CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 IMPERI VS ALTS ELFS part II

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

IMPERI VS ALTS ELFS part II Empty
MissatgeAssumpte: IMPERI VS ALTS ELFS part II   IMPERI VS ALTS ELFS part II EmptyDg Des 07, 2008 12:23 pm

Tornen a creuar el mar cap a a Ulthuam.

Daniel S. Vs Jordi

20:30
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

IMPERI VS ALTS ELFS part II Empty
MissatgeAssumpte: Re: IMPERI VS ALTS ELFS part II   IMPERI VS ALTS ELFS part II EmptyDg Des 07, 2008 2:07 pm

cap a ulthan dani nomes i vaik io i ara tmb el altre dani a matar traidors
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

IMPERI VS ALTS ELFS part II Empty
MissatgeAssumpte: Re: IMPERI VS ALTS ELFS part II   IMPERI VS ALTS ELFS part II EmptyDg Des 07, 2008 3:01 pm

vinga somi!!!


i tu ara, dani, no em vinguis amb llistes culdures per a guanyar eh, ke es un amistos XDXD

nono, la eleccio de llista es teva, pero intenta no ser motl cabron


apaa
ens veiem a les 8:30


Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

IMPERI VS ALTS ELFS part II Empty
MissatgeAssumpte: Re: IMPERI VS ALTS ELFS part II   IMPERI VS ALTS ELFS part II EmptyDg Des 07, 2008 7:20 pm

No et queixis de llistes, et recordo que la primera partida vas fer masacre Mad

A més no vas voler que portes el tanc, i no el porto. Però que sapigues que soc una mica rencoros, VENJANZA Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

IMPERI VS ALTS ELFS part II Empty
MissatgeAssumpte: Re: IMPERI VS ALTS ELFS part II   IMPERI VS ALTS ELFS part II EmptyDg Des 07, 2008 8:18 pm

Aki els unics traidors son els oscuros i com a molt els alts elfs per deixa els silvans abandonats al vell mon,pero els k mes els oscuros per descomptat
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

IMPERI VS ALTS ELFS part II Empty
MissatgeAssumpte: Re: IMPERI VS ALTS ELFS part II   IMPERI VS ALTS ELFS part II EmptyDg Des 07, 2008 8:51 pm

Si, si traidors, matant elfs dels bonics, tot i que jo els meus no en saben gaire d'aixo i ves que hauran d'anar practicant!!
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

IMPERI VS ALTS ELFS part II Empty
MissatgeAssumpte: Re: IMPERI VS ALTS ELFS part II   IMPERI VS ALTS ELFS part II EmptyDl Des 08, 2008 1:14 pm

VICTORIA!!! bounce

Per fi he pogut guanyar a los chicos guays Twisted Evil Victoria decisiva bounce Per 200 punts no faig masacre Mad

Tot i que el jordi no portava mags els meus dos no van fer res, en consonancia amb l'artilleria.

Al primer torn es va espatllar un canó de salves Shocked i l'altre també, pero amb la sort d que va sortir un 6 en la taula de problemes. Van ser 30 trets contra una unitat de Guardia del Fenix, 8 vaixes d'11 impactes. Crying or Very sad

Gracies a l'estandart de Grifo vaig fer fugir una unitat de 10 Elms platejats. En la seva fase de reagrupament van sortir del taulell Sad .

Un Grans espaders i una unitat de milicia, carregant per devant tots dos, van fer fugir una unitat de Guardia de Fenix affraid . Jo portava dues unitats tozudes i no vaig haver de fer cap test de liderartge. Very Happy

S'ha de reconeixer que no va tenir gaire sort amb els daus. Un milicia imperial amb F3 va matar un Elm bounce

Va ser una partida entretinguda on la mala sort va estar repartida, jo com sempre, amb l'artilleria i la magia, i ell amb el combat i les tirades de salvació.

Espero que més endevant els chicos guays em tornin la visita lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

IMPERI VS ALTS ELFS part II Empty
MissatgeAssumpte: Re: IMPERI VS ALTS ELFS part II   IMPERI VS ALTS ELFS part II EmptyDl Des 08, 2008 1:43 pm

va ser unia bona partida, pero duia una llista una mica suicida, pensada en mitja hora XD


tot i aixi, va estar be la partida, oti pero, eske amb el princep elfic contra milicia
de 4 atacs no n'entrava cap, i amb els elms passava el mateix contra els grans espasers


vamos, ke la sort no em somreia gaire akella partida,


wenu doncs, aixo es tot


apa a kuidar-se, i no dubtis dani k ens tornarem a trobar!


Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





IMPERI VS ALTS ELFS part II Empty
MissatgeAssumpte: Re: IMPERI VS ALTS ELFS part II   IMPERI VS ALTS ELFS part II Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
IMPERI VS ALTS ELFS part II
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» orcs vs alts elfs
» caos vs alts elfs
» Alts Elfs Vs Caos
» Alts Elfs VS Skavens (Lliga)
» akest cop si, alts elfs vs ogros!(de lliga)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Calendari partides-
Canviar a: