CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio

Ir abajo 
+3
lelo
ktss_12
Gorthor
7 participantes
AutorMissatge
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

+1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio Empty
MissatgeAssumpte: +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio   +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio EmptyDl Feb 23, 2009 10:11 pm

sempre em fet k el +1 per estandart s'aplica kuan akest esta en la primera fila del combat. akest cap de semana al toneig de badalona ens van dir k el +1 per estandarte el tens sempre sempre i kuan el estandarte estigui en la primera fila de la unitat. k creieu ?¿ la veritat es k m'han fet dubtar.

tmb ens van dir k la regeneracio no es pot utilitzar en una ferida causada per golpe letal. tmb em fa dubtar tot i k io crec k si la regeneracio es considera com una tirada de salvacio especial, en teoria s'hauria de poder utilitzar no?¿
Tornar a dalt Ir abajo
ktss_12

ktss_12


Nombre de missatges : 63
Fecha de inscripción : 05/10/2008
Edad : 29

+1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio Empty
MissatgeAssumpte: Re: +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio   +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio EmptyDl Feb 23, 2009 11:05 pm

affraid home lu de la regeneració io crec que s'hauria de poder fer, ja que com dius és una tirada de salvació especial, i el reglament diu que les especials sí que es fan.....
El que dius sobre el estandarte io crec que és a la primera fila, io sempre ho he fet així, de tota manera no ho tinc gaire clar jo tampoc.... xDD
No crec que hagi sigut de gran ajuda però és el que em sembla més lògic..... xD
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

+1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio Empty
MissatgeAssumpte: Re: +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio   +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio EmptyDt Feb 24, 2009 1:06 am

Dons jo crec que cap de les dues normes que han dit tenen rao.

A golpe letal diu que anula salvació per armadura, una catapulta tambe anula salvació per armadura... Per lógica, es el mateix regenerar el coll que el cap...

Estandart, de qe servirien llavors els moviments de colocar els personatges a primera fila de combat? I cargar per els flancs ja no seria tant bo, ja que si porta portaestandart te un +2 d'estandarts sas...
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

+1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio Empty
MissatgeAssumpte: Re: +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio   +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio EmptyDt Feb 24, 2009 2:27 am

dons io crec k tenen rao en tot,lo de la regeneracio esta cantat pk u posa claramen el reglamen,lo del estendart si us ho llegiu ho veureu kla,i una altre cosa,si la unitat fuig dun combat desmoralitzada i lenemic no persegueix,lestendart es perd igual pero no e captura,k aixo no u fem
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

+1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio Empty
MissatgeAssumpte: Re: +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio   +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio EmptyDt Feb 24, 2009 5:11 pm

osisgui ke si et tallen el cap no el pots regenerar? sona be i lògic si es aixo el ke voleu dir, ja que si et tallen el cap mors a l'instant, per molt ke et puguis regenerar, jo crec ke vindria a ser com una especie de no hay dolor del 40k, suposu, i en el 40k les ke kausen mort instantania no es poden parar amb el no hay dolor,


wneu aixo s'ha de consultar,

apa gent

Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

+1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio Empty
MissatgeAssumpte: Re: +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio   +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio EmptyDt Feb 24, 2009 5:16 pm

tenen rao en tot !!!
Tornar a dalt Ir abajo
Oblivion

Oblivion


Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 03/12/2008
Edad : 38
Ubicació : algun lloc entre l'espai i el temps

+1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio Empty
MissatgeAssumpte: Re: +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio   +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio EmptyDv Abr 03, 2009 4:35 pm

Un atac que causa golpe letal fa que, si treu un 6 al ferir mata autmàticament sense salvació pA (a miniatures tamany humà). SÍ que pots intentar regenerar la ferida (a menys que sigui també un atac flamíger!), però si falles la tirada adéu siau!

Tema estandard, si més no aplicant la lògica, crec que ha d'estar en combat (o sigui, la fila on és ell trabada, nosé si m'enteneu...és el que deia Lelo).

De totes maneres, m'ho apunto per demanar-ho "oficialment"
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

+1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio Empty
MissatgeAssumpte: Re: +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio   +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio EmptyDs Abr 04, 2009 4:55 am

lo del golpe letal es clarisim,no es pot regenerar,ho diu el reglamen
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

+1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio Empty
MissatgeAssumpte: Re: +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio   +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio EmptyDl Abr 06, 2009 4:32 pm

--------------------------------------------------------

estic amb el giri .... ferida de golpe letal clarissim que no regenera!! ... i l'estard sempre te que esta a la primera fila per el +1


muerte y destrucción!!

--------------------------------------------------------
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





+1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio Empty
MissatgeAssumpte: Re: +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio   +1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
+1 resolucio per estandart i golpe letal-regeneracio
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» regeneracio
» estandart goblin

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Dubtes reglament Fantasy-
Canviar a: