CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 EL CAOS ATACA ULTHUAN

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

EL CAOS ATACA ULTHUAN Empty
MissatgeAssumpte: EL CAOS ATACA ULTHUAN   EL CAOS ATACA ULTHUAN EmptyDl Feb 15, 2010 2:30 am

Las hordas de guerreros del caos intentaran invadir la gran isla elfa de ulthuan,podran atravesar sus fuertes murallas custodiadas por los lanzavirotes garras de aguila?

Giri Vs Pol
altos elfos vs caos

a les 17:00


Editat per darrera vegada per GiRi el Dt Feb 16, 2010 7:30 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

EL CAOS ATACA ULTHUAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: EL CAOS ATACA ULTHUAN   EL CAOS ATACA ULTHUAN EmptyDt Feb 16, 2010 1:45 pm

Ojuuuuu!
Hem de canviar la partida pel dijous o el divendres.
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

EL CAOS ATACA ULTHUAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: EL CAOS ATACA ULTHUAN   EL CAOS ATACA ULTHUAN EmptyDc Feb 17, 2010 3:25 pm

Al final jugeu dijous oi ??¿


Pol, a kina hora vols kedar el dissabte ? Si vols podriem anar a esmorzar allá a cal pitu. Fan uns esmorzars de conya !!!
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

EL CAOS ATACA ULTHUAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: EL CAOS ATACA ULTHUAN   EL CAOS ATACA ULTHUAN EmptyDc Feb 17, 2010 7:05 pm

mmmmm... llastima perquè jo he d'aprofitar al maxim el temps, que sinó la parenta es cansarà d'aguantar les meves frikades.
Ho sento, ho deixem per un altre dia!

I per l'hora tu mateix. A mi m'agradaria poder acabar per alla a la 1 o la 1.15
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

EL CAOS ATACA ULTHUAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: EL CAOS ATACA ULTHUAN   EL CAOS ATACA ULTHUAN EmptyDj Feb 18, 2010 3:30 pm

K et sembla kdar a les 10?
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

EL CAOS ATACA ULTHUAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: EL CAOS ATACA ULTHUAN   EL CAOS ATACA ULTHUAN EmptyDv Feb 19, 2010 4:17 pm

bona partida,el pol em va sorpendre am una llista molt rapida ja que sesperava un drac i no hi era,per part meva llista bastan ekilibrada,un princep k no acertava ni a la porta dalcala i un campio dels mestres de la espasa que va desafiar al mateix señor del caos i li va fer dos ferides,vamos una makina xd,al final decisiva pel exercit d'ulthuan
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

EL CAOS ATACA ULTHUAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: EL CAOS ATACA ULTHUAN   EL CAOS ATACA ULTHUAN EmptyDv Feb 19, 2010 7:49 pm

Putu campió!
Bé, partida contra una llista sorprenentment equilibrada però amb bastant dispar.
Quan el caos va intentar unes cargues força determinants va apareixer el campió dels maestros amb un objecte magic i em va colar 2 ferides al meu senyor... durissim
Ah, i la magia elfica és durissima: cada torn llançava 3 cops l'hechizo de 2d6 de F4 ( un amb cada hechizero i un amb un portahechizos).
Sort que la derrota va anar acompanyada de la posterior victoria contra bretonia
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

EL CAOS ATACA ULTHUAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: EL CAOS ATACA ULTHUAN   EL CAOS ATACA ULTHUAN EmptyDs Feb 20, 2010 2:22 am

Compensasio arbitral !!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





EL CAOS ATACA ULTHUAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: EL CAOS ATACA ULTHUAN   EL CAOS ATACA ULTHUAN Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
EL CAOS ATACA ULTHUAN
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» les forces del caos assetgen de nou ulthuan(anulada)
» ULTHUAN... VS... CLOACAS D'ULTHUAN
» busco caos (guerreros del caos)
» Asalto a ulthuan?
» GUERRA CIVIL EN ULTHUAN

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Calendari partides-
Canviar a: