CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Toc-toc, hi ha algú???

Ir abajo 
+8
Leinad
polupc
valten
Humbolch
Gorthor
lelo
giri
Atomic Dog
12 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Atomic Dog

Atomic Dog


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 13/04/2010

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDt Abr 13, 2010 5:08 pm

Hola a tothom! M'acabo de registrar en el foro, i com tinc coneixements nuls en informàtica encara no tinc "imatge" per al meu perfil (no trigaré en trobar la manera,je,je). Em primer lloc em vull presentar, em dic Noel i fa ja alguns mesos que visualitzo setmanalment el vostre foro (es senzill i molt pràctic, felicitats). Sóc jugador (no exactament, ara m'explicaré) de Warhammer Fantasy, però fa molts anys que no jugo, tants com 15! El hobby el vaig conèixer gràcies a un amic de Terrassa que feia Caos (quan estaven unificats dimonis, guerreros i homes bèstia) i jo vindria a tenir uns 14 anys. Van passar els anys i no vaig tornar a jugar, primer perque els dos amics que jugavem van deixar el hobby, i de passada em van arrossegar a mi també. Tot i que mai ha deixat d'interessar-me (a través de les white dwarf, de visites a les botigues games workshop, etc.) no he tingut la voluntat de pintar i crear un exèrcit mínimament jugable. Ves per on, que l'any passat la meva xicota em va regalar la caixa i ara ja he començat a pintar les figuretes amb la idea ferma de tornar a jugar el mes aviat possible! Visc a Barcelona, però la novia viu a St.Fruitòs, així que entre setmana vinc a passar uns dies amb ella aquí al poble (es possible que un futur no gaire llunyà vingui a viure-hi definitivament). Donat que un dia voltavem per Manresa i vaig entrar a comprar la White Dwarf en una botiga (no recordo el nom), casualment em vaig trobar amb algun de vosaltres, no recordo el nom, sé que un feia skavens, i no sé si ell s'enrecordarà de mi, però el fet es que li vaig comentar que ja que el local el teniu aquí al poble, em feia il·lusió passar-me pel local i mirar com feu les partides (d'una banda em serviria per aprendre de nou aspectes del joc i de l'altre...que voleu que us digui, sóc un friki del warhammer i m'encanta disfrutar del hobby!). Així que es per això que "m'estreno" en l'apartat calendari partides, pq no em queda clar la hora (si es pel matí o per la nit) i el dia en concret, quan fixeu les quedades. Agraïria que algú em poguès respondre, i evidentment, si hi ha algun tipus de problema en que m'incorpori de moment com a "expectador" (de luxe,je,je) fins que no tingui el meu exèrcit llest per començar a jugar. Per cert, el meu exèrcit d'ara i de sempre són els coneguts Orcos i Goblins (els Skavens són el meu segon, però encara trigaré en fer-me un, la meva prioritat es acabar el que tinc que no es poc,je,je). I pel que he vist per aquí, no sembla que hi hagin molts jugadors "verds" en aquest club, així que una mica de "WAAAGHH" no aniria malament, no creieu? En fi, mare meva quina parrafada us he deixat (prego que em perdoneu,je,je), però ho considerava oportú com a presentació. Sense més, espero alguna resposta quan us vagi be i de gust. Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDt Abr 13, 2010 5:16 pm

mol boneeessss!no crec k ningu tingui kap problema en que vinguis a veure partides,i si es dones el cas mes endevan en jugarles contra tu xd,per aixo kuan vulguis anar a veure una partida,pots comunicaru desde calendari partides i seleccionan la partida k vols,els i explikes k hi aniras i segur k et reben enkantats,no se si saps on esta el lokal pero el meu bon amic lelo segur k tu pot explikar molt clarament ja que tambe es de sanfruitos i et dira com arribari,dit aixo aket disabte va a jugar un dels mes krak del club,tan com a persona kom a jugador i tambe un dels mes petits de la casa i que fa el teu segon exercit,els skavens,aixi k et convidu a que si vols dons parlis am ells i ti pasis,un plaer en coneixet! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Atomic Dog

Atomic Dog


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 13/04/2010

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDt Abr 13, 2010 6:09 pm

Moltes gràcies Giri!! La veritat es que el fet de que el local el tinguessiu a St.Fruitòs m'ha acabat d'ilusionar a fer l'exèrcit, donat que en un pis fer una partida es fa bastant difícil per problemes d'espai. Crec que sí sé on para, davant del CAP, no?? Ahir a la nit vaig passar en cotxe i em va semblar veure-hi llum encesa, pot ser?? Doncs el dissabte m'agradaria però jo treballo tots els divendres, dissabtes i diumenges a barcelona, de manera que només podria passar-m'hi si feu partides de dilluns a dijous, espero que sí! Ja miraré d'estar atent per apuntar-me si fos el cas. Pel teu perfil suposo que jugues amb els altos elfos no? Encara que em fa l'efecte que algun feu més d'un exercit, no? Encara recordo partides dels meus orcos i goblins contra altos elfos (un amic feia Caos i l'altre Altos Elfos), i l'intercanvi d'osties entre Morglum Rompecuellos i Tyrion, a banda d'un (per mi) del millors mags de Warhammer, un tal Teclis,je,je! Bè, encantat de coneixet també i gràcies per la teva rebuda.
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDt Abr 13, 2010 6:11 pm

Benvingut siguis a la nostre humil guarida!

Si! jo sóc el friki que viu a Sant Fruitós Very Happy el Martu també, i curiosament els 2 fem Skavens (vaia ratas...)

Dons estic segur que ningú tindrà problemes per tenir-te com expectador i ensenyar-te algunes de les normes actuals!

Respecte el calendari, normalment les hores es diuen en 24h o si es en 12h es diu mati o tarda, pero en cas de que no quedi clar, sempre i pots escriure i preguntar-ho Very Happy Very Happy

Té rao el Giri! si aquest dissabte al mati tinguesis temps, uns bons jugadors han quedat per esmorsar a les 10 a cal Pitu (segur que a tu o a la teva novia us sonara) i a les 11 jugaran una partida de lliga. Si pots ves-hi!

Si vols, també pots proposar si algu vol jugar una partida de "ensenyament" per ensenyar-te, molt probablement et diran que si!

Per el tema exercit pintant, no et preocupis... ja veuras que hi ha gent que té poques figures pintades (diria que jo sóc el que en té menys... pero això de fer Skavens... tantes rates... xD) mentres els tinguis montats ja pots jugar!

Un cordial salut! i espero veuret per el Local! Que per cert, esta al antic Centro de Sant Fruitós (l'antic teatre aixi segur que la teva novia sabrà on es) esta just davant del ambulatori, la porta vella del edifici amb el cartell de Slot Sant Fruitós encara (l'hem de treure)

Havera si et veig el dissabte per alla! que jo mi passarè!
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDt Abr 13, 2010 6:14 pm

Val... hem respost al mateix temps! xD

Dons si si, davant del CAP.

Vale.. dimarts o dijous.... Jo mirare de fer una partida un d'aquets dos dies i havera si aixi et pots pasar!


Saluts!
Tornar a dalt Ir abajo
Atomic Dog

Atomic Dog


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 13/04/2010

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDt Abr 13, 2010 6:28 pm

Molt agraït Lelo! Així que tinc rates als soterranis de casa meva observant i no m'havia adonat! Es que aquests Skavens i la seva conspiració per dominar el món...ja,ja,ja! Doncs sí, ja sé on para el local i també el famós Cal Pitu! Ah guay, doncs estaré atent al calendari de partides i ja us comunico la meva assistència. Tinc mono d partides, això d llegir i rellegir llibres no és suficient!jeje. Una abraçada.
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDt Abr 13, 2010 7:46 pm

bones i benvingut !!!!

pel tema del dia de la partida nomes u as de mirar a l'apartat calendari que hi ha al costat de "indice" a sota de on posa el logo del club. aixi sabras el dia.

em presento, soc la bestiota del club (perque jugo am hombres bestia). a mes a mes tambe tinc reyes funerarios pero no i jugo gaire.

espero k ens veiguem aviat pel club i aixi ens coneixem en persona. fins llavors..... adeu


a per cert, pel tema de la foto as de mirar alla on posa perfil i despres on diu avatar. alla ia t'indica com fer-ho
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDt Abr 13, 2010 8:20 pm

Bones!

Benvingut per aquests llocs, quan vulguis pots passar a veure alguna partida, que ja veuras, jo segurament em trobaras tot sovint al retador, i fent partides, i si anessis a torneigs alla tambe, jeje!!

La teva historia em recorda la meva ja que vaig deixar de jugar uns 10 anys, i ara m'hi he tornat a enganxar, aixi que t'animo a que hi tornis!
Tornar a dalt Ir abajo
Atomic Dog

Atomic Dog


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 13/04/2010

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDt Abr 13, 2010 10:52 pm

Encantat a tots dos, Gorthor i Humbolch! Renoi sembla que hi han força exèrcits representats per akí, olé! Ja he vist lo del calendari, ara ja sabré els dies que jugueu, i si no en el retador tb veig k d tant en tant algú s'apunta. Ara ja començaré a escriure el que calgui en els seus apartats corresponents,je,je! Moltes gràcies a tots els que heu escrit i a la resta k keda tb staré encantat de coneixerlos.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDt Abr 13, 2010 11:06 pm

bee dons he de comentarte que la foto es dun elf pk son el meu primer exercitt pero ara mateix jugu am lagartos,y tambe tinc silvanos xd,xcer dijous al vespre jugu kontra un altre krak del club,el xelo xd
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: EIs   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDt Abr 13, 2010 11:15 pm

Eiss boness nanu!!jo estava alla el dia q vas comprar la revista jeje i et vem comentar lo del club,as trigat un temps a dirnus algu ee ;)i weno sera un plaer poder fer batalles contra els teus exercits i spero q tu pasis molt be aqui al club,son tots molt bona peña tu aseguru!
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDt Abr 13, 2010 11:24 pm

Benvingut!
Jo soc el Pol i jugo amb guerrers del caos.
Justament pel meu horari de treball a mi em va bé fer les partides entre setmana i no als caps de setmana, o sigui que ja coincidirem pel local.
Segur que si hi passes algun dia, t'animes i t'uneixes al club, que hi ha molt bon ambient!
Com ja t'han dit, no cal que et preocupis pel tema de tenir l'exercit pintat. Sempre queda molt millor, però les unitats moren igualment per molt ben pintades que estiguin!!!!!!!!!!
Fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDt Abr 13, 2010 11:36 pm

Bones company!!. Soc un dels rsponsables que ahir dilluns hi hages llum a l local, no era una partida, estaben netejan per fer una habitació per poder pintar.

Quedarem entre setmana i al vespre per poder anar a pinat miniatures, si vols, també hi ets combidat.

Una sautació!!

P.D.: Felicitat a la teva xicota pel regal tant encertat que et va fer, aixó no te preu!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDc Abr 14, 2010 12:18 am

quan representa que son aquestes sessions de pintura????
Ja s'ha instaurat un dia a la setmana o anem improvitzant?
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDc Abr 14, 2010 3:50 pm

A partir de la setmana que ve, en un principi, amb el sanjuan, vem dir dilluns, que era el dia que
mes ens podia anar be a tots. El dilluns es un dia que no fan res per la TV i la gent no sol tenir compromissos.

Pensue que la porta esta oberta i s'hi pot anar qualsevol dia a qualsevol hora.
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDc Abr 14, 2010 8:55 pm

Animal! Fan crackovia!!!!!!!!!1
Tornar a dalt Ir abajo
martu

martu


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 05/10/2008
Ubicació : santfri

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDc Abr 14, 2010 9:34 pm

benvinguut!!
jo soc el martu, el segon menor del club i l'unic de la lliga,, ja veuras com hi ha molt bon rollu per aki xdd.
esperu k ens veigem
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDj Abr 15, 2010 2:50 pm

Pol, soc periquito, per que s'hen cardin de que hem perdut no cal que miri el cracovia
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDj Abr 15, 2010 2:56 pm

io soc del madrid dani. ia vindre io a pintar jajajjaja
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDj Abr 15, 2010 3:12 pm

jajajajaja,paseuvos al millor ekip del mon i llestos xd
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDj Abr 15, 2010 4:30 pm

K paixa gorko!!!
Io soc el xelo hi ja ens vam veure laltre dia al club. Benvingut siguis i gràcies per lu del foro( k le creat io, jej...) Ara et penjare una foto brutal al teu perfil i canvia-la quan vulguis. Apa vagi b!!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
Atomic Dog

Atomic Dog


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 13/04/2010

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDj Abr 15, 2010 4:44 pm

Ja,ja,ja! Precisament avui miraré el partit del madrid aviam si punxa...je,je. Ahir vaig presenciar les proves de ETC del Giri i el Prat, i em va emocionar tornar a viure partides de Fantasy encara que fos com a espectador. També em va donar temps de saludar al Xelo, i he de dir que sou gent molt ben parida!je,je. Hi ha un ambient molt maco i el local em va agradar força, hi ha espai més que de sobres! Justament tot plegat es el que buscava per reprendre el hobby, així que espero en un temps reunir els meus orcos i goblins suficients per començar a fer partidetes i acumular experiència de cara a futures lligues del club...em moro de ganes! Més igual perdre partides al principi, el que m'agrada és jugar, ja aniré millorant poc a poc. Donar les gràcies als dos Gerards que ahir van haver de patir les meves preguntes de prop sobre el hobby (ho sento però es que em fa falta), i saludar a tots els que m'heu contestat, que ja ens coneixerem pq penso asistir a varies partides, i que tingueu sort per igual en el que queda de lliga,je,je! Us deixo que els goblins m'estan esperant (vaig a pintar una miketa)...WAAAGH!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Atomic Dog

Atomic Dog


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 13/04/2010

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDj Abr 15, 2010 4:49 pm

Òstia k wapa!! Gràcies Xelo, això ja és una altre cosa!! Ara donaré una mica més de respecte...je,je!
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDj Abr 15, 2010 7:25 pm

tranquil, a nosaltres no ens importa anar explican les coses (pk tots em fet preguntes al principi) i es divertit ensenyar les normes als nous jugadors. com vas veure s'apren mol mes miran i jugan k miranse el reglament.

a veure si et pases akesta nit i aixi coneixeras gent nova pk el dani tambe vindra.

a reveure
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? EmptyDv Abr 16, 2010 9:16 am

Et dono la benvinguda!!
Fins ara era l'última incorporació al club, i em fa molta i·lusió deixar de ser-ho, això vol dir que hi ha virilla.

Ens coneixerem aviat, sino es fent una partida potser serà fent una BBK, e !!! ara de cara al bon temps podriem parlar de fer-ne una altre companys!
Jo jugo amb lagartijes (som tres) i si t'animes a 40K jugo amb Orks.

PD:Quina enveja de dona que tens, n'hi ha que som uns incompresos.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Toc-toc, hi ha algú??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Toc-toc, hi ha algú???   Toc-toc, hi ha algú??? Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Toc-toc, hi ha algú???
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Algú per jugar?¿?
» Algu s'anima?
» Setmana de vacances
» Algu vol fer una partideta disabte¿?
» algu dema tarda??

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Calendari partides-
Canviar a: