CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Control de registre de persones!

Ir abajo 
+11
martu
IMPERATOR
polupc
Gorthor
SanxuA
Leinad
xelo
Humbolch
ice
Gutiluz
lelo
15 participantes
AutorMissatge
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDg Oct 05, 2008 11:02 pm

Haurieu de dir qui hi ha redera de cada nick, per poder obrir els foros especials a tots aquells membres que ja han pagat i per tant són oficials!

Alohaa
Tornar a dalt Ir abajo
Gutiluz

Gutiluz


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Edad : 34

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Nicks   Control de registre de persones! EmptyDl Oct 06, 2008 1:27 pm

Jo soc el Guti, Guillem Gutierrez Martinez. XD
Tornar a dalt Ir abajo
ice




Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 14/10/2008
Edad : 49

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDt Oct 14, 2008 3:29 am

Hola companys de warhammer fantsy i warhammer en general!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Soc el Crespo i ja he arribat per poder tornar a disfrutar de la vostra presencia i sentir-me honrat de competir amb vosaltres!!
Fins aviat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! farao
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.jaloguing.com
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDt Oct 14, 2008 2:44 pm

Bones

Jo soc el Dani de Camps.
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDt Oct 14, 2008 6:22 pm

Benvingut Crespo! M'alegro molt de tornar-te a tenir entre nosaltres!! Espero veure't aviat. Jo sóc el Marcel, Xelo, el nan de la colla.


Editat per darrera vegada per xelo el Dc Oct 15, 2008 3:00 pm, editat 4 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDt Oct 14, 2008 11:45 pm

Hola companys! Espero que coincidin aviat en una batalla.

Soc el Daniel Serra, Imperial amb un parell de c... i un tanc de Vapor.
Tornar a dalt Ir abajo
SanxuA

SanxuA


Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDc Oct 15, 2008 1:10 am

Salut camarades!

sóc el Sanjuan (nom generic perl que tothom em coneix a Manresa) Marc

un plaé estar entre vosaltres, m'alegra veure de nou cares conegudes i també cares noves tot sigui dit!Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDc Oct 15, 2008 7:29 pm

Soc el Gerard Prat !!!!
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDc Oct 15, 2008 7:48 pm

Jo soc el Pol, el que us patejarà el cul a base d'engendros
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDj Oct 16, 2008 2:44 pm

jo soc el IMPERATOR! (narcis)
Tornar a dalt Ir abajo
martu

martu


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 05/10/2008
Ubicació : santfri

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDv Oct 17, 2008 12:18 am

sok landriu ,, el noi amb linternet + vollatil de manresa JWAJWAJWA (k trist Sad )
.... vag mRATESS
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDg Oct 26, 2008 12:54 am

jo em dic Jordi Martínez , i duc alts elfs


inga!

Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDg Oct 26, 2008 5:37 am

Jordi Martinez? quina edat tens? no aniries al sagrat cor a primaria oi?
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDg Oct 26, 2008 11:09 am

no, lelo, no soc qui tu dius, vaig al paguera, a la primaria anava al cole bages i tinc 15 anys Very Happy

wenu, avui a les 5, em passu pel local, per coneixeus i tal, aixi ke deixeu la porta oberta, ke em fa pal cridar! XD
Tornar a dalt Ir abajo
SanxuA

SanxuA


Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDg Oct 26, 2008 11:47 am

Al pPeguera, que bo, jo vaig feri el batxillerat allà jajajaj
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDl Oct 27, 2008 12:29 am

sanxua, ke bo, jo vaig ser deixeble teu durant un temps jajaja, et dec tot el ke se de wh XD


inga kuidat


i sort vs giri
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDl Oct 27, 2008 1:37 am

i io sok io ajajajjaaj
Tornar a dalt Ir abajo
SanxuA

SanxuA


Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDl Oct 27, 2008 2:01 am

aix, em sento com Darth Vader quan descobreix que els sith que havia entrenat ara són potencialemnt perillosos per ell... snif, snif

Ara si que em sento feliç d'estar al club. Tants anys fent menjades d'orella a les noves generacions han donat el seu fruit! ja està bé.

doncs nano, preparat per apendre encara més amb aquesta gent!
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDl Oct 27, 2008 3:22 pm

Jo també vaig aprendre del senyor Marc, tot i que sabia que ell els nans només els volia veure morts! jaj
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDl Oct 27, 2008 3:58 pm

Io tambe en vaik apendre molt del marcc,bueno meñs akell dia k em va fer baixa el princep del drac que anava montat per fer un desafio kontra un señor del kaos(evidenmen mel va fer papilla xd)
Tornar a dalt Ir abajo
Alkoz

Alkoz


Nombre de missatges : 250
Fecha de inscripción : 26/10/2008

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDl Oct 27, 2008 4:45 pm

Bones

soc el David de navas, jugo a 40k amb marines alguns em coneixereu de jugar alguna partida a la tenda de jaloguing a manresa.

Saluts
Tornar a dalt Ir abajo
http://frenteeste.es/
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDl Oct 27, 2008 5:57 pm

Benvingut siguis Alkoz!

I ja has pensat en entrar al club? dintre de poc començarem lliga de 40K (si tot va be)

Saluts!
Tornar a dalt Ir abajo
Alkoz

Alkoz


Nombre de missatges : 250
Fecha de inscripción : 26/10/2008

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDl Oct 27, 2008 8:22 pm

Donç si que voldria si, ara mateix no em va be pagar cuotes perque tinc hipoteca y no se com anira la feina, fins d´aqui un mes no us poc dir res segur, depen si em fan fixe o no pero veient com esta el pati toquem fusta...

pero bueno un local on reunir els jugadors de warhammer esta molt q molt be la iniciativa, felicitacions a la gent que s´ha currat tot el tema de registrarse a puestos buscar locals i tot aquest follon. si tot va be apart d´entrar al club podria aporter coses ( si el treball m´ho permet vull canviar les portes de casa y os puc donar les velles que fan 200x70 i juntant dues es poden fer bones taules de joc Very Happy , el que fa viure sol xDD ).

Em conectare els caps de setmana x aqui fins que podem quedar o algo y ya manire informant, sault
Tornar a dalt Ir abajo
http://frenteeste.es/
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDl Oct 27, 2008 11:24 pm

SanxuA, quan tu vas anar al Peguera encara no havein nascut aquesta canalla. Ves a fer un pipi, que la prostata ja no es el que era i prenta la pastilla per la tensió!! AVI!!!
Tornar a dalt Ir abajo
eldelgas

eldelgas


Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 23/10/2008
Edad : 34
Ubicació : Croàcia

Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! EmptyDc Oct 29, 2008 1:00 am

eldélgas, butanero élfico.. eik es conya..


Alberti, a su disposición. Amb Alts Elfs ( de metro noranta més o menys..)
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Control de registre de persones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Control de registre de persones!   Control de registre de persones! Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Control de registre de persones!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: