CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ Empty
MissatgeAssumpte: PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ   PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ EmptyDv Nov 21, 2008 12:26 am

Voldria demanar a tothom que faci un esforç i no posi una partida el dia i a l'hora que es vol fer la reunió del club.

Si només es pot aquell dia per la tarda, fer-la un cop s'ha acavat la reunió.

Seguramen, més endevant, no caldrar fer reunions cada 15 dies.

Ara que estem començant, s'estan tractant temes que requereixen una mica d'atenió i participació per tothom.

P.D. Ja ser que soc un pesat, pero si no us agrada m'emporto la taula, el paper de water, les dues cadires, les toballoles, l'estanteria i l'escatergoris.JeJeJe
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ   PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ EmptyDv Nov 21, 2008 1:06 am

Weno mes k re es pk leloi a tingut molta feina akesta semana i nomes podia diumenge,salut!!!

PD:total ultimamen les minories no tenim ni veu ni vot al lokal es a dir k tmpoc kal k escolti gaire a la reunio
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ   PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ EmptyDv Nov 21, 2008 5:00 pm

Home basicament ha sigut pk jo puc jugar de dijous a diumenge a les tardes, i el giiri va a la uni per la tarda... es a dir, k n+ ens keda diumenge. Pero la partida es pot aturar mentres duri la reunió, ames, aquesta gran partida te molts aficionats que no se la volen perdre xD afro
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ   PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ EmptyDv Nov 21, 2008 9:00 pm

Home jo Dani estic amb el lelo, si durant la reunio es para la partida ja esta, i sino 150 punts menys Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ   PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ EmptyDs Nov 22, 2008 2:56 am

Aquesta partida com be diu lelo te mols aficionats pero es el primer kop k se k vaik a perdre xd lol!
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ   PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ EmptyDs Nov 22, 2008 7:07 am

Jo crec k el Dani diu paraules savies! Si es pot mirar de no posar una partida durant la reunió millor, si no és aconsellable parar-la perquè ara es tracten temes importants i si tots esteu pendents de la patida i jo parlo sol, doncs moltes ganes de fer reunions no en tinc... O siui que si mitja hora es para atenció a la reunió, crec k es pot solventar el problema...
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
Contenido patrocinado





PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ Empty
MissatgeAssumpte: Re: PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ   PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
PARTIDE EN DIA DE REUNIÓ
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» 4a reunió
» Reunió Nadal
» dia de la reunio de nadal
» Reunió d'urgència Diumenge 4 d'Octubre

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Retador-
Canviar a: