CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Tableros i caballets

Ir abajo 
+8
IMPERATOR
eldelgas
Leinad
xelo
martu
Humbolch
Gutiluz
lelo
12 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDj Oct 02, 2008 11:43 pm

Tots els que pogeu aportar tableros al club anoteu aqui els tableros, les mides i si faran falta caballets, etc etc...

Xelo i Coma: 1 tablero de 2x1,40 (2 caballets pero en falten 2 més)


Editat per darrera vegada per lelo el Ds Oct 04, 2008 11:44 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Proposta compra   Tableros i caballets EmptyDj Oct 02, 2008 11:55 pm

Si algu sap d'on es podrien treure caballets be de preu i aixis cutres, k tinguin l'alçada adecuada, etc. Podriem mirar de comprar-ne un pac, ja que la majoria dels que teniu tableros a casa si els feu aguantar amb caballets son caballets que a casa fan falta. A més, si tots són iguals aniria millor per fer macropartides, ajuntar tableros, etc....


Editat per darrera vegada per lelo el Ds Oct 04, 2008 11:45 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Gutiluz

Gutiluz


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Edad : 34

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: compra caballets   Tableros i caballets EmptyDv Oct 03, 2008 12:15 pm

tinc entés que per la zona de la pujada roja, anan cap a sanfruitos hi ha una botiga de material d'akest tipus, caballets, taulers, etc. i esta bede preu. S'hauria de mirar...
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDv Oct 03, 2008 11:05 pm

El dani i jo aportarem el nostre tauler i un parell de caballets.
Tornar a dalt Ir abajo
martu

martu


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 05/10/2008
Ubicació : santfri

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDl Oct 06, 2008 1:06 am

BONESS gent!! malegru k la cosa torni a rutllar,,, i esperem k no pari....
volia dir k jo puc aportar alguns caballets si us en falten, nkara k siguin lletgos i vells podeen fr la feina daguantar un bon tros de fusta,,ia direu si us en fan falta i si usels tin k portar iaveure com els portare!! aa i si no responc massa k nous xtrañi kl internet mva diasi,diano diano!!
APA SIAU!!

PD merci xelo, ja veig k la conta xuta Very Happy


Editat per darrera vegada per martu el Dt Oct 14, 2008 7:37 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDl Oct 06, 2008 5:39 pm

martu escrigué:
jo puc aportar alguns caballets si us en falten, nkara k siguin lletgos i bells podeen fr la feina daguantar un bon tros de fusta,,

Jajaja segur que els farem servir! I més si són "lletgos" (que no se que vol dir) pero si a sobre dius que són Bells (es a dir Bonics) encara amb més motiu els farem servir lol!
Tornar a dalt Ir abajo
martu

martu


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 05/10/2008
Ubicació : santfri

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDt Oct 07, 2008 4:03 pm

uii s vritat kin fallu,,, tongue nomen adonava kun scrivia
Tornar a dalt Ir abajo
Gutiluz

Gutiluz


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Edad : 34

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: caballets   Tableros i caballets EmptyDt Oct 07, 2008 8:07 pm

el meu pare ma dit que te uns quans caballets per l'ofinina, diu k stan na mica vells pero serviran. Crec k seran 3 o 4.
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDt Oct 07, 2008 9:58 pm

Doncs ara ens faltaran taulers amb tants cavallets, jaja. Wnu, els taulers k faltin tb les podem fer am els diners del club, però en podem tenir quatre (o sigui, dues més, millor).
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDt Oct 07, 2008 10:27 pm

Si algu te taulell o cavallets, i el problema es el mitjar de transport, que ho faci saver.
D'una manera o onaltre ho farem.

Tambe es pot portar taules més petites o fustes mes petites. De varies fustes es pot fer un taulell o si ens sobren cavallets es poden fer taules per deixar-hi les caixes amb les miniatures, les miniatures mortes o els manuals mentres juguem.

Si algú te un radio-cd que no faci servir també es pot portar.

També podem portar alguna cadira.

Jo portaré dos cadires velles
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDc Oct 08, 2008 3:14 pm

Sisi, estaria mol b tb porta cadires i alguna taula per posari koses i tal...
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
martu

martu


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 05/10/2008
Ubicació : santfri

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: PREGUNTA IMPORTANT!!   Tableros i caballets EmptyDs Oct 18, 2008 3:13 pm

kuants tableros tenim actualment per poder saber el limit de partides per dia ... sk ja nian tres pel diumenge!!
i unatre cosa els 20 euros usels puc portar directament ? sk semfa + facil bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDs Oct 18, 2008 4:24 pm

Pel que fa a partides, actualment estem limitats a 3, aixi que diumenge tarda tot opcupat. Ves preparant les rates, que jo ja dono de menjar als cavalls !!!
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDs Oct 18, 2008 6:06 pm

I respecte els 20€ cap probolema!!!

Com pots veure son 3 batalles de rates! ens donarem força conjuntametn!!!
Tornar a dalt Ir abajo
eldelgas

eldelgas


Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 23/10/2008
Edad : 34
Ubicació : Croàcia

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDc Oct 29, 2008 1:48 am

mirarí si tinc alguna cosa de profit a dalt a les golfes, que ens pugui servir, no ho sé, ja aniré buscant!
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDc Oct 29, 2008 5:50 pm

Sobretot!!! si et trobes una rata digali k i vas en nom meu... aixis segur k no et mosega!
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDj Oct 30, 2008 11:38 am

jo potse porto un ordenata d'ki la feina! ... aixi es podra compravar de primera mà les llistes
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDj Oct 30, 2008 4:13 pm

aixo estaria de puta mare narcisss,io ia e deixat els arbres pels boskos al lokal,i tik miran una estufa pk fot un fred de la ostiaaaa
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDj Oct 30, 2008 4:57 pm

Ja esta, els cavallets ja estan al local!
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDv Oct 31, 2008 12:34 am

Dema al vespre amb el dani anirem a buscar els tableros !!
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDv Oct 31, 2008 12:43 am

us recordo ke heu de venir a pel meu, ki tingui un vehicle suficientment gran, ke em truqui 627297867
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDv Oct 31, 2008 12:47 am

Dema al vespre et vindria be??

A on vius?
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDv Oct 31, 2008 1:01 am

ome, doncs si k m'aniria be, a kina hora , pot sespecificar per a aclararu millor?


inga bretonià

Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDv Oct 31, 2008 3:09 pm

Jo plego a les 7, anirem amb el Dani a buscar els tableros grans ( que sino ens tenquen) i els deioxarem al local, despres t'ho passo a buscar, conta les 20:00. Ja et farem un truc
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets EmptyDv Oct 31, 2008 8:30 pm

d'acord pero no tardeu gaire, ja ke tinc assaig amb el grup a les 8:30


apa


el meu mbil es el 627297867
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Tableros i caballets Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tableros i caballets   Tableros i caballets Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Tableros i caballets
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: