CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Partida 40k

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Alkoz

Alkoz


Nombre de missatges : 250
Fecha de inscripción : 26/10/2008

Partida 40k Empty
MissatgeAssumpte: Partida 40k   Partida 40k EmptyDs Set 26, 2009 10:20 pm

Bones,

per fer una partidilla de 1500 2000 punts de 40k a qui m´auria d´adreçar? com que ara no soc del club suposu que auria de reservar taula y tot aixo, pregu que es posi en contacte amb mi qui calgui per ferles gestions,

Saluts
Tornar a dalt Ir abajo
http://frenteeste.es/
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Partida 40k Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partida 40k   Partida 40k EmptyDv Oct 02, 2009 10:22 pm

Bé, veient el to dels comentaris d'uns i d'altres, millor tancar el tema. L'únic a dir és que de moment i tal com està el tema, per jugar s'hauria de ser del club, em sap greu Alkoz. Espero jugar algun dia amb tu, vagi b!
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
Alkoz

Alkoz


Nombre de missatges : 250
Fecha de inscripción : 26/10/2008

Partida 40k Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partida 40k   Partida 40k EmptyDg Oct 04, 2009 1:36 am

Per jugar a manresa esta ben facil, segur que hihan una pila de casals, centres socials o asociacions de veins on es pot anar a jugar sense pagar i amb servei de cafeteria i tot, per pagarse un cafe no es perd res i els leuros que es destinen a pagar llogers es poden destinar a ampliar exercits, no?

estem en contacte, saluts
Tornar a dalt Ir abajo
http://frenteeste.es/
DOGGED

DOGGED


Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Partida 40k Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partida 40k   Partida 40k EmptyDl Oct 05, 2009 8:37 pm

Konsti k jo ja us ho vaig comentar. Cerkeu un centre cívic, coi, kés fàcil de trobar i no us kostarà 300 leurus!
El problema k teniu, i tindreu, i no us sàpiga malament k us ho digui, és k o poseu un mètode de pagament x transferència mensual, amb una fiança x endavant, i molt compromís x part dels socis, o sempre us mancarà pasta...
Si a + no llogueu taules, doncs pitjor encara...
Un centre cívic, pel nivell de compromís k sembl haver al club, és el k millor us aniria.
I k konsti la meva bona intenció. M'agradaria k aguantèssiu i tirèssiu endavant, i potser un dia, sense crisis ni bolets d'akests, encara m'hi apuntaria.
Però tb haig de dir k personalment no deixaria ni jugar ni entrar ningú k no hagués pagat religiosament el dia 1 de cada mes. I si me'l trobés a dins, el trec a fora, per la porta o per la finestra.
Ho sento, i molt, x vosaltres, i espero d tot cor k aconseguiu aguantar i fixar el funcionament del club.
Dit sia k tinc + de 10000 punts de caòtics de 40k desitjant fotre patades a tota la morralla imperial k ronda x les vostres taules. K si ultrabarrufets, k si templaris, k si bufatites pelats de l'emperador...
Sort gent!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Partida 40k Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partida 40k   Partida 40k Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Partida 40k
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» partida al 40k
» partida pel waaaaaaaaaaaaaaaaaaagh
» partida al 40k
» partida al 40k
» Partida pk sí!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Calendari partides-
Canviar a: