'he de començar però una de 40k si que podria fer tu hi jugues a 40mil?
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

nou exèrcit de fantasy? Empty
MissatgeAssumpte: Re: nou exèrcit de fantasy?   nou exèrcit de fantasy? EmptyDg Set 18, 2011 9:47 pm

sii pero tinc necrones i la veritat necesiten una renovacio urgent,tu am que jugues?
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

nou exèrcit de fantasy? Empty
MissatgeAssumpte: Re: nou exèrcit de fantasy?   nou exèrcit de fantasy? EmptyDg Set 18, 2011 10:47 pm

Bones

Jo com dic sempre a l'hora de jugar agafa l'exercit que t'agradi mes per minis o transfons, a mes dels 3 que has dit, tots son bons exercits, el mes dificil condes, pel fet que no tenen res de dispar. I com be dius a mi els reyes tambe m'encanten les noves minis.
Tornar a dalt Ir abajo
Maeko

Maeko


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 12/09/2011
Ubicació : Berga

nou exèrcit de fantasy? Empty
MissatgeAssumpte: Re: nou exèrcit de fantasy?   nou exèrcit de fantasy? EmptyDl Set 19, 2011 4:39 pm

jo de 40k faig àngeles oscuros, un capítol de marines espaciales, que en tinc uns 1700 punts, i també penso com tu Humbolch a la hora de triar exèrcits per mi el transfons i les minis és el mes important que potser si que els condes no tenen dispar però segur que el cos a cos sobresurten, els marines iguals, són bonisims individualment però són carísims(pel que fa a punts),i ja vaig triar aquets tres exèrcits de fantasy pq les minis sobretot em semblaven guapisimes (heu vist la necroesfinge de reyes?! buf...hahahha)
Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

nou exèrcit de fantasy? Empty
MissatgeAssumpte: Re: nou exèrcit de fantasy?   nou exèrcit de fantasy? EmptyDl Set 19, 2011 8:02 pm

Mira noi, desenganya't. Aquí al club ja pots venir amb un exèrcit de 50 tancs de vapor i 300 dracs estel.lars a jugar contra el Giri i el Humbolch portant ells 4 goblins amb palillos que t'apallissaran igualment. No hi ha minis espectaculars sino generals bons. Agafa el que més t'agradi sense importar-te el resultat de la partida, ja que les partides les guanyes tu, no les minis.
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

nou exèrcit de fantasy? Empty
MissatgeAssumpte: Re: nou exèrcit de fantasy?   nou exèrcit de fantasy? EmptyDt Set 20, 2011 2:28 pm

Redeu Aslan n'hi ha un fart! Lo de la esfinge tens tota la rao, tot i que els nous ogros amb les noves minis no es queden enrere, per mi Reyes es un exercit precios, i que permet transformar-lo 100% sense saber-ne gaire, a mes hi amb la esfinge, amb traça es pot treure tambe la necro ( es a dir comres una caixa i et surten 2 bitxos, si usinteressa us ensenyo com) a part que de 2n ma trobaras bastanta cosa.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





nou exèrcit de fantasy? Empty
MissatgeAssumpte: Re: nou exèrcit de fantasy?   nou exèrcit de fantasy? Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
nou exèrcit de fantasy?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Cambio Exèrcit de Bretonia por un altre de Fantasy
» Venc exèrcit Tau
» Exèrcit en expansió!!
» Exèrcit nou del caos
» Estreno d'exercit

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: