CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Hola em presento

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Taquru

Taquru


Nombre de missatges : 56
Fecha de inscripción : 01/11/2011
Edad : 35
Ubicació : Manresa

Hola em presento Empty
MissatgeAssumpte: Hola em presento   Hola em presento EmptyDc Nov 02, 2011 7:35 pm

Hola em presento davant vostre com un humil elf fosc que busca batalles i emocions fortes, soc amic del Mandfred i Snorri que son els que em van recomanar venir.
ja e vist el local i l’ambient i meu caigut tots molt b! xD
jugo amb EO i Imperio i a 40K amb Guardia Imperial (soc pro-humans fins que els maten a tots desprès em paso als oscuros XD)

Dintre de altres aficions (apart de ser fiki) jugo a WoW y un amic ma enredat per començar al Magic, soc fan de Star Wars i ESDLA (també tinc warhammer del ESDLA però poca experiència en aquet tipus de joc )
Espero que m’accepteu i per celebrar-ho sacrificaré mil esclaus que tinc a una palauet a Naggarond en honor a Khaine!

P.D. sisplau el que s’encarregui dels diners que san de pagar que m’envií un privat i parlem i tal moltes gracies^^
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Hola em presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola em presento   Hola em presento EmptyDc Nov 02, 2011 9:51 pm

benvingut!espero k poguem enfrentarnos aviat que sempre va be tenir gent nova pel club!pel tema dels diners parla am en leinad k segur tu explikara millor k io,salut krak
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Hola em presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola em presento   Hola em presento EmptyDc Nov 02, 2011 11:54 pm

ja era horaaaaa, benvinguttttttttttttttttttt!!!!!
lo primer es començar a postejar al retador
lo segon enviali un pm al leinad.
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Hola em presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola em presento   Hola em presento EmptyDj Nov 03, 2011 3:34 pm

Benvingut.

Jo tambe soc jugador d'elfs foscs, aix que espero que ens poguem veure fent de les nostres vers la pila de "germanets" que tenim al club!
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Hola em presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola em presento   Hola em presento EmptyDv Nov 04, 2011 2:13 am

Hola noi!! Espero que siguis un Fosc a qui, de tant en tant, es pugui guanyar, o acabaré promocionant una consulta popular amb l'ànim de desterrar les hidres del club d'una punyetera vegada.
Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Hola em presento Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola em presento   Hola em presento Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Hola em presento
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Em presento
» Buenas! me presento
» me presento
» Em presento
» em presento

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: