CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Futur local del CWM

Ir abajo 
+2
Ithilian
xelo
6 participantes
AutorMissatge
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Futur local del CWM Empty
MissatgeAssumpte: Futur local del CWM   Futur local del CWM EmptyDs Set 19, 2009 4:42 pm

Parlem en aquest post de com està el tema del nou local (o no) i on haurem d'anar a jugar de cara al futur.
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Futur local del CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Futur local del CWM   Futur local del CWM EmptyDs Set 19, 2009 10:19 pm

he trobaty un local de lloguer a pocs metres de casa meva, demanare el preu, deu tneir la mida del pis de baix de l'actual club

ja us dire alguna cosa!

Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Futur local del CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Futur local del CWM   Futur local del CWM EmptyDc Set 23, 2009 12:13 am

imposible, ens en demana 450 euros/mes oferta definitiva


seguirem probant!

Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Futur local del CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Futur local del CWM   Futur local del CWM EmptyDl Set 28, 2009 6:06 pm

Em sembla que aquest Divendres hi va haver una reunió del local... no hi ha novetats???

S'ha parlat amb l'amo?
Hi ha noves propostes?

Jo estic pendent de que em passin preu de 2 locals...
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Futur local del CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Futur local del CWM   Futur local del CWM EmptyDl Set 28, 2009 8:53 pm

Si,

l'amo te un estudi per 200€ que s'ha de anar a veure per havera si ens agrada i ens serveix.

Tot-hi aixi, aniria bé seguir buscant per si no ens va bé...
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Futur local del CWM Empty
MissatgeAssumpte: Convocatòria Urgent   Futur local del CWM EmptyDl Set 28, 2009 8:54 pm

M'han trucat d'una inmobiliària on em coneixen i vaig deixar nota de que buscàvem un local de reunions per 200€+serveis.

Diuen ke tenen un parell d'ofertes que podem anar a veure i s'ajusten al nostre pressupost, un dels locals està al costa del Sielu, l'altre no sé. La questió és que un parell de persones s'haurien d'apuntar per anar-los a veure amb mí.

Jo plego de treballar a les 6, digue-me alguna cosa abans que es refredi.

Aquesta ha de ser la nostra!!!
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Futur local del CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Futur local del CWM   Futur local del CWM EmptyDl Set 28, 2009 8:55 pm

Ami el divendres m'aniria bé, la resta de dies o tinc dificil.
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Futur local del CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Futur local del CWM   Futur local del CWM EmptyDl Set 28, 2009 8:58 pm

El divendres plego abans. Si podem quedar abans millor pq a les 8 tinc un sopar.
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Futur local del CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Futur local del CWM   Futur local del CWM EmptyDl Set 28, 2009 11:24 pm

A mi divendres m´hes impossible, estic de guardia i trevallo de tarda, Ho sento, confio plenament amb la vostra capacitat de decisió (quin remei!!!)
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Futur local del CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Futur local del CWM   Futur local del CWM EmptyDl Set 28, 2009 11:27 pm

Jo plego cada dia a les 7 tarda. El divendres pot passar de tot com que plegui una mica avanç o despres, poseu una hora i si puc vinc!
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Futur local del CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Futur local del CWM   Futur local del CWM EmptyDl Set 28, 2009 11:54 pm

Lelo diguem a quina hora pots quedar, si no s'hi pot apuntar ningú més tu també veuràs l'estudi de l'amo i podràs comparar i veure ke ens convé més.
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Futur local del CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Futur local del CWM   Futur local del CWM EmptyDc Set 30, 2009 11:30 pm

Ja tenim les hores;

Divendres a les 6 a la plaça del Sielu per anar a veure els dos del Newy-ork, i a les 8, a davant de casa el Guti, per anar a veure els dos locals que té el propietari del mateix que ja tenim ara.

El local al que estem ja esta emparaulat... per lo que tindrem que pirar rapidet....
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Futur local del CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Futur local del CWM   Futur local del CWM EmptyDj Oct 01, 2009 9:30 am

Rectifico:

A les 6:30 a la plaça Sielu.
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Futur local del CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Futur local del CWM   Futur local del CWM EmptyDj Oct 01, 2009 2:17 pm

Bones !

Jo quan acavi de currar us faig un truc i em dieu per on correu, pero el de les 8 casi segur que puc ser-hi!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Futur local del CWM Empty
MissatgeAssumpte: Re: Futur local del CWM   Futur local del CWM Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Futur local del CWM
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Local i lloguer
» neteja del local
» Mapa del local
» CODEXS AL LOCAL
» MAJORS AL LOCAL

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: