CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Organització torneig 27 de juny

Ir abajo 
+7
lurkar
giri
daargo
Humbolch
xelo
valten
Gutiluz
11 participantes
AutorMissatge
Gutiluz

Gutiluz


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Edad : 34

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDs Mar 28, 2009 1:45 pm

Bones gent!!!

Aviam, el Prat, el Giri i jo hem estat parlant amb els de l'escorxador i ens deixen una bona zona per poder posar mooooltes taules.

Com que la majoria de nosaltres estem a la UNI i tenim exámens, és molt difícil organitzar un torneig al que tothom hi pugui assisitir sense sacrificar hores d'estudi, de manera que proposem organitzar-lo el dissabte día 27 de juny de 2009, quan en teoria tots hem acabat les classes i examens i encara no hem marxat de vacances. Sabem que hi ha gent que dissabte no li va gaire be perque treballa, pero el guanyador ha de cobrar el premir al joguiba i un diumenge el joguiba no obre.

Digueu-nos què us sembla (tan membres del club com els que sou de fora que soleu passarvos pel foro i us agradaria venir). Si els comentaris son favorables a fer-lo, obrirem la llista d'inscripció.


Comenteu!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Eis   Organització torneig 27 de juny EmptyDs Mar 28, 2009 5:22 pm

Totalment d'acord,es una bona data i esta dita am temps de antelassio.
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDg Mar 29, 2009 8:23 pm

La data é sperfecte, endavant amb el torneig!
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDg Mar 29, 2009 11:04 pm

Jo crec que gaaaaaaaaaaaaaaaaas !!! ja ens toca a nosaltres fer-ho !!
Tornar a dalt Ir abajo
daargo

daargo


Nombre de missatges : 23
Fecha de inscripción : 18/02/2009
Edad : 38

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDl Mar 30, 2009 1:11 am

Ei nois!
Jo sóc dels que no pot en dissabte pk treballo... Com va això del premi? No es podria fer d'alguna altra manera? Com agafar el premi el dissabte i donar-lo el diumenge? Ho dik pk m molaria molt poder jugar...
Si finalment decidiu fer-ho en dissabte us intentaré ajudar en tot el que pugui igualment. Merci kraks!
Bueno xikets a cuidar-se!!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDl Mar 30, 2009 1:51 am

trankil daargo,se ma acudit una cosa per poder ferlu diumenge,en parlare am el guti i el prat i ia us dire algu
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDl Mar 30, 2009 2:10 pm

Lo que si que s'ha de fer, es mirar l'escenografia, arreglar la que tenim i mirar de fer-ne, ( comprar de moment no ja que ens implica inversio ) si contem unes 10 taules ( minim per un torneig decent ) de 180x120 minim 3 elements ( i crec que son pocs ) ja surten 30 elements aixi que sols ho dic perque ara tenim temps per fer-ne i entre tots podrem ajudar!
Tornar a dalt Ir abajo
lurkar




Nombre de missatges : 20
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDl Mar 30, 2009 2:17 pm

Per experiència de montar toneigs, que en port uns quants...

Els diumenges es un mal día... es el dia que la dona vol sortir a pessejar, del meu club punxará molta gent en diumenge que us aniria el dissabte.

Respecte al tema de l'escenografia, les colines y el boscos y un parell d'impassables per a taules aleatories.

Les colines son barates de fer... planxes de polistiré y pintura verda... si li poseu gespes y demés, en tres días les tindreu amb "calves".

El boscos, sí que son una inversió y el impassables, dons craters, colines escaprades y tal, fácils de fer...

I respecte als premis, qui ho organitzi que m'envii un MP que li explico la millor forma de fer-ho...ja veu veure el que vam donar nosaltres... valorats en 200 euros o més...

Un salut
Lurkar
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDl Mar 30, 2009 8:17 pm

eISS AVERE JO TINC,2 tablerus de 3x1.20 crec i tb tinc una colina i un bosq d'aquets dels nous q van suerti de plastic,no estan pintats pero si valen..
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDl Mar 30, 2009 8:19 pm

ens anirien de coña valten. si encara vls els enanos els tinc disponibles
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDl Mar 30, 2009 10:51 pm

aixo a lapartat de ventes xd
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDl Mar 30, 2009 11:00 pm

aveure jo pel torneig punc aportar la meva taula de 180 x 120 i també algun element d'escenografia, tot i ke no se si seran massa petits, diria ke tinc uns 4 boscos i 2 colines

ja direu algoo

Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDt Mar 31, 2009 12:25 am

Tot sera benvingut,jo ja posare el servei de transport, ja farem llista de les taules a portar.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDt Mar 31, 2009 12:40 am

si si dani de seguida k u tinguem tot preparat et fotem un truk i anem am la flagonenta a por los malacatones jajaja,merci tiuu
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDt Mar 31, 2009 2:23 pm

Aixo, amb el papa, malacatones i companyia !! jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDt Mar 31, 2009 10:10 pm

................................................

podriem fer una crida dels clubs on anem a jugar i intenta fotre el que ens va dir akell noi crea una liga warhammer fantasy catalunya ... es una idea no tant descaballada la veritat molt factible!! ...


................................................
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDc Abr 01, 2009 1:47 am

tot i que s'ha de dir que amb un local com el seu tot es possible, i redeu QUINA ESCENOGRAFIA, el castell i lo demes pel Games Day... impressionant
Tornar a dalt Ir abajo
L'Herald Rúnic

L'Herald Rúnic


Nombre de missatges : 14
Fecha de inscripción : 20/02/2009

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDl Abr 13, 2009 12:42 am

Nois crec que per aquestes dates també els de l'APDA organitzen un (el meu presi i en Lurkar van estar parlant del tema). No se si serà el mateix dia (esperem que no perquè m'agradaria anar als dos) i especialment tinc ganes de conèixer als de Manresa (encara que a en Giri i a en "Humbolch" ja els conec (Humbolch eres el bretonià que s'asseia al costat den Giri?). Poseu-se en contacte, jo trobo una data estupenda per fer un torneig, el millor per dir "ja he acabat tot pos ara a fer el friki".

Doncs: Si hi ha lliga catalana de Vintage ( un format de cartes Magic) perquè no la lliga catalana de warhammer fantasy? Jo secundo la moció, si es fes seriem pioners i a més s'apuntaria crec jo que molta gent, i tothom voldria tenir una lliga així, tal com passa a Vintage hi ha la lliga madrilenya també. Així doncs només s'ha de contactar amb tots els clubs de Perpinyà avall i fer un "conclave rar" jo col·laboro en el que fagi falta nois. Per fer coses així jo el primer. Si necessiteu referències, podríem utilitzar l'estil de la LCV (lliga catalana de vintage) per fundar, diguem-ho així la LCWF.

Jo el primer i ajudo en el que faci falta.

Salut companys.

P.D: Giri mil gràcies pel teu postre, no ho oblidaré mai... Embarassed Jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDc Abr 15, 2009 1:54 am

jajaja de res krak,tot un plaer,aviam si et pases per manresa el dia del torneig,ens veiem,salut!
Tornar a dalt Ir abajo
lurkar




Nombre de missatges : 20
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDc Abr 15, 2009 11:56 am

Al 80% el nostre será el 16 de maig... el juny hi haurá molt universitari que fallará y selectivitats variades suposo que també.

Un saludo

Lurkar
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny EmptyDc Maig 06, 2009 2:58 pm

Que senyors, com tenim lo del torneig?
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Organització torneig 27 de juny Empty
MissatgeAssumpte: Re: Organització torneig 27 de juny   Organització torneig 27 de juny Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Organització torneig 27 de juny
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Organitzacio 1r TORNEIG DEL CWM
» BBQ de juny
» torneig de nadal
» LLISTA DE TORNEIG
» TORNEIG l'espiga

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Tornejos-
Canviar a: