CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 LLIGA CATALANA DE FLAMES OF WAR

Ir abajo 
AutorMissatge
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 50
Ubicació : Manresa

LLIGA CATALANA DE FLAMES OF WAR Empty
MissatgeAssumpte: LLIGA CATALANA DE FLAMES OF WAR   LLIGA CATALANA DE FLAMES OF WAR EmptyDj Set 12, 2013 1:32 pm

Bon dia,
com ja sabeu els foweros les inscripcions oficials de la Lliga Catalana de Flames of War van començar aquest dissabte quan en van fer la presentació a Barcelona, al club Alpha Ares.
Com que al final cap de nosaltres hi va anar, no ens hi vem presentar, i per tant, alguns hi estem "pre-inscrits", però no inscrits oficialment.
El tema és que les inscripcions, teòricament, s'han de fer físicament a la Botiga o al Club en qüestió.
Jo avui he parlat telefònicament amb en Joan de Central de Jocs, i em mirat de buscar una solució, i en principi, podem enviar-li les inscripcions via mail, i llavors passar a pagar la quota (15 euros) que és el que val la inscripció i és el motiu per el que  s'ha de fer físicament, ja que la Lliga no compta amb compte corrent propi.

Les dades que demanen són les següents:

- Nom i cognoms
- Telèfon de contacte
- E-mail de contacte
- País. (si disposeu de més d'un exercit, dieu el principal i el que podrieu fer servir, eh Valten!)
- Club (Warhammer Manresa, of course).
- Població
- Dir si voleu jugar la primera partida en EARLY (que al ser novells, ja us dic jo que no podem)
- Partida amb MONSTERS, sí o no (al ser novells, dubto que algú de nosaltres en tingui cap, però si no sabeu que és mireu la web de flames.)
- Indicar si som novells. (per tant, no farem històriques, i per tant, jugarem directament com a mínim amb el Forces des de la 1a partida).

Si em passeu tot això, jo envio el correu a central (m'ho envieu a jordiportella@gmail.com), i recollim els 15 per cap i els porto a Central el primer dia que pugui, que segurament serà la setmana vinent, però tampoc ho puc assegurar encara.

Bé, ja anireu dient.

Pd. Aprofito per dir MANNFRED, apuntat coi!!!

EDITO: Les incripcions s'acaben el 21 de setembre!!
Tornar a dalt Ir abajo
 
LLIGA CATALANA DE FLAMES OF WAR
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» ETC clasificatoria catalana
» ETC clasificatoria catalana
» Flames Of War
» lliga de wh 40k
» Lliga de 40k

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: FOW-
Canviar a: