CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Dubtes (NO REGLAMENT)

Ir abajo 
+4
lelo
Humbolch
Gutiluz
L'Herald Rúnic
8 participantes

Quants punts d'objecte magic posem naltros a 2000?
100
Dubtes (NO REGLAMENT) I_vote_lcap0%Dubtes (NO REGLAMENT) I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
200
Dubtes (NO REGLAMENT) I_vote_lcap38%Dubtes (NO REGLAMENT) I_vote_rcap
 38% [ 5 ]
300
Dubtes (NO REGLAMENT) I_vote_lcap23%Dubtes (NO REGLAMENT) I_vote_rcap
 23% [ 3 ]
400
Dubtes (NO REGLAMENT) I_vote_lcap38%Dubtes (NO REGLAMENT) I_vote_rcap
 38% [ 5 ]
Vots Totals : 13
 

AutorMissatge
L'Herald Rúnic

L'Herald Rúnic


Nombre de missatges : 14
Fecha de inscripción : 20/02/2009

Dubtes (NO REGLAMENT) Empty
MissatgeAssumpte: Dubtes (NO REGLAMENT)   Dubtes (NO REGLAMENT) EmptyDs Mar 07, 2009 12:21 pm

Tinc un dubte de caire personal, potser és que els objectes màgics són cosa molt personal i m'agradaria saber quina mitja teniu per fer-me una idea. Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Gutiluz

Gutiluz


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Edad : 34

Dubtes (NO REGLAMENT) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dubtes (NO REGLAMENT)   Dubtes (NO REGLAMENT) EmptyDs Mar 07, 2009 5:20 pm

Home, jo contan k jugo amb vampirs i contan k tenen els poders vampírics (si els contems com a objectes mágics) son uns 400 punts... Si no comptem els poders com a objectes mágics, aleshores uns 200-250 puntets.

He votat i he posat 400.


Saluts!!
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Dubtes (NO REGLAMENT) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dubtes (NO REGLAMENT)   Dubtes (NO REGLAMENT) EmptyDs Mar 07, 2009 8:49 pm

Bones

Jo que jugo amb bretonia a 2000 entre virtuds i objectes magics segurament arribo a 400, contant pergamins i algun estandart.

I amb els elfs foscots, segur que si, ja que tenen uns objectes especteculars, i ha 2000 segur que poden marcar el rumb de la partida.
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Dubtes (NO REGLAMENT) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dubtes (NO REGLAMENT)   Dubtes (NO REGLAMENT) EmptyDg Mar 08, 2009 11:59 pm

Segons el exercit...
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Dubtes (NO REGLAMENT) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dubtes (NO REGLAMENT)   Dubtes (NO REGLAMENT) EmptyDl Mar 09, 2009 2:20 am

Leloi te tota la rao: hi han exèrcits que rutllen molt bé sense gaires objectes màgics i n'hi han que són vitals per l'exèrcit. Ara, també hi entra el factor de qui fa la llista però l'exèrcit hi té bastant a veure.
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
brutusbastus

brutusbastus


Nombre de missatges : 59
Fecha de inscripción : 28/10/2008
Edad : 31
Ubicació : manresa

Dubtes (NO REGLAMENT) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dubtes (NO REGLAMENT)   Dubtes (NO REGLAMENT) EmptyDl Mar 09, 2009 3:19 pm

home...io amb la patochada de objectes k tink haha
po normalment magrada utilitzaros tots, o sigui k a 2000 punts puk arribar als 400 perfectament!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/adria_932
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Dubtes (NO REGLAMENT) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dubtes (NO REGLAMENT)   Dubtes (NO REGLAMENT) EmptyDc Mar 11, 2009 6:52 pm

jo esk els generals, els he d'ekipar, i els herois tb, perke els elfs son de vidre!!!

haha, jo he votat 300 però no m'he parat a contar kuans n'acostumo a posar


apa gent!

Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
Oblivion

Oblivion


Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 03/12/2008
Edad : 38
Ubicació : algun lloc entre l'espai i el temps

Dubtes (NO REGLAMENT) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dubtes (NO REGLAMENT)   Dubtes (NO REGLAMENT) EmptyDv Abr 03, 2009 4:30 pm

Has de trobar un punt d'equilibri i sentir-t'hi còmode, i a mida que vagis fent partides desenvoluparàs un estil de combat basat en això (i seràs un expert en aquest tipus de llista).
D'altra banda, cal remarcar que a Fantasy sempre juguem (qüasi sempre) a Batalla campal, fet que ja t'encara molt als objectes màgics. Altres tipus d'escenàris requeriràn canvis, i és aquí on un bon general demostra que sap adaptar-se!

Per exemple, jo amb elfos silvanos trobo objectes que amb batalla campal no serien tan efectius com en algun escenari de captura o ocupació de posicions (feldespato de los sabios, per exemple! Quin gran objecte!).

És una qüestió d'estils de joc
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Dubtes (NO REGLAMENT) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dubtes (NO REGLAMENT)   Dubtes (NO REGLAMENT) Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Dubtes (NO REGLAMENT)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Dubtes......
» Dubtes en desafio
» Dubtes nanos i demés
» Quatre dubtes generals dels reyes funerarios
» venc reglament petit i gran

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Dubtes reglament Fantasy-
Canviar a: