CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 SKAVENS VS CHAOS

Ir abajo 
AutorMissatge
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

SKAVENS VS CHAOS Empty
MissatgeAssumpte: SKAVENS VS CHAOS   SKAVENS VS CHAOS EmptyDt Mar 09, 2010 12:17 am

Batalla sota la neu, de quin color quedara tacada, vermell o.... ( de quin color es la sang Skaven?). Cap problema, dimecres ens sortirem de dubtes.

A les 21h al Local
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

SKAVENS VS CHAOS Empty
MissatgeAssumpte: Re: SKAVENS VS CHAOS   SKAVENS VS CHAOS EmptyDs Mar 13, 2010 1:35 am

victoria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tot i ser nomes marginal per 300 i pocs puntets......

Victoria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Partida molt entretinguda i equilibrada. Els inicis van ser prometedors.Vaig estrenat el cano de caos impactant sobre el seu Pebetero de Plaga i li vaig fer 4 ferides. Despres, en el segon torn no va supera el txequeig de lioderatge i es va moure i en el trecer tor va explotar, i fen uns quants impactes a les unitats del voltant, quasi totes meves. El meu general va detroçar el seu, pero no vaig ser capac d'eliminar l'unitat del Pebetero ni les dues de monjes de plaga.

La partida va quedar dividida en dos combats, el de la dreta va caure de la meva part i el de l'esquerra de la del Marc, pero no va haver temps per que es trobessin en el mig del taulell per fer una batalla final.
Tornar a dalt Ir abajo
 
SKAVENS VS CHAOS
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Chaos Vs Skavens
» Chaos VS Imperi
» skavens vs imperis
» Skavens vs Lagartos
» Skavens vs Oscuros

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Calendari partides-
Canviar a: