CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Alts Elfs VS Skavens (Lliga)

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
ktss_12

ktss_12


Nombre de missatges : 63
Fecha de inscripción : 05/10/2008
Edad : 29

Alts Elfs VS Skavens (Lliga) Empty
MissatgeAssumpte: Alts Elfs VS Skavens (Lliga)   Alts Elfs VS Skavens (Lliga) EmptyDg Des 21, 2008 11:40 pm

Doncs aquest dimecres a les 4 de la tarda L'andreu i jo disputarem la partida de lliga d'akesta jornada
bon nadal a tothom!! santa
Tornar a dalt Ir abajo
martu

martu


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 05/10/2008
Ubicació : santfri

Alts Elfs VS Skavens (Lliga) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alts Elfs VS Skavens (Lliga)   Alts Elfs VS Skavens (Lliga) EmptyDj Des 25, 2008 12:56 pm

VICTOOOOOOOORIA !!!!! ,, victoria marginal skaven.
una partida molt tactica per part skaven on la sort va star ekilibrada, potser vag tenir + mala sort jo i tot...

vam acavar al meu 4rt o 5è torn, problemes tecnics
amb: una unitat de maestros a punt de rebre la carga dels incensaris ( i el llansabires al redera jujuj) ; latre unitat de maestros a tir net dels 8 mosquetes, del canó i del ingenier ; una unitat de guardia del mar a tir de l'amerrata, del ingenier i dels llansadors de vent ; i per ultim un 3er ingenier apuntant al seu archimago k no devia saver a ki hechizar xD!!!

Vaja k potser soc jo pero crec k amb un torn + auria arrivat a una ica + de PAPILLA

va star b pro el proxim cop kots intenta muntartu dunatre manera tio prk no potser k aguem d dexar tirada una partida de lliga axi!!

iinga i perdo x la parrafada
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Alts Elfs VS Skavens (Lliga) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alts Elfs VS Skavens (Lliga)   Alts Elfs VS Skavens (Lliga) EmptyDv Des 26, 2008 12:29 am

Ratafia per a tothom!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Alts Elfs VS Skavens (Lliga) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alts Elfs VS Skavens (Lliga)   Alts Elfs VS Skavens (Lliga) Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Alts Elfs VS Skavens (Lliga)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» akest cop si, alts elfs vs ogros!(de lliga)
» orcs vs alts elfs
» Alts Elfs Vs Caos
» caos vs alts elfs
» IMPERI VS ALTS ELFS part II

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Calendari partides-
Canviar a: