CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)

Ir abajo 
+4
lelo
Leinad
valten
polupc
8 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDj Nov 06, 2008 8:26 pm

Doncs això: Dijous a partir de les 8:30 del matí, que el Dani te pressa.
El que no sap és que jo amb 1 horeta hauré acabat amb ell MUUUHAHAHAHAHAHA
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Gloria a los dioses Oscuros   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDj Nov 06, 2008 8:51 pm

Boness,que juges contraa el Dani Serra?
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDv Nov 07, 2008 2:43 pm

Estic acollonit!!! pale . Ahir vaig llegir l'informe de batalla de la White Dwarf. Els Caos es va cruspir als enanos en combat cos a cos com si res. Shocked

Fins i tot ara saven fer magia, collons con els pararè!!!. Una idea es jugar als tablro de 2,44 cm i donar voltes com el gat i el ratolí fins que s'acavin els sis torns. (tactica molt skavens) tongue
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDv Nov 07, 2008 6:18 pm

Com que molt Skaven? els Skavens no van a donar voltes, van ha fer que l'amerratadora dongui voltes i que els caps dels enemics rodin avall... Mira que ser més covart que uns esclaus amb L10 jajajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDv Nov 07, 2008 7:54 pm

viva la muerte!!

victoria o muerte! ... hijos del mal!
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDv Nov 07, 2008 7:56 pm

tambe hi ha que dir que mai et pots fia de un informe de batalle de GAMES WORKSHOP sempre guai el ke mes interessa economicament!
Tornar a dalt Ir abajo
martu

martu


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 05/10/2008
Ubicació : santfri

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDv Nov 07, 2008 8:23 pm

AMEEN...xd
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDv Nov 07, 2008 10:36 pm

Tipic de white dwarf! Si senyor. Només cal veure la flipada que es foten amb el general:
Señor del Caos de Khorne en Juggernaut
Espada demoniaca - +1d3 a la F i +1d6 atacs pero tots els 1 al impactar van contra el portador.
Colgante de Slaanesh - Per cada ferida no salvada +1 atac

Total, que s'ha d'estar molt penjat per posar-te un general que es pot autoaniquilar molt facilment simplement entrant en combat amb qualsevol merda que et tirin pel cami ( te "furia asesina"). Tens molts numeros de ferir-te quan tens 9'5 atacs i un força 7 de mitjana. Crec que si mel poso en una partida, se'm mor al 2n torn de combat!

Informe de batalla molt sospitós XDDDDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDl Nov 10, 2008 12:18 am

El que més m'ha decepcionat del llibre es que encara possin amb Korne la furia asesina, Crec que es molt previsible, per només tenir un atac.
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDl Nov 10, 2008 8:07 pm

pot ser una batalla divertida.


a mes a mes es una batalla amb mol de morbo pel transfons
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDl Nov 10, 2008 9:18 pm

jo tinc que dir ke akest cap de setmana vaig llegir-me tot el llibre (chaos warriors) i te coses molt interessants ...

si l'altre no te trets cos a cos son bastant bons ... per on pecant LD i màgia ...

POL fes-te akesta pregunta que feries per matar a un demorador de almas?? ... vaig intentar fer-me un señor del caos que pogués fer-ho! (sense dracs) ...

Per mi indispensable “altar de guerra del caos”!
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDc Nov 12, 2008 3:01 am

Ho pensaré, però no crec que trobar aquest comandant sigui la solució a tots els meus problemes, oi?

Ah! Per cert, tot i que m'heu sentit a queixar-me molt de la nova llista del caos, cal dir que jo també li trobo coses molt interessants. Quan en comenci a treure el suc ja es veuran els resultats!
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDc Nov 12, 2008 11:43 am

["polupc"]Ho pensaré, però no crec que trobar aquest comandant sigui la solució a tots els meus problemes,["polupc"]

estic d'acord jo la veritat el principi no estaba gaire content del la llista pero cada dia m'agrada mes i te coses bastant brutals! ... l'unic es que es un exercit molt estatic ...

jo akest cap de setmana vaig juga contra ells en un torneig de badalona ... i vaig veure com realment funcionaban (vaig tindre la sort o la desgracia de poder jugar amb kui va kedar segon) ... si vols fem una partida i veures que la meva llista es radicalment diferent a la teva! ...

hi han pesas indispensables!! ... hi han marques super bones! .. i per lliga tipos "manresa" que pots fr una llista espesifica per cada partida "JOE!" te markes molt claus! ... i objectes magics tant de magia com de combat alguns demolidors! ...

fem una partida! veuras!


Editat per darrera vegada per IMPERATOR el Dj Nov 13, 2008 12:03 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDj Nov 13, 2008 3:16 am

kuan vulguis imperator. io tinc ganes de demostrar k ls elfos oscuros son els mes dolents del mon de warhammer i no unes llaunes del caos.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDj Nov 13, 2008 3:45 am

contra vampirs----pales a 2 mans
contra caos-----obre llaunes a dos mans jajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDj Nov 13, 2008 3:25 pm

Veure com una unitat de 15 guerrers de nurgle perd contra una de 20 "espadachines" = 300 punts

Veure com els teus elegidos amb 3 atacs cada un, força 6 i salvació 2+ cos a cos cauen contra un tanc de vapor = 300 punts

Veure com una unitat d'uns 20 espaderos aguanten una carrega de una caballeria de khorne amb 4 atacs per tio, gracies a que en queden 3 de vius ben tossuts= 500 punts

Verue com el meu estimat engendro deambula pel cap de batalla tirant els odiosos 2d6 aleatoris = 55 punts

Veure al Dani feliç amb casi tot sobre la taula i comptant els punts d'una masacre NO TE PREU!

BEN JUGAT DANI
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDj Nov 13, 2008 4:15 pm

Jajajajajajajajaja k currat! Aixo vol dir que? molta sort o ven jugat per part d'imperi?
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Gloria a los dioses Oscuros   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDj Nov 13, 2008 4:41 pm

Juerrr unatre masacre a fet?? coi esta q se sale el tiu!Veig q tb a tingut molta sort,pero weno tb sap molt bé el que es fa tot sa de dir.
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDj Nov 13, 2008 4:53 pm

Tot i que no ha estat el meu dia amb els daus no es pot dir que la partida s'hagi decidit a sorts.
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDj Nov 13, 2008 6:48 pm

et donare classes particulars POL! ...

es broma! ...

joder!! ...
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDj Nov 13, 2008 6:50 pm

LORD MALEKIT escrigué:
pot ser una batalla divertida.


a mes a mes es una batalla amb mol de morbo pel transfons


tu PIMPIM ... ja saps que quan volguis! ... esta vez yo sera el mas malo!! ... apa ahi lo dejo!


una abraçadet pel d'arrera!! ... dissabta nos uemos las caras yo de bueno y tu del más malo!
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDv Nov 14, 2008 1:10 am

Crec que algun merit també dec tenir jo, tot ajuda en aquest joc:

El POL encara esta descobrint el nou codex.

Ser tozudos es molt bó.

La regla, de que si una unitat que fuig i pica contra una de Potencia 5 es mor, també ajuda. Un arcabuces han fet que el seu heroi, de Korne amb juggernaut, i dos caballers que fugien s'estampesin contra el tanc de vapor.

Perdre els tres mags en el tercer torn, contra un excercit amb un mag de nivell 2 i, sobre tot, un archilector amb altar de guerra, fa molt mal.


S'ha de dir que el canó i el canó de salves, avuí, no han fet gairebé res. Però el del tanc i el canó de vapor han complert.

El templete de caos toca molt els collons costa molt fer-li ferides.

P.D.:Que me quiten lo bailao!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDv Nov 14, 2008 1:25 am

uff kines ganes de rebentarlo aket tanc xdxd
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDv Nov 14, 2008 1:32 am

Contra alts elfs no el portaré, contra silvans... no se... m'ho tinc que pensar.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) EmptyDv Nov 14, 2008 3:13 am

jajajajaa aixo aixo fotel dintre el bosk ia te lespavilara el mu hombre arbol ajajajaj
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)   Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol) Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Imperi (Dani) VS Guerrers del Caos (Pol)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Imperi (Valten) vs Caos (Pol)
» Dani S. VS Eric C - Imperi VS Chicos guays
» Condes Vampiro (Arian) VS Guerrers del Caos (Pol)
» Lliga: Caos vs HL: Dani S. vs Xelo
» CAOS VS IMPERI

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Calendari partides-
Canviar a: